דוחות HOT: הרווח ירד ל-59 מיליון ש' ברבעון, מספר מינויי ה-TV גדל ב-2,000

ההכנסות עלו ל-1.03 מיליארד ש' ברבעון ה-1, אבל הרווח ירד ב-25% ביחס לרבעון שלפני כן. התקשורת הפנים ארצית רשמה שחיקה ברווח התפעולי

הרווח של קבוצת התקשורת HOT ברבעון הראשון של שנת 2012, עמד על 59 מיליון שקלים, ירידה מ-80 מיליון שקלים רווח ברבעון האחרון של שנת 2011. כך עולה מדוחות HOT שפורסמו היום (יום ד'). HOT, שבשליטת איש העסקים פטריק דרהי, נמצאת בימים האחרונים תחת סערה בעבות הטלטלה בשוק התקשורת המקומי עם פתיחתו הצפויה לתחרות.

HOT פועלת ב-3 מגזרי פעילות מרכזיים, הטלוויזיה הרב ערוצית (כבלים), תקשורת פנים ארצית נייחת, ובתחום התקשורת הסלולרית באמצעות חברת HOT-מובייל (מירס לשעבר).

* אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר. לפרטים המלאים - לחצו כאן

ההכנסות של הקבוצה ברבעון עלו ב-25% ל-1.03 מיליארד שקל הנובעים מגידול בכל מגזרי הפעילות ותרומתה של חברת HOT-מובייל שנרכשה בשלהי השנה שעברה. הרווח התפעולי של החברה נשחק בצורה מתונה ברבעון הראשון. הטלוויזיה הרב ערוצית הציגה עלייה ברווח התפעולי מ-18 מיליון שקל ל-40 מיליון שקל. מנגד, בתחום התקשורת הפנים ארצית נרשמה שחיקה ברווח התפעולי מ-132 מיליון שקל ל-114 מיליון שקל. תחום התקשורת הסלולרית סגר את הרבעון עם הפסד של 6 מיליון שקל.

בתחום הטלוויזיה, נהנתה HOT מגידול של 7 מיליון שקלים בהכנסות הנובעת מעלייה במספר המנויים ועלייה בהכנסה הממוצעת מדמי מנוי, זאת בעקבות העמקת השימוש בשירותים בתשלום ומעבר מנויים מהשירותים האנלוגיים לדיגיטליים. במקביל ברבעון הראשון נרשמה ירידה של 15 מיליון שקל בהוצאות התפעול. בסך הכל לחברה 893 אלף מנויים, 2,000 יותר מאשר ברבעון הקודם.

בתקשורת הארצית נרשמה ירידה של 18 מיליון שקל ברווח התפעולי. בחברה מסבירים שההכנסות ירדו ב-7 מיליון שקל, זאת על רקע ירידה בדמי המעבר עבור שימוש בתשתית הכבלים של מגזר השידורים. מנגד, נרשמה עלייה במספר המנויים ועלייה בהכנסה הממוצע למנוי. כמו כן, נרשמה עלייה של 11 מיליון שקל הנובעת מגידול בהוצאות התפעול.

לקבוצה 773 אלף מנויי אינטרנט (עלייה של 5,000 ביחס לסוף 2011), 654 אלף מנויי טלפוניה (עלייה של 19,000 ביחס לסוף 2011) ו-437 אלף מנויי סלולר (ירידה של 7,000).

כל הכותרות

יו"ר קבוצת HOT, סטלה הנדלר, מסרה: "ברבעון זה ממשיכה הקבוצה לבסס את עצמה כקבוצת תקשורת צומחת ומשמעותית, אשר מביאה לשוק התקשורת בשורה צרכנית של פשטות והוגנות, בכל אחד מתחומי פעילותה. אנו בונים קבוצה בהסתכלות ארוכת טווח, המבוססת על חדשנות טכנולוגית והצעת ערך הוגנת לצרכן".

הרצל עוזר, מנכ"ל קבוצת HOT, הוסיף: "הקבוצה ממשיכה להציג שיפור בפרמטרים העסקיים בכל תחומי פעילותה. ברבעון זה הפכנו את מהירות הגלישה של 100 מגה לנגישה לכל בית בישראל, השקנו את שירות ה-ISP באמצעות חברת הבת HOTnet, ונערכנו להשקת הפעילות הסלולרית".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה