יוני פיינגולד זאפה
צילום: יח"צ

נותן בראש: איש השיווק של יוני - מנכ"ל ובעלי קבוצת זאפה, יוני פיינגולד

הבחירה נזקפת לזכות קונספט לצריכת תרבות ובפרט, מוזיקה, שממזג בין מפגש חברתי, חוויה גסטרונומית ואינטראקציה עם יוצרים מכל הסגנונות
דפנה פלס | (3)

יוני פיינגולד, מנכ"ל ובעלי קבוצת זאפה, הוא איש השיווק של חודש יוני, כך לפי איגוד השיווק הישראלי. הבחירה בפיינגולד נזקפת לזכות קונספט חדשני לצריכת תרבות הפנאי ובפרט, מוזיקה.

הקונספט, שנבנה לאורך מספר שנים, פונה ל-3 קהלי יעד עיקריים: הצרכנים בכללותם, האמנים, בדגש על מוזיקאים, והחברות העסקיות. לפי איגוד השיווק, פיינגולד ומייסדי הקבוצה מצאו בעייתיות בכל אחד מהקהלים מבחינת הצריכה המוזיקלית, ומכאן והלאה יתרו את הפלטפורמה של זאפה. שילוב טוב בין הגורמים שעשויים לגרות את הצרכן - מוזיקה ואוכל ברמה גבוהה, ומצד שני, בניית במה יציבה לאמנים ללא תלות בנקודת זמן ספציפית בקריירה.

* אייס רוצה להכיר אתכם טוב יותר. לפרטים המלאים - לחצו כאן

הפלטפורמה יצרה מצב שבו אמנים הצליחו לשמור על רצף חשיפה, על קשר אינטימי עם הקהל ועל הרלוונטיות שלהם עצמם - כל זאת לאורך זמן. בנוסף, הם זכו לאפשרות להרחיב את מעגל ההכנסות שלהם גם בתחומים אחרים כמו אירועים פרטיים ועסקיים, שסניפי זאפה מאפשרים.

כך, קהל הצרכנים הרחב, כולל חובבי המוזיקה והחיים הטובים, נחשף לתרבות בילוי חדשה ולאפשרות של מיזוג בין מפגש חברתי, לחוויה גסטרונומית ולאינטראקציה עם אמנים ישראלים ובינלאומיים מכל הסגנונות.

ותוצאות? בשנות ההקמה הראשונות של זאפה נמכרו כמה עשרות אלפי כרטיסים בשנה. ב-2011 הקבוצה הגיעה להיקפי מכירות של למעלה מ-300 אלף כרטיסים ונודע כי יעדי 2012 עומדים על 450 אלף.

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    קטי 30/07/2012 07:11
    הגב לתגובה זו
    איש חזון ומעשהץ כל הכבוד!
  • 2.
    כל הכבוד- כשמגיע אז מגיע!! (ל"ת)
    דורית 19/06/2012 11:52
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    מברוק יוני. מהצ'כנוברים (ל"ת)
    דני צ'כנובר 18/06/2012 22:18
    הגב לתגובה זו