שרון גל: "אם זו מחאה חברתית, שלא יובילו אותה נוער מר"צ וחד"ש"

מגיש 'לילה כלכלי' כתב סטטוס בפייסבוק שתוך שעתיים זכה ליותר מ-1,300 לייקים ו-220 תגובות. "אני האחרון שתצליחו להשתיק"
 | 

שרון גל נגד דפני ליף - TAKE 2: כמעט שנה לאחר המחאה החברתית ואחרי שדפני ליף, פוצצה ראיון עם שרון גל ב'לילה כלכלי' בגלל כמה שאלות שלא אהבה במיוחד, נראה כי גל ממשיך לעקוץ את מנהיגת המאבק.

בפוסט שפרסם הבוקר (יום ג') בפרופיל של 'לילה כלכלי' בפייסבוק , כתב גל "אני בעד מחאה נגד יוקר המחיה, בעד פירוק מונופולים דורסניים, בעד הטלת מסים על עשירים, בעד הקלה במסים עקיפים וקל לי להזדהות עם מצוקה. אגב זו נמצאת בעיקר באופקים, בשדרות, בחצור הגלילית, בדרום תל אביב ובעוד מקומות רבים בישראל - לא ברוטשילד". הפוסט זכה עד כה ליותר מ-1,300 לייקים, ועשרות שיתופים.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

בהמשך הפוסט כתב גל: "אני נגד הפוליטיזציה של המאבק, גילויי האלימות ומעשים ונדליסטים. פה זה לא ספרד (מעל 20% אבטלה) ולא יוון הקורסת. אם זו מחאה חברתית, שלא יובילו אותה נוער מרצ וחד"ש בקריאה להפיל את הממשלה. אני בעד הנהגה אותנטית, נקייה, אחראית ועקבית. סליחה אבל קשה לשכנע אותי שמי שבא מכפר שמריהו הוא כזה. איך זה שמנהיג/ה מתעורר רק בקיץ? מה, בסתיו לא קשה לגמור את החודש? ומה בחורף? מסקרן אותי, במה עבדה דפני ליף מאז הקיץ שעבר? האם בכל פעם שתתקשה למצוא דירה במרכז תל אביב ייצאו כולם לגור באוהל? ומה למען השם היא וחבריה הקרובים מבקשים להשיג? (תשובה כללית כמו 'דיור לכל, חינוך ובריאות' לא מספקת אותי)".

לדבריו, "אף אחד לא ילמד אותי מה זה מעמד ביניים, באתי משם, אבל ברצינות - יש הבדל בין צדק חברתי למחאה פוליטית בתוספת ניפוץ זגוגיות וזריקת ביצים על שוטרים".

תגובות לכתבה(104):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 88.
    חמאה על הראש
    צביקה 01/07/2012 07:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האיש גר עד לפני כמה חודשים במגדלי יו ונוסע במרצדס חדשה ומפוארת. מעמד הביניים? הצחקת אותנו. אין גבול לצביעות! גועל נפש!
    סגור
  • 87.
    מכוון לשרון גל
    תל אביבי טיפוסי 30/06/2012 14:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לי משהו לחדש לך: האבטלה במדינת ישראל היא למעלה מ-25 אחוז (מה שהופך אותנו ליותר גרועים מספרד)... אמר פעם כלכלן בריטי שישנם 3 סוגים של שקרים: שקר לבן, שקר שחור וסטטיסטיקה. האופן הסטטיסטי שבו מציגים כאן אבטלה שגוי - כי לא מכניסים לסטטיסטיקה בחורי ישיבות (שהרי הם "עובדים" וגם עובדים בשחור) ואלפי אנשים שמעל לחצי שנה אבטלה, כבר לא מקבלים דמי אבטלה - כלומר לא רשומים. נוסיף לזה את המגזר הערבי (שרובו לא רשום בשום מקום מבחינת אבטלה). בקיצור - כל מה שאמרת נוכח המצב הכלכלי של ישראל שגוי (תשאל גם את פרופסור יונה, את טרכטנברג ואת החשב הכללי לשעבר).
    סגור
  • 86.
    החברתי הוא תמיד פוליטי,
    שוש 28/06/2012 01:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "סרט האימים" לכאורה ששיבץ גל בתכנית על פעילי מחאה שיש להם גם מודעות פוליטית, כאילו גילה איזה פשעים נסתרים בעצם העובדה שאנשים נאבקים לא רק על יוקר מחיה אלא גם על צדק במישור הכולל והרחב של המושג היה ממש הזוי. אוסף קטעים שכאילו באו להוכיח שהשמאל הוא אויב המדינה. שכאילו משהו לא בסדר אם יש כאלה המתנגדים להון-שלטון וגם לכיבוש. זה שגל לא הבין את הקשר זאת באמת בעיה שלו.
    סגור
  • 85.
    אין כמוך, סוף סוף איש תקשורת שלא נרתע מהשמאל. (ל"ת)
    שמיל 27/06/2012 13:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 84.
    לכל המגיבים ' מטעם ' (ל"ת)
    לא יעזור לכם 27/06/2012 10:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 83.
    הובלת מחאות חברתיות ולא פוליטיות . (ל"ת)
    התפקיד של השמאל הוא 27/06/2012 10:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 82.
    מר"צ והשמאל עובד למען חסרי יכולת, שאין להם זמן להפגנות,
    הענים מודים למפגינים 27/06/2012 10:36
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השכבות החלשות בחברה, עובדות יום יום וקשה כדי להתפרנס, הם חיים מהיד לפה. ולכן תודה לכל המפגינים שעושים את ההפגנות למענם.
    סגור
  • 81.
    שרון הפגנת בורות ואטימות
    דני 27/06/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין מחאה חברתית אמיתית בלי שכרוכה בה פוליטיקה, כי מדיניות של ממשלה היא בסופו של דבר מה שקובע לאן הולכים תקציבים, וממשלה נבחרת או מוחלפת בתהליך פוליטי. תגיד את האמת - אתה מקבל משכורת מלאודר, אמרו לך להיות בעד ביבי המלך, וכמו כל עבד קטן, אתה לא רוצה שיחליפו אותו. כל השאר זה מסך עשן.
    סגור
  • 80.
    דפנלה עדיין חושבת שהיא ב"פעוטון של שולה"
    צאליק 27/06/2012 01:12
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ולכן היא נפלה שבי ברשת "כנופיית רוטשילד השמאלנית" כמה חבל וכמה מצער,,ילדונת טובה כל כך שעמדה "בגבורה " בסירובה לשרת את מולדתה שהיא לה כ"כ דואגת יעני,,והיום כשאדם ישר כותב את האמת לאמיתה, שימו לב כמה חברי ה"כנופיה השמאלנית" תוקפת אותו,,,ממש סרחונם מעלה בחילה של פויה,,,
    סגור
  • 79.
    דפני ? פעוטונת עם I.Q. פורימי מ"פעוטון שולה"
    אנונימי 27/06/2012 00:41
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בסה"כ מסכנה שנפלה ברשת של "כנופיית רוטשילד" הבולשביקית, שכל תענוגות חייהם הוא תחרות האמש בשתיה וכל המרבה "הרי זה הגיבור",הללו בטלני העיר שניזונים מכמה שקלי "צדקה" של סוכני השמאל, עבור יצירת בלגן לאומי, עד ל"הפיכה בולשביקית" בארצנו,וכאן "קבור טיפשותה של דפני"ללא שוב,,,יה חאראם לי עליה,,,
    סגור
  • 78.
    שרון הנכבד, אתה אמת ויציב ונכון,
    אליפז התימני 27/06/2012 00:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    דפני חולמת בהקיץ שהיא עדיין הפעוטה מה"פעוטון של שולה", והיא יכולה לעשות בעולם המציאותי מה שהיא עשתה בפעוטון, היא בסה"כ ילדה גדולה עם I Q ברמה של פעוטה ותו לא, וכעת כש"כנופית רוטשילד" השתלטועליה בתמיכת השמאל ובעזרת "שמאלני הארץ" היא כבולה באזיקיהם, ומה שהיא לא יודעת זה שהם לא ירפו ממנה עד שהם "יסחטו" אותה עד תום. מסכנה.
    סגור
  • 77.
    שרון גל משיכמו ומעלה ברדידות הטלויזיונית
    משה 26/06/2012 22:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בן אדם אמיתי. אני אוהב לשמוע אותו ומעריך את הניתוחים שלו. לא תמיד אני מסכים איתו. אבל כל הכבוד לו על עמידתו מול הזרם הפופוליסטי שלא מבין כלום ורק צועק להפיל את הממשלה. ומי יבא במקום??? אה?
    סגור
  • 76.
    לנוער מר"צ וחד"ש אסור למחות?
    עדי 26/06/2012 21:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אסור להם להוביל מחאה? תזכיר לי מה זה דמוקרטיה? ואגב, דפני ליף כל החורף הסתובבה במאהלים של מחוסרי דיור.
    סגור
  • לא אסור להם!!! צריך להגלות אותם (ל"ת)
    רני 27/06/2012 19:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 75.
    האיש לא מבין כלום
    שש 26/06/2012 19:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה אותו מנסה להנהיג את המחאה החברתית ולא רק לקטר
    סגור
  • 74.
    תציע אלטרנטיבה
    דן בן נמרוד 26/06/2012 19:28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באיזו מסעדה צפון תל אביבית מפונפנת אתה מוחה?
    סגור
  • 73.
    לילה כלכלי התוכנית הכי טובה בטלויזיה הירודה (ל"ת)
    אחלה שרון 26/06/2012 18:55
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • לילה כלכלי היא תוכנית שטובה בעיקר ששרון לא שם (ל"ת)
    דני 27/06/2012 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 72.
    מחאת שמאל להפלת הממשלה. לא חברתית ולא נעליים
    מכירה את המחאהמבפנים 26/06/2012 15:31
    הגב לתגובה זו
    1 1
    1. אישים שלנו מהשמאל הודו בכך. 2. במחאת העגלות השתתפו עגלות יוקרה שהמתנחלות עם השביס יכולות רק לחלום עליהן. 3. הקרן החדשה לישראל מימנה את האוהלים ["ים" של אוהלים זהים] ושאר עלויות. 4. שרון גל היזהר, כי הבראנז'ה לא תסלח. אתה "מחוסל" כי היא לא סובלת אופיזיציה.
    סגור
  • 71.
    גבר אמיתי שרון גל.מי עוד מסוגל לעמוד מולם?!?!
    תחזיק מעמד,שרון גל! 26/06/2012 15:31
    הגב לתגובה זו
    2 1
    רק לפי הטוקבקים המאורגנים ברור באיזה מעצמה מדובר.אמנם המעצמה כולה בנויה ומבוססת על נייר עיתון ומקלדות אבל מרחוק הם מאד מפחידים ונראים כמי שמחזיקים את העתונות בביצים.לאור הצל המאיים שלהם נוצצת ואפילו מסנוורת קרן האור של שרון גל . תחזיק מעמד איש אמיץ!!!
    סגור
  • 70.
    שרון גל פשוט מטומטם - לא יכול לסבול אותו
    ירון 26/06/2012 15:05
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הבחור פשוט בלתי נסבל ....בחייאת שרון לא נמאס לך לקבל ....בתחת כל היום מנוחי, תשובה, פישמן, בן דב חברך הטוב ועוד ...
    סגור
  • הזבל לא חסר כאןהוריד מים בשירותים
    דוד 26/06/2012 16:27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כואב לו שלמוע אמת נכון מצב כלכלי לא טובאך כולם ישבו בבית בשעה שגנבו קופת מדינה = = מה אמר וכתב סעדת נעשה שלום אחרכך הם יוכלו אחד השני פרויד כתב שים תן השכלה-יש כאלה כמו זה נפל בכיתות מתנהג כמו זאב
    סגור
  • 69.
    איש קטן השרון הזה - משרתם של אדונים
    רונית 26/06/2012 14:36
    הגב לתגובה זו
    1 2
    ומקריא טלפרומטר עלוב, בלי שום מושג בכלכלה.
    סגור
  • 68.
    מכר את המרצדס...וקנה ג'יפ אינפיניטי... (ל"ת)
    דניאל 26/06/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 67.
    לתגובתו על המחאה של שרון גל , שדר הטלויזיה
    מיכאל ש. 26/06/2012 14:17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    התמדתך העיקשת בהתנגדותך למובילי המחאה וההפנות בטענה שמנהיגיה לא צריכים להיות או להימנות ממחנה מרץ או דומיו , הינה מענינת.אין בכוונתי לקבוע דיאגנוזות לעמדותיך בנדון,על אף שיש לי דיעה נחרצת על כך,אז אני מציע לך בכל הרצינות קח מנהיגות ותוביל הנהגה ספרדית משכילה בראשותך לשינוי סדר חברתי חדש למען בריאותה ועתידה של החברה בישראל ומדינתה ידוע לך הכלל נאה מדבר , נאה מקיים ! אני לא רוצה לקבוע שמאוד קל להסתתר מאחורי פרגוד האולפן ולתקוף רק ,הלא גם זו שיטה באיך למקד את הפוקוס ! ברצוני רק לציין שגם לדעתם של מומחים בכלכלה בארץ ומחוצה לה קובעים בבירור ומזהירים לעתידה של החברה והמדינה על עומק הפערים ויקר המחיה שהינו מטורף !! וזה מסכן את עתידה של המדינה אשמח מאוד גם אם תשיב לי אישית לאימייל שלי sharvits007@gmail.com
    סגור
  • 66.
    רואים כמה אתה מנותק . צעירים עובדים כל היום
    שרון גל עוד חוכמולוג 26/06/2012 14:03
    הגב לתגובה זו
    0 2
    הכסף לא מספיק. מה אתה לא מבין? אתה מקשקש משהו בטלויזה מקבל אלפי שקלים ועוד מתחכם. נראה אותך עובד כעוד מבוקר עד ערב נראה אותך עובד כמורה על 40 ילדים מופרעים וחוזר לעוד עבודה בבית. נראה אותך מנתח אנשים עומד שעות על הרגליים. ובסוף אתה מקשקש ומרויח הרבה יותר. אדיוט
    סגור
  • 65.
    תותח, אמר נכון (ל"ת)
    אלירן 26/06/2012 13:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 64.
    נחשף פרצופו - מלכך פנכת טייקונים
    דורון האדום 26/06/2012 13:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מהיום לא רואה את התוכנית יותר איך אחד שהיה בחתונות של בני טייקונים יכול להיות אובייקטיבי? בכל העולם הפגנות מובלות ע"י צעירים וסטודנטים. רק אצל שרון גל, זה לא תקין
    סגור
  • 63.
    סוף סוף דברי טעם והגיון
    ברק 26/06/2012 13:13
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מסכים עם כל מילה!
    סגור
  • 62.
    כל הכבוד
    מני 26/06/2012 12:41
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אני רק רוצה להגיד ששרון גל הוא אדם אמיץ. ואני מאוד מקווה שגם אנשי תיקשורת אחרים יגידו את האמת הזו
    סגור
  • 61.
    אסור ערוץ-1-יתרגש מחבורת פושעים,יטופל מתפרעים
    דוד 26/06/2012 12:35
    הגב לתגובה זו
    0 1
    .רשות שיפוט וגם משטרה הזדרזו ושיחררו אותם מהר מדי {זו חבורה ימשיך להפריע וגם יטריד } 2.אגודת סטודנטים תוקצב בידי מפלגה עוינת כל מטרתה ללכת טרם על אביב ערבי לעשות בלגן כאן בסיבה כלכלי וחברתי 3.מה היה מצרים כל אותם עשו הישתללו על רעב אבטלה,עוני ומה קיבלו שורה תחתונה 4.כולנו יודעים עם קדימה היה משטרפ לממשל מי התחלה המצב היה שונה בעיקר לכל הציבור ולצערינו ההון ברח לחרדים ושיפר מצבם על גבינו 5.נכון מצב לא טוב אך לא ביום אחד בנו את רומה{ליכוד יקצץ יעביר תקציב לצד שני כי ממשל חזק 6.לא ואסור לוותר מפגינים כי קיבלו ומקבלים הטבות כל מי מעורב קנס וקיצוץ על מעשים נטול אחריות וכן תפירת תיקים מנהליים- =אם יש להם כח יעשו זאת בבחירות כאן לא יוון
    סגור
  • 60.
    דבריך נכונים וצודקים ואל תיפחד מהאמת (ל"ת)
    בנטוב 26/06/2012 12:33
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 59.
    יושי 26/06/2012 12:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שרון היקר, היזהר השמאל ינקום בך, במיוחד כיוון שאתה צודק. המטרה היא לרסק את הממשלה בכל מחיר, גם במחיר תדמיתה של המדינה
    סגור
  • 58.
    אומנם היה כבר בוואלה אבל נכון גם פה
    יוסי 26/06/2012 12:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שרון גל מפחד על מקום העבודה שלו (והיחיד שהיה מעסיק אותו - כנראה בזול...). אני בעצמי שמעתי את ורשבסקי המנכ"ל הפורש (או המופרש...) בכנס עובדים אומר בקולו שאם בקיץ הקרוב תהיה מחאה חברתית זהה לקיץ שעבר, ערוץ 10 לא יוכל לשרוד. ולכן ביקש מהעיתונאים "לא לעודד" את המחאה בקיץ הזה. ושרון, כדרכו, לוקח את זה צעד קדימה וממשיך ללקק את דרכו לצמרת הערוץ הכושל. גילוי נאות: גם אני עובד בערוץ 10, ולמרות הסכנה (האמיתית) למקום העבודה שלי, אני יודע ומרגיש (בכיס בעיקר) שהמחאה צודקת ומוצדקת וגם תצליח. אחרת מעמד הביניים פשוט יעלם והמדינה תקרוס (חלילה) אה.. ואין לי פיפלמטר אבל אני מכיר אנשים שיש להם. נתראה בקומה 16
    סגור
  • 57.
    ממש הוציא לי את המילים מהפה... (ל"ת)
    חיים 26/06/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 56.
    "מעמד ביניים, באתי משם"
    ישראל 26/06/2012 10:49
    הגב לתגובה זו
    1 1
    משמע, אתה כבר לא שם. אז אין לך מושג מה עובר על מעמד הביניים בימים אלה. אז שתוק.
    סגור
  • הגיון זה לא התחום החזק של המפגינים
    אודי 26/06/2012 11:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אי אפשר גם לבוא ממעמד הביניים וגם להיות שם היום? ומספיק עם הצביעות, בשנה שעברה היו שם כל ארגון אפשרי, כולל זכויות הגבר במשפחה, צדק חברתי? אני מבין שפירוק הממשלה יביא מיידית לעשרות, סליחה, מאוד ואלפי דירות מוכנות למגורים, ממש "ready made" מדהים איך חוסר הבנה כלכלית מביאה לדיבורים סרי טעם, איך זה שכל פעם שהם נשאלים שאלה שאינה מוצאת חן בעיניהם הם מפוצצים ראיון? התמודדות מדהימה פשוט עם הדברים, אבל ככה זה כרוצים הכל, מיד ובלי לתעדף, כן, גם המוחים מוזמנים לעשות תיעדוף בדרישות, מעניין איך נראה אצלם צדק חברתי, אני חושב שהכי צודק לתת לי לגדל את ילדיי עם חינוך חינם עד האוניברסיטה, אני די בטוח שלאחרים צדק חברתי זה יכולת לקנות דירה, מספיק כבר עם הצביעות
    סגור
  • 55.
    הוגה דעות גדול הוא אף פעם לא היה
    דניאל 26/06/2012 10:48
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז נכון שככל הנראה הצלחת לקחת תוכנית טלויזיה אינפנטילית ולדחוף אותה במשבצת זמן זנוחה, מספרים לי שכל יום אתה סופר כמו קבצן את מספר האנשים שהצטרפו לפייסבוק שלך ומנפח את החזה כמו טווס שתוי, מספרים לי גם (כי אני לא ממש צופה הזוי של התוכנית) שקוששת שניים שלושה "מומחים בשם עצמם" מהסוג הזה שיודעים הכל על כלום, ויש להם פרשנות על כל נושא בעולם, ובטיפשותך אתה עוד מאמין שמישהו בכלל מקשיב להם ברצינות. מספרים לי גם שמאז שהורדת את הכיפה בשידור חי אין לך אלוהים, בקיצור מר שרון גל מה שאני מנסה להגיד לך הוא שהיתה לך הזדמנות מצויינת לשתוק ואתה החמצת אותה.
    סגור
  • 54.
    אני יותר לא צופה בתוכנית הרדודה הזו
    יוני 26/06/2012 10:39
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שרון גל לא מבין - דביל מושלם
    סגור
  • 53.
    רגע רגע, עיתונאי לא אמור להיות נייטראלי? (ל"ת)
    יוסףףף 26/06/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 52.
    שרון ,,זאב בעיר של כבשים,,
    roberto 26/06/2012 10:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דפני ליף,ןשת, מי שרוחב על הכתפים של השני -מרגיש יות גבוהה,,,, לעבודה,בבנין,,או לקיבוץ
    סגור
  • 51.
    חובתו של איש תקשורת - לברר לפני שהוא קובע !
    יפה 26/06/2012 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 0
    עולה בדעתך שאולי בכלל אין לך מושג???
    סגור
  • 50.
    לשרון גל
    דניאל 26/06/2012 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מסכים עם כל מילה!!! חזק ואמץ!! ואל תחשוש להביע דעתך ,כי היא אמיתית וצודקת!!!
    סגור
  • 49.
    אנחנו לפחות 200 אלף שמתנגדים (שמאל, ערבים...)
    בשם 20 ח"כי האופוזיה 26/06/2012 10:29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מה? כבר לפני שנה ראו שהמחאה של בת שמריהו היא פוליטית. עכשיו שהם מתחילים לספור ראשים (מספר מועט...) הם מתחילים כהרגלו של השמאל להטיף לנו לפתיחות ומחאה...באלימות. הרסתם את כלכלה... הורידו 2 גרוש בקוטג' אבל פגעתם בממוצע בכ 200 אלף בפנסיה של כל אזרח... אוסף של ילדים מפונקים, אלימים, רעשנים ויותר מכל - מטומטמים!
    סגור
  • 48.
    שרון צודק בכל מילה. (ל"ת)
    משה 26/06/2012 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 47.
    שמלי החל את הגל של חיפוש ההנאה האישית
    חקלאי 26/06/2012 10:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל שדווקה הסטודנטים ייזכרו ככאלה שעיקרו את המחאה
    סגור
  • 46.
    השמאל הורס כל מחאה.נאמר בשנה שעברה
    סטודנט מהצפון 26/06/2012 10:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה בדיוק המטרה של השמאל.עד עתה חשבתי שזה החתירה ליעדי השוויון.אך כרגע נוכחתי שזה בסך הכל הפרסום
    סגור
  • 45.
    סתם פרובוקציה שלא שווה התייחסות (ל"ת)
    משקיע 26/06/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 44.
    הקרן החדשה לישראל - הכספים מגיעים מחו"ל !!!! (ל"ת)
    רון 26/06/2012 10:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 43.
    שרון - חנפנות לא תאדיר אותך
    קורן דוד 26/06/2012 10:08
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מאז תקפת את דפני בשנה שעברה הפסקתי לצפות בתוכנית שלך. אני מקווה שעוד יצטרפו אלי רבים.
    סגור
  • 42.
    גם אתה וגם ליף וכל מחפשי הפרסום אותו דבר!!!
    שמוקים 26/06/2012 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שמוקים שרוצים לעשות קופה מהירה מפרסום שלא ייזכר
    סגור
  • 41.
    שרון גל צודק
    דורון 26/06/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    היא רק מחפשת פרסום מתי היא עבדה בכלל כל הכבוד לשרון גל כל המפגינים באים רק בכדי להתמסטל ולהכיר בחורות
    סגור
  • 40.
    שרון, אתה מבטא את דעתם של רוב המדינה
    מאיר 26/06/2012 10:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כמה אנרכיסטים מובטלים. עצלנים שמנמנמים בחורף ומעבירים את הקיץ במחאה(צודקת...) מצאו לעצמם כלי ביטוי בהתפרעות ועוד יש איזה פרופסור שמצדיק אותם. אנרכיסטים!!!נעלין מחכה לכם
    סגור
  • 39.
    לא תמיד מזדהה עם אמירותיו...הפעם בול !!! כנסו
    איציק 26/06/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הן שרון והן דפני עבדי הרייטינג וה"אני". אחת- קידוש מושג המימוש האני העצמי והביטוי האינבידואלי, והאחד, אני ואפסי. במקרה הזה ...מבין שניהם מעדיף לגמרי את השני....
    סגור
  • 38.
    הגיע הזמן ללקק לביבי
    גידי ארליך 26/06/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא יעזור לך שרון,בקרוב יצמצמו גם אותך.
    סגור
  • 37.
    שרון, אתה צודק ועל כן המחאה לא תןפסת בציבור (ל"ת)
    מני 26/06/2012 10:01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 36.
    אף אחד לא רוצה להשתיק אותך רק שדעתך לא ככ
    אלון 26/06/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נכונה.אתה עדיים לא כלכלן גדול כדי לקבוע משהו ברמת המאקרו ועדיין לא אדם חשוב בטלויזיה(זה שיש ללך דקות טלויזיה לא מוכיחות גדולה של אדם).אפשר היה לצפות ממך לתגובה הולמת ולא מתלהמת כמו מי זו דפני ליף, אבל כנראה שאתה לא כזה אלא רק מושך רייטינג אז אני מאחל לך שהתוכנית שלך לא תצליח להגיע רחוק כי רייטינג לא מביא חוכמה אלא חטטנות ותכמנות לחברה
    סגור
  • 35.
    שרון גל מזדהה עם כל מילה שלך,ישר כח
    מוטי 26/06/2012 10:00
    הגב לתגובה זו
    2 1
    דפני ליף הזויה רודפת פרסום,
    סגור
  • 34.
    רוב הציבור סובל בשקט וזה רע למדינה
    א.א. 26/06/2012 09:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כי אז המצב יהיה איום ונורא. לרוב, תמיד מי שיצא לטובת הציבור הפגוע ממחירי הדיור, וכולנו יודעים שמחירי הדיור הם המקור והמניע למחאה ולא מחירי הקוטג' או הבמבה. אלו יהיו אקטביסטים עם אסטרטגיה להגיע להישגים מהירים. לשבת באוהל בחורף זה לא אנושי, לעבוד ולשלם את כל המשכורת לשכר דירה גם גם לא אנושי. רוטשילד זה מרכז העסקים של ישראל וסמל לכוחו של ההון לקבוע את הסדר החברתי. לכן מפגינים שם ולא ליד ים המלח. מאוד קל לראות את הנטיה לשמאל של המפגינים, אבל למרבה הפלא רובם היו תומכי הממשלה הנוכחית ושינו עמדות לאור מעמדם שנפגם. כמו כן, ממתי לשיטה קפיטליסטית טהורה יש יכולת לשנות מהר סדרי כלכלה וחברה ? ידוע לכל כלכלן שהתערבות ממשלתית אקטיבית, קרי בניה במימון הציבור, זה הפתרון וזה לא מהצד הימני של השיטה הכלכלית. זה שיטה של השמאל בעולם. לכן, טבעי שתראה מאפיינים פולטיים שמאלניים. כי אף אחד לא מצא שיטה אחרת לפתרון הבעיה מהר ויעיל. רוסיה הסובייטית אילו לא היתה קומוניסטית, היו מתים שם מאות מליונים ברעב. אז להגיד שרק שיטה אחת עובדת תמיד זה או טמטום או רוע לב טהור.
    סגור
  • 33.
    "עלה לה" (לשרון..)
    ליאון 26/06/2012 09:56
    הגב לתגובה זו
    0 2
    תהיה ניאטרלי ושמור על צניעות, דעותיך הפוליטיות אינן מעניינות אותנו והשיוך המקרי של כמה מפגינות עם מפלגה כזו או אחרת הן לא מדגם - היו 400,000 איש ברחובות להזכירך-
    סגור
  • 32.
    שרון אל תתרגש מהתגובות-רוב העם חושב כמוך (ל"ת)
    אור 26/06/2012 09:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 31.
    מפגינים מופרעים אלימים שרוצים להרוס את המדינה (ל"ת)
    ביבי אל תפחד מהם 26/06/2012 09:51
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 30.
    ראשי המשק הם שמאל
    חנן וייס, סא"ל (במיל 26/06/2012 09:51
    הגב לתגובה זו
    1 1
    ראשי המשק הם שמאל. דפני למעשה מפגינה כנגד שולחיה. בדומה לרשתות שיווק (סוג מסוים של שיטת הונאה, קיים גם בצבא) הפותחות סניפים נוספים מתחרים...השייכים לאותה הרשת... E-MBA
    סגור
  • העשירים בשמאל הסוציאלסטי
    ציטוט לפיד 26/06/2012 09:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    Hanan D. Weiss המדינה היחידה / יאיר לפיד "זוהי המדינה היחידה שבה העשירים [הקיבוצים] הם בשמאל הסוציאליסטי, העניים בימין הקפיטליסטי והמעמד הבינוני משלם הכול."
    סגור
  • 29.
    מי האויל הזה שרון גל? (ל"ת)
    אנונימי 26/06/2012 09:50
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 28.
    גל חנפן-לאודר(ביבי)מנהל את ערוץ 10. (ל"ת)
    rubi 26/06/2012 09:47
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 27.
    סלע
    חיים 26/06/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל מילה בסלע קשקשנית מדופלמת צאי לעבודה
    סגור
  • 26.
    שישלם את דמי המזונות שלו, ושישב בשקט. (ל"ת)
    אנונימי 26/06/2012 09:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • מה יש לך במקום מוח - תולעים ? (ל"ת)
    אור 26/06/2012 09:52
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    תגיד תודה
    weme 26/06/2012 09:36
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בזכות ההתנגדות שלך אתה מתפרסם תוריד את החליפה צא לרחוב אם אתה בעד צדק חברתי כזה או אחר קשקשן תקשורתי
    סגור
  • 24.
    proud of you Gal!! (ל"ת)
    rachewl 26/06/2012 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 23.
    שונא את מרצ וחדש אבל שרון הוא עבד של הרייטינג (ל"ת)
    ש 26/06/2012 09:30
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 22.
    תגיד,שרון גל היקר
    תומך 26/06/2012 09:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    400,000 איש שיצאו לרחובות בשנה שעברה גם הם תומכי חד"ש ומרץ..? לדעתי אין למפלגות אלו כ"כ הרבה תומכים,אז תפסיק להשתמש בטיעון הדהוי הזה,גם אני יצאתי לרחובות בקיץ הקודם ואת קולי בבחירות האחרונות נתתי לליברמן,למחאה אין אופי פוליטי! לאנשים פשוט נמאס!!!!
    סגור
  • איפה הם היום ? - לא מוכנים להיות פוליטיקאים (ל"ת)
    אנונימי 26/06/2012 09:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • בלי זמרים יגיעו 1000 איש
    דחלילון 26/06/2012 09:42
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אני הגעתי להופעה של אייל גולן,ולא בגלל המחאה.בבורסה שילמתי 20% מס,היום 25%.מחאה מיותרת של כל האשכנזים שרוצים בית בחינם.חחחחחחחחח
    סגור
  • 2 שירים של גולן זה לא הופעה !
    רפולי 27/06/2012 13:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הייתי שם באותה הפגנה . לא אהבתי שהביאו אומנים להפגנות.
    סגור
  • 21.
    צודק 100%. מה קרה - לא נעים לשמוע ? (ל"ת)
    פיני 26/06/2012 09:26
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 20.
    מחאה חברתית
    רזי בטט 26/06/2012 09:25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    המפגינים רוצים את ראשו של נתניהו.לא שאין על מה להפגין,אך משתמשים במחאה כתירוץ.
    סגור
  • 19.
    מעניין כמה דחפו לו מתחת לשולחן במשך שנה ...
    א 26/06/2012 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    בשנה שעברה הוא היה בצד השני ותקף את הממשלה.....
    סגור
  • 18.
    כמה שהוא צודק
    רמת אביבי 26/06/2012 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    צודק בכל מילה. איך מתפטרים מהיצור הדוחה הזה שקוראים לו דפני? נראה כמה מנדטים הוונדלים האלה יקחו בבחירות הקרובות.לא האפסים של הקומוניסטים מחד"ש יביאו אותנו לפי פחת.
    סגור
  • 17.
    לשרון גל
    צח 26/06/2012 09:23
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל מילה בסלע.היא לא כמוך שעובד עד 12 בלילה .היא הקימה עמותה ומושכת משכורת פשוט לא.?
    סגור
  • 16.
    גל של סרחון נודף משרון- משרתם של אדונים (ל"ת)
    משה 26/06/2012 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 15.
    זה שנולדה בכפר שמריהו ,הורס אותך. (ל"ת)
    איציק ר 26/06/2012 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 14.
    כל הכבוד שרון תותח (ל"ת)
    harel 26/06/2012 09:22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 13.
    אפס מאופס (ל"ת)
    ענבל 26/06/2012 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 12.
    מחאה ופוליטיקה - קשר הדוק!!!
    עפר 26/06/2012 09:21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    שרון, חזור לבית ספר (או סתם להגיונך הבריא) ותראה שלא ניתן להשיג "צדק חברתי" ללא מחאה שהיא גם פוליטית. רק דרך ה"פוליטיקה" ניתן לעשות איזה שהוא שינוי ואת זה מיישמים היטב בעלי הכח והלוביסטים שלהם. לציבור הרחב והלא מאורגן ההפגנה והמחאה הם הכלים המרכזיים. ועוד: צא ולמד מי היו אלה שהובילו את המהפכות הגדולות בהיסטוריה (רמז: לא העניים או המעמד הנמוך).
    סגור
  • מחאה חברתית - פוליטיקה
    יהויכין 26/06/2012 09:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אכן - לא ניתן להגיע להישגים חברתייים ללא מעורבות וכוח פוליטי. ראינו את המחאה שהיתה, את דו"ח טרכטנברג ואת תוצאותיו - כמה סוכריות קטנות הניתנות לאו דוקא למגזר המוחה אלא (כמו תמיד) קודם כל למשפחות החרדים (גן מגיל 3) - וזאת (שוב כמו תמיד) ע"ח מעמד הביניים העובד והמשרת את המדינה. שינוי של ממש ניתן להשיג רק בעזרת כוח פוליטי ממשי ואחת היא לי אם יקרא מפלגת העבודה, מ.ר.צ., חדש או כל גוף שיבחר לכך. מנהיגי המחאה המקוריים עשויים להתאים לכך אם יתאחדו, ישנסו מותניים ויצטרפו לגוף קיים/יקימו גוף חדש בעל השפעה
    סגור
  • 11.
    שוב התשקורת מתגייסת לטובת המחאה שרון צודק (ל"ת)
    haky1 26/06/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 10.
    וכמה אתה מרוויח? הבנאדם מתחנף לביבי.........
    אפי 26/06/2012 09:20
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בינתיים בערב כלכלי הבאת ליצנים כמו שלמה מעוז שימליצו על השקעה במניות ובסוף אכלנו אותה. אתה מדבר על דפנה ליף אבל הנזק של ההשקעה בשוק ההון גרמה להמון אנשים להפסיד כסף אז עדיף שתשתוק.
    סגור
  • כרגיל
    dansam1 26/06/2012 21:53
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תגובה מוכרת- החלף דיסקט(לא כל מי שנגד חוליגנים הוא בעד ביבי)
    סגור
  • 9.
    טפילים עשירים. יותר מסובסדים מבחורי ישיבה (ל"ת)
    פול 26/06/2012 09:19
    הגב לתגובה זו
    0 4
    סגור
  • באמת פול?
    דני 27/06/2012 10:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך נתונים? עובדות? הוכחות???? אתה אידיוט!
    סגור
  • 8.
    וואלה שרון כמה נכון!! אשקול מחדש את דעתי עליך (ל"ת)
    ארז 26/06/2012 09:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    מצוקת הרבים
    איציק 26/06/2012 09:14
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שרון אתה אטום. קיימת בעיה ומארגני המתאה החליטו להציג אותה ברוטשילד האם מישהוא טוען שהמצוקה היא של דיירי רוטשילד? ומה רע שאחת המובילות של המתאה היא מכפר שמריהו ?
    סגור
  • 6.
    דפני ליף אוהבים אותך
    אברהמ'לה 26/06/2012 09:08
    הגב לתגובה זו
    1 4
    דפני אנחנו מאחורייך המשיכי בדרכך הברוכה
    סגור
  • אני מבין שאתה ואמאש'ך אוהבים אותה....
    שלוימ'לה 26/06/2012 11:15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה דעתו של אבא ? מתווכחים הרבה בבית ?
    סגור
  • שקר.. בעעעע. בא לי להקיא מהדבר הזה ליף. (ל"ת)
    שמעון 26/06/2012 10:43
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    הפשפש
    שעלה מעלה 26/06/2012 09:08
    הגב לתגובה זו
    1 2
    במה אתה עובד בלתת סיוע לטייקונים באמצעות תכנית שטחית להפליא?
    סגור
  • 4.
    צודק ! (ל"ת)
    lokko 26/06/2012 09:07
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    "עבד כי ימלוך" !!!!
    פישר 26/06/2012 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    תסביר לי בבקשה איך חייל משוחרר יכול להקים משפחה ולא להיות עבד נרצע כל חייו??? הגיע הזמן שתתעסק בשחיתות הממוסדת, בעושק בציבור ע"י מונופולים שמקבלים תמיכה ממהממשלה ומבנק ישראל !!!
    סגור
  • 2.
    מסכימה אתך בכל מלה
    חני 26/06/2012 09:04
    הגב לתגובה זו
    6 1
    שרון גל-אני מסכימה אתך בכל מלה. אינני מבינה את הקשר בין צדק חברתי לבין דפני ליף. איזה חוסר צדק נעשה לה? לא אפשרו לה לנסוע לעתים קרובות יותר לחו"ל או מה? אינני מבינה את ההמונים שנוהרים אחריה ושכמותה ואינני מבינה מה כל זה קשור דווקא לרחוב שדרות רוטשילד בתל אביב. שמישהו יסביר לי. אותך-אני מבינה, ומסכימה בכל שכתבת.
    סגור
  • תשובה לחני
    דני 27/06/2012 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי את לא מבינה את דפני ליף אבל אם היא לא היתה קיימת הרחוב לא היה מתעורר והממשלה לא היתה משנה שום דבר. לא תמיד מביא המסר צריך להיות עני כדי להבין עוני או להיות רגיש למצוקות הזולת. ולמה שרון גל שיש לו תוכנית טלויזיה פופולרית לא עמר בראש מחאה חברתית ולא הביא לתוכנית שלו את מצוקת השכבות החלשות? עד הקיץ שעבר הוא בעיקר דיבר על עליות במניות ומחירי נדלן מהזוית של הטייקונים, וגם עכשיו הביקורת שלו לא באה ממקום נקי.
    סגור
  • עם קצת שכל ורגישות היית מבינה את דפני ליף (ל"ת)
    משה 26/06/2012 09:24
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • 1.
    אבל גם אתה פופוליסט לא קטן (ל"ת)
    מסכים 26/06/2012 09:01
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות