רענון ביח"צ: COM&SENSE ודבי עם תקציבים חדשים, מחלקה חדשה בלניאדו
משרדו של משה דבי צירף תקציב חדש - וצלול - למחלקת הצרכנות והקמאונאות - יצרנית מסנני המים, בריטה. החברה, מהוותיקות והמובילות בעולם בתחומה, מונה למעלה מ-250 מליון לקוחות ומשווקת את מוצרי הסינון והטיהור שלה בכ-70 מדינות ברחבי העולם.
גם COM&SENSE של מעין נוה ומוטי דנוס קיבל 'ג'וב' חדש - ניהול היח"צ של פסטיבל המחול ה-25 בכרמיאל. האירוע, שיעמוד השנה בסימן חצי יובל, יערך במשך 3 ימים ולילות בתחילת אוגוסט ויהיה רצוף מופעים בהשתתפות אלפי רקדנים מהארץ ומחו"ל.
התחדשות נרשמה גם במשרד לניאדו תקשורת הוותיק, שבאחרונה השיק מחלקה ללקוחות בסדרי גודל בינוני וקטן. המחלקה עתידה להעניק שירותי יח"צ, שיווק ממוקד ועוד. מנכ"ל ובעלי המשרד, אלי לניאדו, מסר: "לא פעם עסקים קטנים ובינוניים נמנעים מלעסוק ביחסי ציבור מקצועיים, מפאת שיקולים תקציביים ואחרים. אנחנו חושבים שקידום יחסי ציבור וקידום ברשתות החברתיות הופך לדבר בסיסי בתפעול עסק".
- 3.רקיב 02/07/2012 13:14הגב לתגובה זולזה אזכור תקשורתי. מה הם יודעים לעשות ברשתות חברתיות ? מי המומחה שם?
- אחד שמבין 02/07/2012 14:46הגב לתגובה זוחבר'ה שמבינים דבר או שניים בשיווק ויח"צ ברשתות חברתיות
- 2.ליבי 01/07/2012 16:49הגב לתגובה זוהיו וגם קייימים גם תקציבים גדולים - יש התנהלות אחרת כאשר מטפלים בתקציבים קטנים. הירתמות 100 אחוז עם כל הכח והקשרים.
- התנהלות אחרת? 01/07/2012 17:25הגב לתגובה זומעבר לכך, מה הקשר מחט לתחת. בין "ההתנהלות" למשפט המפוצץ "מחלקה חדשה"? הקמת מחלקה בכל ארגון דורשת: מספר רב של לקוחות (חדשים) צוות נוסף (לא אדם אחד!) ולפעמים גם שינוי מבנה ומשרד מחלקת שירות לקוחות של אורנג מחלקת מכירות ראית פעם מבפנים איך נראית "מחלקה" ?
- 1.מחלה חדשה או אוגדה? 01/07/2012 16:30הגב לתגובה זומחאת היחצנים: די לפלצנות!
- כתבת 01/07/2012 16:46הגב לתגובה זועם הזלזול המסריח הזה?!!!! רוצים לקדם את התחום ולהפוך אותו מקצועי יותר ואתם, מדיבים קטנוניים, רק מנסים לתקוע מקל בגלגלים. בושה.
- המגיב הראשון צודק 01/07/2012 17:12למה לקשקש? מה זה "מחלקה" חדשה? צוות חדש? וזה לא שלא טיפלו קודם בעסקים קטנים אין צורך לקדם את התחום, שיתקדם מעצמו
- פשוט תנוחו...תנוחו עם הרישעות. אחלה משרד אחלה (ל"ת)אחות 01/07/2012 16:54