Gatorade לילדות: אל תהיו 'יפות' בגלל לחץ חברתי; והסטודנט שנתקע באוטו

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום בולטים מסביב לעולם. עוד במדור: פרסומת ברכבת זה נחמד אבל רכבת שהיא הפרסומת זה כבר מצוין
 | 
telegram
(3)

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: DANY'S, GATORADE, GE, CADBURRY ו-EVERGREEN.


* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-TOP5 בפייסבוק - לחצו כאן


רק תגיד משהו מעניין
אחד האתגרים הגדולים בפניהם ניצבים מותגים היא איך לייצר שיחה סביב הקמפיינים שלהם, איך לייצר קמפיין שמסוגל להניע שיחה על המותג. דרך אחת חזקה היא פרובוקציה, יצירת אמירה שאנשים לא יכולים להיות אדישים לה. לכאורה הסכנה ברורה- חלק אולי יאהבו את מה שתגיד וחלק אולי לא. אך זו לא סכנה אמיתית, שכן לומר משהו אחר, פשוט יותר, קונצנזואלי, שאף אחד לא ישים אליו לב, להיות שקוף, היא מכת המוות האמיתית למותג.

אין דוגמא טובה מכך מאשר המותג DANY’S שיצא השבוע בקמפיין בו הוא לוקח עמדה באחד הדיונים החשובים בפוליטיקה האמריקאית- "הזכות לשאת נשק אישי". הקמפיין המתסיס יצר שיחה גדולה ברשת בימים האחרונים ובה צרכנים מגיבים ומדברים ומתחברים למותג יותר מאי פעם. תחי הפרובוקציה.



מה תעשה כדי לשמור על הלקוחות שלך?
חברת Gatorade בקמפיין עוצמתי חדש שמטרתו לייצר צמיחה עסקית בצורה יוצאת דופן - הגדלת עוגת השוק בו הם פועלים (משקאות אנרגטיים) על ידי שינוי חברתי. הבעיה אותה זיהו המשווקים של החברה היא כי ילדות צעירות מפסיקות לעשות ספורט כשהן מתבגרות בשל לחץ חברתי "להיות יפה" ולעסוק "בדברים של בנות". הדרך היחידה לגרום להן להמשיך לצרוך Gatorade היא פשוטה, לשמור אותן במשחק!



מביאים אוכל טרי לשממה
קמפיין חדש של GE בוחן את גבולות המקרר החדש שלהם "GE FRENCH DOOR". במקום פשוט לומר שהמקרר החדש שלהם יודע לקרר, ולשמור על מזון טרי, בחרו בGE לצאת למסע לאורכה ולרוחבה של אמריקה עם משאית,גנרטור, מקרר חדש, מהנדס ושף מפורסם לבדיקה האולטימטיבית של היכולות של המקרר החדש. את המסע ניתן ללוות באתר ייעודי, ולעקוב אחר מערכת היחסים המתפתחת בין בדמויות על רקע הנופים המרהיבים של אמריקה.





ברוכים הבאים לעולם שוקולד אחר
פרסום ברכבת זו אופציה נהדרת, אבל רכבת שהיא ממש הפרסומת זו כבר אופציה מצוינת. CADBURRY ממשיכים את קמפיין JOYVILLE המוצלח שלהם איתו יצאו במהלך השנה. והפעם, בסידני אוסטרליה חיכתה לנוסעי הרכבת הפתעה.. עוד מהלך שמושך את גבולות הקמפיינים של מפרסמים אל מחוץ לכותלי הטלוויזיה לטובת יצירת שיווק חוויתי שמייצר חיבור עמוק יותר להבטחת המותג.



קמפיין JOYVILLE מתחילת השנה







להעלות נושא לסדר היום
איך משפיעים על סדר היום הציבורי? איך מייצרים שיחה ציבורית בנושא שחשוב לך? ויקי כנפו צעדה, משפחת שליט ישבה, דפני הקימה אוהל ולאחרונה אנשי המחאה סוגרים חשבון עם הבנק שלהם. העיקרון הוא אותו עיקרון, כדי לקבל סיקור תקשורתי חייבים לייצר מהלך חדש, שונה, פרובוקטיבי, שיגרום לתקשורת לומר שהנושא מעניין מספיק כדי להיכנס לדפי העיתון.

זה לא עניין מקומי כך זה עובד בכל מקום, גם בטורונטו יש בעיה - מצב התחבורה. עמותת EVERGREEN החליטה שהנושא חייב לעלות על סדר היום, ולשם כך יש לעשות מעשה! המהלך- סטודנט קולנוע שמנמן באוטו למשך חודש שלם בלי לצאת, מבלה ברחובות טורונטו, מדבר על הנושא בתקווה לייצר עניין. בהצלחה.



המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    באמת לא יפה...
    דפני מילף 03/07/2012 12:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ככה לקדם קמפיינים של המשרד על חשבון הקוראים התמימים...
    סגור
  • 2.
    אהבתי איך שהכנסת בנשימה אחת
    נחש משקפיים 02/07/2012 18:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יקי כנפו צעדה, משפחת שליט ישבה, דפני הקימה אוהל ולאחרונה אנשי המחאה סוגרים חשבון עם הבנק שלהם. אהה. זה באמת קורה. הכי אפקטיביים בתחת שלי.
    סגור
  • 1.
    הנה קו אדום קטן ומכוער שלא חוצים
    יובל 02/07/2012 18:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    "לאחרונה אנשי המחאה סוגרים חשבון עם הבנק שלהם" לקדם פרסומת של דביר השמן בטור מקצועי זה קצת פאטתי.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות