Vogue למען נשים מוכות; קן בלוק ויראלי ו-Google מחברת את העולם באנימציה
איך קונים נעליים בלי באמת למדוד אותן? להתקשר למישהו דרך הבאנר, מה הקשר בין נהג ראלי לנעליים? רעיון חדש/ישן מבית גוגל ומודעה חכמה בטאבלטים. ראובני פרידן Top digital - מתחילים עם שוקו, לחמנייה והרבה מצב רוח טוב.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
ושלום לאל באנדי כשכל החיים שלנו הופכים להיות דיגיטליים, אז גם לקנות נעל כבר הופך להיות וירטואלי. תכירו את חנות הנעליים ב- AR הראשונה בעולם. נעמדים מול מראה/מסך בוחרים את הנעליים, ורואים אותה על הרגל שלך ב- 360 מעלות. ויותר מזה - אהבתם את הנעל? סרקו את ה- QA code והנעל תגיע אליכם הביתה. מעולה. נפלא. מדליק. אבל אני עדיין מעדיף לדחוף את הרגל שלי לנעל שדחפו אליה כבר 50 רגליים לפני. כזה אני - נוסטלגי.
תתקשר ל "איך אתה נוהג יא ב#&%#$&*????" אמא פולקסוואגן מעוניינת לפרסם את הטלפון הקולי שנמצא אצלה ברכבים. איך היא עשתה את זה? בבאנר (כן בבאנר). אתה מתחבר לפייסבוק, ובעזרת הקול מפעיל שיחה עם אחד מחברייך בפייסבוק (יודעים שיש שיחת ווידיאו בפייסבוק?). והופ יש לנו שיחת ווידיאו, אבל מה שאתה לא יודע, שהבנאדם שאיתו אתה מדבר רואה אותך מאחורי הגה. את ההמשך תראו בסרט, פעילות מאוד משעשעת.
לא לצפות לפני הנהיגה! והפעם בפינת הסרט הוויראלי, שוב קן בלוק שהפיץ לפני שבועיים סרטון פעלולים חדש שלו שכבר הגיע למעל 22.5 מיליון צפיות (בקטנה. אני עושה את זה בשעה). קצת רקע על הבחור: הוא נהג ראלי מקצועי שעושה סרטים מדהימים שמקדמים את נעלי ה- DC Shoes וגם את פורד מוטורס. אז הנה הסרט החדש שלו שנעשה ברחבי העיר סן-פרנסיסקו... ובסוף הם גם על המים.
ראש ענף html5
שוב פעם גוגל והשטויות שלה, והפעם ניצול מצוין של הרשת ותפיסת ה- world wide לפעילות נפלאה לקידום הכרום. זוכרים את המשחק שעשינו בתיכון שכל אחד היה רושם שורה בלי שיראה מה נרשם לפניו ואז בסוף יוצא סיפור? אז זהו. עכשיו זה באנימציה. תצפו בסרט ואח"כ
קראיטיב מדיה ב-IPad לא אחת אני מוצא איזו הברקה מפתיעה בפרסום בטאבלטים. והפעם נושא רציני שעסקתי בו לפני שבועיים וזה אלימות נגד נשים. הפעם, מודעה מפתיעה ומעוררת באפליקציית Vogue בגרמניה. צפו בסרטון.
המדור בעריכת דורון לוינשטיין מנהל תחום דיגיטל ראובני פרידן IPG