מי זאת סוזן גלן ומה היא עשתה לקיפר סאתרלנד? וגם: הפורש מחכה בחניה
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם מקבץ בולטות מסביב לעולם. עוד במדור: אמסטל רוצה ש"תקחו את הזמן לאט" ותופרת מסביב סיפור עלילתי מרגש
אסא שפירא span > a > | 
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: AXE, רשת המזון המהיר Applebee's, נייקי, אמסטל ופורש.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן
סוזן גלן, אני זוכר אותך בדרך לגימנסיה
הזכרון המתוק של הילדה הכי יפה בכתה, זו שחשבנו שיד הגורל תכוון אותה יום אחד להיות איתנו מוצאת עצמה בפרסומת חדשה. Axe נוגעת בקמפיין חדש בעצב חשוף, הרצון של כולנו לחזור לאחור ולשנות את הדברים בחיינו, לתקן את מה שמרבית הגברים מזהים כאחד הפספוסים הגדולים בחייהם, אם רק היה לנו את ה- axe effect אז...
המהלך ממשיך בפעילות דיגיטאלית בה מציעים לנו ב AXE להכנס לפייסבוק ולסמן מי היא סוזן גלן שלנו, אותה בחורה שהשארנו מאחור, כי עדייו אפשר לסובב את הגלגל לאחור...http://www.fearnosusanglenn.com/
דחליל במבצע
קריספין פורטר בקמפיין חדש לרשת המזון המהיר Applebee's. הבעיה המרכזית שזיהו, מרביתנו תקועים העבודה ולא מצליחים למצוא את הזמן לצאת לכמה שעות לטובת ארוחה טובה. אל דאגה מעכשיו יש פתרון!
לונדון לא מחכה לנו!
לאחר מאבק ממושך הקרב הוכרע! נותנת החסות הרשמית של אולימיפיאדת לונדון זו חברת Adidas. בחברת Nike החליטו להפוך את הכשלון להזדמנות ויצאו בקמפיין מעורר השראה שיושב על הרעיון פשוט, שספורט יש בכל מקום, לא רק בלונדון, אנגליה...
קחו לאט את הזמן
היכולת לספר סיפור עומדת במרכז עבודתם של פרסומאים, היכולת לקחת רעיון שקשור בשירות או מוצר ולהציגו בצורה יוצאת דופן, כזו שאי אפשר להישאר אדיש לה. בירה אמסטל בפרסומת חדשה לוקחת את האומנות הזו לדרגה חדשה.
הפתעה בחניה
פעם חלמתם שבכל פעם שתצאו מהבית תחכה לכם מכונית פורש חדשה? במהלך מבריק של פרסום ישיר, לקח על עצמו משרד הפרסום של סוכנות הרכב PFAFF AUTO בקנדה להביא את הפנטזיה הזו לחיים. הרעיון פשוט - לקוחות של שכונת יוקרה בטורונטו הופתעו לקבל פרסום בו ביתם הפרטי מצולם כאשר בחנייה (כרגע רק לטובת הצילום) ממתינה מכונית פורש במחיר מבצע, לא תתקשרו?
המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.אבל מה עם מזרחי טפחות? (ל"ת)אנונימי 30/07/2012 17:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.אחלה קמפיינים השבוע! (ל"ת)אנונימי 30/07/2012 14:21הגב לתגובה זו0 0סגור