: "לחברים שלי עדיין נופלת הלסת כשאני מתקנת אותם על כדורגל"
הילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"ל שיווק וקמעונאות ב'טוטו', שולטת בלוח המשחקים ולא רק בארץ. בפינה של אייס היא עונה ל-10 שאלות - 'under40'.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
עבודה מתודית. מעטות הן פריצות הדרך המגיעות מהבטן או מיציאה קריאטיבית אקראית. עבודה שיווקית עמוקה מתרחשת בדרך כלל לאחר מחקר להבנת הצרכן, סקרנות אמיתית לגבי מה מניע אותו ופיצוח תובנות באופי האנושי. רק אחרי שנבין לעומק מה באמת מטריד, מעניין או מאתגר את הצרכן נוכל להעביר לו מסר ברור ורלוונטי.
* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
סיסמאות שיווקיות. היום כולם כבר צרכנים מפוכחים ואפילו ציניים, כבר לא הולכים שולל אחרי סיסמאות ריקות מתוכן. אם אין מסר אמיתי ורלוונטי שמבהיר לצרכנים מה בדיוק היתרון במותג ולמה הוא צריך את המותג בחייו – זה פשוט לא יעבוד.
3. ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
למען האמת אני מקווה שההישג המשמעותי ביותר עוד לפני. אבל בכל מקרה מאמינה שהקריירה רצופה הישגיים נקודתיים ולאו דווקא אחד משמעותי. בכל תפקיד חשוב לי להטביע חותם ולהיות משמעותית למותג בו אני מטפלת, כמו למשל לצלוח יעדי מכירות של ווינר באירוע כמו יורו 2012.
4. הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
אני מעולה בהדחקה. מנגנון מצוין שמקפיד למחוק לי את הרגעים האלה מהזכרון.
5. השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
אם תשאלו את חבריי הקרובים, התפקיד הנוכחי שלי הוא המפתיע מכולם. אף אחד לא שיער שאהיה סמנכ"ל השיווק והקמעונאות של הטוטו ועוד אהנה מזה כל כך. עדיין "נופלת הלסת" לחברים כאשר אני מתקנת אותם שהמשחק היום הוא ריאל נגד ולנסיה או שאין שום קבוצה ממנצ'סטר בליגת האלופות...
6. כשאת לא בעבודה...
כשאני לא בעבודה אני מבלה עם חברים ועם הבת שלי מיקה, בת השנתיים. בשנתיים האחרונות התחלתי ליצור ולהשתתף בסדנאות כמו יצירת תיקים ועבודות יד למיניהן ופיתחתי אובססיית פינטרסט קטנה.
7. אם לא בשיווק, בטוח היית עוסקת ב...:
אם לא הייתי עוסקת בשיווק הייתי כנראה מקימה עסק לעיצוב שימושי ומוצאת נתיב פרקטי לאגירת החפצים הדקורטיביים שלי.
8. מי פתח לך דלת?
נעמה גת שהייתה מנהלת תחום ב'הנקל' ולקחה אותי כסטודנטית להיות מנהלת מותג. שנים לאחר מכן הצטלבו דרכינו שוב בשטראוס.
9. האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
התמודדות בנושאים מקצועיים עם גורמים בתחום הספורט בישראל: לעבוד עם הראש בתחום בו אנשים רגילים לעבוד עם הלב. אחד האתגרים הגדולים הוא בעצם הצורך להזכיר שוב ושוב שהווינר הוא ביזנס לכל דבר ותפקיד השיווק הוא להביא לגידול במכירות. בעקיפין זה גם יביא לתמיכה גדולה יותר בספורט. זה גוף ציבורי שבבסיסו הוא פחות תחרותי ובגלל זה צריך להזכיר לכל הגופים שעובדים איתנו שאנחנו קודם כל עסק.
10. מהלך של המתחרים שלך שהרשים אותך?
קמפיין הלוטוגוצ'ים של מפעל הפיס ובמיוחד השימוש הקליל והכיפי במורן אטיאס. הקמפיין פונה לצעירים עם קריצה גם לגברים וגם לנשים ונותן ביטוי קריאטיבי יפה למה שכסף גדול יוכל לעשות עבורך: לא רק לקנות לך מכונית אלא להוציא לכל מי שלא פירגן לך בעבר את העיניים.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.כל הכבוד הילה! תותחית! (ל"ת)דשיק 27/08/2012 14:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
4.טיפוס דוחה וכוחני (ל"ת)מכיר אותה 26/08/2012 17:15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.זה כמו לשווק זנות או סמים-לא צריך שיווקחחח שיווק להימורים 26/08/2012 16:38הגב לתגובה זו0 0לשווק הימורים לאנשים שלא היו נתקלים בזה ללא שיווק זה פשוט פשע.סגור
-
2.תותחיתתתת1111!!!! (ל"ת)מעין ט 26/08/2012 13:54הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.בז'ז'ינסקי לכי תמכרי גיפלטע ,זה לא בשבילך כדורוני 26/08/2012 13:34הגב לתגובה זו0 0אני לא ממלא בכלל טוטו וכל השאר כי הכל רמאות בעיניי . אנשים לא מהמרים בגלל שיווק,בגלל שהם מכורים. וחבל שאלה שמהמרים לא רואים מי עומד מאחורי כל השרלטנות הזאת.סגור
- טען עוד
-
שוביניסט טיפששוערת 26/08/2012 15:37הגב לתגובה זו0 0לא ייאמן שבשנת 2012 אתה טוען בלי בושה שבגלל שלטוטו יש מנהלת שיווק אישה - מדובר בשרלטנות. מה נסגר איתך בנאדם?סגור
-
לך תמכור אויר בשקלכדורוני 26/08/2012 14:27הגב לתגובה זו0 0מדובר באישה מוכשרת באופן נדיר, שאגב, גם אם היתה משווקת גפילטע היתה מצליחה בגדול. למה לטנף סתם?סגור