הקמפיין ההזוי של אולד ספייס; ואיך מושכים את ה-Happy Hour בפאב
עניין של זמן איזה מעצבן זה לגלות שה- happy hour בפאב נגמרה. Budweiser עם פעילות חכמה בפאבים שמאפשרת לנוכחים להאריך את ה- happy hour כל פעם שהם קונים בירה (של Budweiser כן). כל בקבוק בירה מגיע עם תחתית לבקבוק שעליה קוד QR שפשוט מוסיף עוד דקות למכונת ה- happy hour שסופרת את הדקות אחורה עד לסיומה. רעיון נפלא, מהנה, מצחיק שמעודד התנסות במוצר ורכישתו, ואת כל זה הוא עושה באמצעות אינטראקציה דיגיטלית בעולם הפיזי.
חפשו מי שיקדם אתכם חברת נורטון יצאה עם פעילות שמנצל נפלא את פלטפורמת הקידום הממומן בגוגל. רוצה להיות ראשון כאשר מחפשים את השם שלך? נורטון ממנת לך מודעות. רעיון יפה מאוד וכל כך פשוט שמעניק utility לגולש הפרטי, וגם מעביר את תחושת השליטה והביטחון שנורטון מספקים.
כל זה בשביל בירה? כן! גרולש היא בירה הולנדית שיצאה עם פעילות לעודד התנסות בקרב קהל היעד שלה. איך הם עשו את זה? שילוב של סרט טלוויזיה, מובייל, אתר אינטרנט ועמדות מכירה. הצרכן רואה את סרט הטלוויזיה שמפנה אותו לאתר. באתר הוא מתבקש לשלוח SMS לדמות בסרט, אשר שולחת לו בחזרה קופון לקבלת מארז שישייה ואף מפנה אותו לחנות הקרובה לביתו לצורך מימוש הקופון. הפקה יפה מאוד, מושקעת, שבטוח מעלה את אחוז הניצול של אותו קופון.
לא לגברים בפינת הסרט הוויראלי, מגיעה סמסונג עם הטאבלט note 10.1. לצורך הסרט הם לקחו את השחקן ג'יימס פרנקו. הסרט מציג את היכולות הנפלאות של הטאבלט וגם מחזק את ההבטחה הפרסומית שלהם. הסרט חמוד, קצת מצחיק וגם הגיע ליותר מ-3 מיליון צפיות בשבועיים.
המדור בעריכת דורון לוינשטיין - מנהל תחום דיגיטל ראובני פרידן IPG