יש לכם חברים פלצנים בפייסבוק? תנו לאפליקציה של מיצובישי לדרוס אותם
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים משובחים. עוד במדור: איך כניסה חזיתית בעמוד ונפיחה אדירה של בחורה עדינה הופכים לקמפיין לפסטיבל רדיו
אסא שפירא span > a > | 
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אפליקצייה חדשה ומקורית של מיצובישי, מותג הבירה CARLTON, פסטיבל הרדיו בציריך, אאודי ו-וולקסוואגן.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן
* להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן
הסוף לפלצנות
אם יש לכם חברים ששותים רק יין אדום מיושן, כזה שהתיישן בחבית עץ אנגלית, בציר 97 מינימום, מבית טוב, ורק בטעם פירותי, עם עפיצות גבוהה, בצבע עמוק וכו'.. אז מיצובישי פיתחו אפליקציה בשבילכם! אפליקציה שמאפשרת לכם לדרוס את החברים הפלצנים שלכם.
על רקע השקת OUTLANDER החדש. רכב מעוצב ואיכותי אבל לא יומרני, בחרו במיצבושי את המיצוב המעניין עבורו כרכב "לא פלצני". במסגרת הקמפיין, אף פיתחו אלגוריתם לפייסבוק שמזהה מי החבר הכי יומרני שלכם על בסיס תמונת, פוסטים וכו', ואז פשוט... טוב לא צריך להכביר במילים. תהנו.
המרדף
מותג הבירה האוסטרלי CARLTON בקמפיין תדמיתי חדש. הומאג' לסרטי פעולה משנות ה-80 שכולנו אוהבים. הקמפיין כולו נשען על תובנה פשוטה כי אין שום דבר שיכול להפריד בין הגבר לבירה שלו.
תמיד מעניין לגלות צליל חדש
מדי פעם מגיע קמפיין שמזכיר לכולנו שאין בריף משעמם, רק פרסומאים משעממים, גם בריף פשוט אפשר להעביר בצורה יוצאת דופן. כך, ההבטחה הפרסומית הפשוטה של פסטיבל הרדיו הבינלאומי בציריך, הזדמנות מופלאה לבוא להקשיב ולגלות מוזיקה חדשה, צלילים חדשים שלא הכרתם, מצא עצמו מקבל ביטוי מפתיע במיוחד.
מותחן בצהרי היום
אאודי החדשה והאינטנסיבית מכניסה מתח לחיי היום יום
RECYCLE
איך VW תדגים את הרעיון הפשוט כי טכנולוגיית BLUEMOTION של רכבי החברה ידידותית לסביבה? במקום להמשיך לנסות להשפיע על צרכנים בעזרת פרסום קונבנציונלי, בוחרים יותר ויותר מפרסמים כמו VW לייצר פרסום שמעביר את הצרכן סוג של חוויה ייחודית. הופכים את הצרכן לחלק מהמסר ולא רק לנמען שלו, דרך חזקה להתחבר לצרכן דרך הבטן ולא דרך הראש. פרסום אפקטיבי במיטבו!
המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן
תגובות לכתבה(2):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
1.עין 10/09/2012 12:28הגב לתגובה זו0 0אין ספק שהאפליקציה לדריסת חברים בפייסבוק שמופיעה יחד עם ידיעה על "צדיק" שצילם תאונה ורוצה למכור את הסרט לרשתות תקשורת תמורת כמה זוזים זה ממש שילוב מנצח. או במילים אחרות, תאונת מדיה.סגור
-
דריסה.. 10/09/2012 12:42הגב לתגובה זו0 0אפליקציה לדריסת פלצנים יחד עם ידיעה על אחד שצלם דריסה, זו ממש תאונת מדיה.סגור