TOP5

ג'ניפר אניסטון במצלמות האבטחה; וגם - איך האוטובוס הפך לדבר הכי COOL

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים משובחים. עוד במדור: הורים שיכורים וילדים - תשדיר ציבורי שמצליח לפגוע בול בבטן הרכה של כולנו

TOP5 של אייס וראובני פרידן עם חמשת מהלכי הפרסום הבולטים מסביב לעולם. השבוע במדור: אדידס, SmartWATER, מיד-טראפיק, SmartWATER, St John Ambulance Foundation ו-Fragile Childhood.

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

אדידס - סמל לאומי אין זה סוד כי המצב המדיני-פוליטי השביר בוונצואלה והעדר אחדות לאומית מטרידים מאוד את אזרחי המדינה. על רקע הבנה זו נבנה הקמפיין החדש של אדידס, המציב את המותג כ"סמל לאומי" כמעט, פתרון מאחד ומגבש לכל אזרחי וונצואלה, באשר הם.

!If you can't beat her - Join her ב-SmartWATER, אשר בחרו בג'ניפר אניסטון כפרזנטורית, מצאו לאחרונה דרך חכמה להשתמש בה - הפרסומת החדשה והמאוד פופולרית (מעל 2 מליון צפיות רק ביו-טיוב!) של SMARTWATER מבוססת כולה על הדאגה הפולנית של כולנו - מה יהיה עם אניסטון? מתי היא כבר תמצא את הנסיך הראוי לה ותוליד לנו 4 ילדים מושלמים? ב-Smartwater החליטו לתת מענה לדאגה הציבורית בדמות קמפיין מעורר חיוך ( כמובן, עם חיבור למותג המועבר בזהירות ובחכמה).

זה הכל בראש איך משווקים מוצר מיושן בצורה קולית ועדכנית, בלי להציג כל חדשנות?פרסומת מקסימה המגיעה היישר מדנמרק מזכירה לכולנו מהי משמעות הפרסום - לא משנה כמה המוצר מיושן או לא רלוונטי. תפקידנו הוא לשנות את תפיסת הצרכן את המוצר, כי שם הכל מתחיל והכל נגמר.

הורים שיכורים - תלוי איך אתה מסתכל על זה אנחנו נוטים לשפוט את העולם שסביבנו, את האנשים, המחשבות והתהליכים המקיפים אותנו לפי נקודת המבט שלנו. דווקא בגלל זה, נקודת מבטו של ילד היא תמיד מרעננת ומפתיעה. האם מישהו מאיתנו חשב אי פעם איך הילד שלנו רואה את אותם הדברים? איך הילד שלידנו מסתכל על העולם? מה הוא רואה בעיניים הקטנות שלו? פרסומת חכמה מנסה לחשוף את ה-POV של הילדים שלנו על התנהגויות שלנו. מעורר מחשבה..

כל הכותרות

לאבד הכל ברגע כמה פעמים שמענו על אדם ששרד 4 פיגועים רק כדי למות בתאונת דרכים? או אדם שהתאמן 8 שנים לאולימפיאדה וחודש לפני המשחקים האולימפיים נקע את הרגל במשחק סתמי? התסכול המתעורר בדיוק מאותם סיפורים הוא העומד בבסיסו של קמפיין חזק ומרגש של St John Ambulance Foundation לעידוד לימודי עזרה ראשונה באנגליה. באמצעות ליווי הדמות המרכזית במאבקו בסרטן אנו נחשפים לנתונים המספריים ו...האסימון נופל. מבריק.

המדור בעריכת אסא שפירא, סופרווייזר אסטרטגיה במשרד הפרסום ראובני פרידן

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    היום יצא מרגש! (ל"ת)
    24/09/2012 19:42
    הגב לתגובה זו