TOP5 DIGITAL

פעילות ויראלית מנצחת ללא עלות בפחות משבוע? מסתבר שעם Halo4 זה אפשרי

TOP5 דיגיטלי של אייס וראובני פרידן. עוד במדור: מגיד עתידות שיוכיח לכם כמה אתם תמימים וחשופים, ואיך שגיאת אינטרנט עוזרת באיתור ילדים אבודים

אני מקווה שיש לכם חיבור לאינטרנט בסוכה, כי יש לנו יופי של פעילויות שהיו בשבועיים האחרונים בעולם. אז מי האושפיזין שלנו להיום? מותג רכב שהכין מודעת פרינט אינטראקטיבית, שימוש חכם במדיה למציאת ילדים אבודים, קניית מוצרים באמצעות ציוץ בטוויטר, השקת משחק חדש רק באמצעות המדיה החברתית וחברת ייעוץ בנקאית אחת שעשתה אחלה סרט ויראלי.מוכנים? תמסרו לשלומית ד"ש ויאללה ראובני פרידן Top Digital - מתחילים!

לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן להצטרפות לעמוד אייס בפייסבוק - לחצו כאן להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן

ועד שיהיה לנו נייר אלקטרוני... לקסוס משיקה רכב חדש, ורוצה לחשוף לכמה שיותר אנשים את המסך המיוחד והפיצ'רים המיוחדים שיש להם ברכב. אז במקום לתת לכל אחד לקסוס במתנה, באסה, הם החליטו לעשות מודעה בעיתון אינטראקטיבית (נשמע מפוצץ אבל האמת די פשוט). הם ביקשו מהקוראים להניח את הטלפון החכם שלהם על המודעה ובאמצעות טכנולוגיית AR הטלפון שימש כמסך של הרכב. חשיבה יפה מאוד. הביצוע היה יכול להיות הרבה יותר מרשים (במקום להשתמש בווידיאו שיעשו אפליקציה מדליקה של טאצ')

העמוד אינו נמצא. וגם הילד המרכז האירופאי למציאת ילדים אבודים יצא עם פעילות לבעלי אתרים בלבד, ורתם אותם לתרום שטח מדיה ייחודי באתרים שלהם למען המטרה למציאת ילדים אבודים. כידוע לכם, בכל אתר לפעמים יש הפנייה ל"העמוד אינו נמצא", זה יכול להיות לינק לא טוב או עמוד שירד מהאוויר. בעלי האתרים יתבקשו להציב בעמוד הזה ביחד עם הודעת השגיאה גם תמונה ופרטים של ילד אובד. רעיון יפה מאוד.

לינק לאתר צייצי לי 2 חלב וקוטג' הרבה מותגים אומרים לעצמם - איך אני יכול לייצר התנסות במוצר שהיא מדליקה, ממכרת וגם יש לה היבט ויראלי? קלוגס הביאו אותה ברעיון לא רע דווקא. הם פתחו חנות של מוצרים חדשים שלהם שאתה יכול לרכוש אותם באמצעות ציוץ בטוויטר על המוצר. צייצת? קיבלת! גם התנסות וגם כל החברים שלך מקבלים המלצה.

כל הכותרות

מרכיבים השקה מי מכיר XBOX? מעולה! מי מכיר את המשחק Halo? יופי! (אה.. לא מכירים? באסה... אבל לא נורא) אז xbox רצו להשיק את המשחק החדש בסדרת halo - halo4. בשביל זה הם ביקשו ממשרד הפרסום לארגן להם קמפיין 6 ימים לפני ההשקה (הייי זה קורה גם בחו"ל). אז המשרד חשב על אחלה פתרון וגם הביא אותה בסרט קייס-סטאדי ממש מדליק. צפייה נעימה: http://www.youtube.com/watch?

אני מרגיש שאתם קוראים את השורה הזו עכשיו מעשה במגיד עתידות, חברת ייעוץ, אזרחים תמימים וסרט ויראלי אחד שבשבוע הביא למעלה מ- 4 מיליון צפיות. מה עושה חברת ייעוץ (בנושא פיקוח בנקים וכו') בכדי להגיד לנו שאנחנו צריכים אותה? מראה בצורה מאוד מעניינת איך כל נושא הבטיחות באינטרנט לוקה בחסר. בעולם שבו אנו חיים שכל החיים שלנו ברשת, אנחנו חשופים, ופבלפין (החברה) ידעה לנצל זאת מצוין.

המדור בעריכת דורון לוינשטיין, מנהל תחום דיגיטל בראובני פרידן IPG

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    גל מזי"א 03/10/2012 10:24
    הגב לתגובה זו
    תמשיכו ככה, נהדר לעקוב ולהתעדכן