אין מצב - יש מצב: השימוש בצביקה הדר בקמפיין של מאוחדת - ענייני ולא מאולץ
בשורה התחתונה: נושא הספקנות כלפי אורח חיים בריא, אשר מסתבר בסופו של דבר כאפשרי - הוא נושא רלוונטי, ולצידו השימוש בצביקה הדר כמוביל הקמפיין הוא ענייני ולא מאולץ.
לרוב, הסיכון בשימוש בסלב פופולארי בפרסומות הוא גבוה, מאולץ ואפילו עלול להאפיל על המותג עצמו. לפעמים הצירוף בין סלב פופולארי, לאירוע אמיתי בו הוא היה מעורב, לבין מותג שלקח חלק פעיל ומתוקשר באירוע הזה - זה too good to be true.
במקרה של קופת חולים מאוחדת וצביקה הדר זה אמיתי. אירוע הלב שעבר לפני מספר חודשים היה אחד מאירועי הבריאות היותר מתוקשרים במדינה. הדבר קרה מיד אחרי סיום עונת העשור המושקעת של כוכב נולד בשיא החשיפה והאהדה לצביקה הדר. הדר הוא דוגמא לאישיות בימתית המשלבת נוכחות קומית חזקה לצד יכולת לראיין, להקשיב לזולת ולהפגין רגישות. יתר על כן, הוא גם מנהל ביד רמה את הסצנה המאוד מורכבת של תכנית שיש בה שילובי תוכן ריאליטי ותוכן מבוים, מועמדים ירוקים וטאלנטים משופשפים עתירי אגו.
כאשר אדם כזה עובר אירוע בריאותי בקופת חולים מאוחדת, אירוע שנוהל בצורה שצוינה לשבח בכל אמצעי התקשורת המערכתית, זה כמעט נפשע לא למנף את זה לטובתה. או כפי שהטקסט אומר "אילול א אז לה לה לה".
מעבר לנאמר לעיל, מעוררת הערכה ההחלטה של המאוחדת לייצר פלטפורמה שלמה שמתמקדת בניהול אורח חיים בריא, ולא להישען אך ורק על אירוע רפואת החירום שהדר היה מעורב בו.
מהפיכת הבריאות של מאוחדת משתמשת בהדר הן כאייקון של החיים הטובים והן כטסטמוניאל. הדר מפורסם בזיקתו לאוכל, אלכוהול וסיגרים. אותו הדר, בעקבות אירוע הלב, מבצע תפנית חדה אל עבר אורח חיים בריא והמאוחדת רותמת את זה לטובת המותג והמהיפכה.
הנרטיב הוא "אין מצב - יש מצב" - state of mind מאד מוכר. אני חושב שאני לא יכול אז זהו שאני כן יכול. סוג של just do it - רק בבריאות. לפעמים זה כל מה שצריך כדי לבנות על תשתית איתנה שכזו עולם שלם שנוגע בכל אפיקי החיים ומציע מניפת שירותים המשדרת קידמה הן ברמה הקונספטואלית והן ברמת הממשק הטכנולוגי.
המאוחדת משיקה אתר מתקדם/ ערוץ יו טיוב שעיקרו הסברה, הדרכה ויעוץ, והיא עושה זאת אגב הזדהות עמוקה עם הקושי לנטוש את אזור הנוחות של חיים נהנתנים לטובת אורח חיים בריא. ההזדהות הכרחית כדי לעודד את האדם לבצע שינוי דראסטי בחייו וכאשר צביקה הדר בתפקיד עצמו מוביל את ההזדהות הזו, אגב אכילה נירגנת של חסה במקום עוגת קצפת, קשה שלא להשתכנע שכולנו יכולים.
ועוד משהו
מאוחדת - סלט
- 4.עטרה די תפרשי גם משי ודרור.... נימאסת (ל"ת)אסטרטגית עאלעק... 06/01/2013 03:19הגב לתגובה זו
- 3.30/12/2012 21:59הגב לתגובה זודוגמא מצויינת לטוקבק רע, לא אמין שמסריח מליקוק עצמי
- 2.עדי 30/12/2012 21:53הגב לתגובה זויופי של קמפיין הביאו שם בענבר מרחב
- 1.רוני 30/12/2012 17:26הגב לתגובה זודוגמה מצוינת לשימוש רלוונטי בפרזנטור, חוש הומור , תעוזה של לקוח וביצוע יפהפה.