30 השניות היקרות בעולם: קבלו טעימה מהפרסומות שישודרו בסופרבול 2013

פחות משבוע לגמר וקשה להתעלם מהפרסומות, החלק הלא פחות חשוב באירוע הטלוויזיוני ביותר בארה"ב, עליהם שולמו כ-4 מיליון ד' ל-30 שניות
 | 
telegram

הסופרבול, אירוע הספורט החשוב של השנה בארה"ב, ממחיש עד כמה זמן שווה כסף, והרבה כסף. בזמן המחצית ובין הרבעים במשחק בין סן פרנסיסקו פורטיניינרס לבולטימור רייבנס באצטדיון 'מרסדס-בנץ סופרדום' בניו אורלינס, תככבנה לא פחות מ-36 פרסומות, כשחלקן יופיעו בפעם הראשונה על המסך.

במשדר צפויים לצפות יותר מ-110 מיליון אמריקאים, אם תמשיך מגמת הגידול בצפייה בסופרבול כפי שקורה מדי שנה. בשנה שעבר צפו במשדר 110.3 מיליון איש , עם רייטינג של 47.8% ונתח צפייה של 71%. מדהים.

בין הפרסומות ניתן למצוא את skechers, שהביאו בשנה שעברה בולדוג צרפתי אהוב בשם מר קיגלי. השנה החליטו במותג הנעליים המצליח להחליף את הכלב בצ'יטה שתתחרה מול בן אדם, כאשר את דמות המנצח, נדע רק במשדר עצמו.



גם קוקה קולה מציגה פרסומת תחרותית משלה, כש-3 קבוצות רואות באמצע המדבר קולה, ושועטות לעברה. מי ינצח? הצופים הם אלו שיחליטו, ואת התשובה נקבל כאמור רק באירוע הגמר.



בזמן שבקוקה קולה מתחרים, ב'פפסי' כבר יודעים מי ניצח. הזמרת ביונסה, שחתומה על חוזה אצל ענקית המשקאות, תככב בפרסומת וגם תזכה להופיע במופע המחצית הנחשק, אותו הובילה אשתקד מדונה.



לא חשוב איזו קולה תחליטו לשתות, תצטרכו איזה חטיף בצד. בדוריטוס העמידו כרגיל לרשות הקהל האמריקאי לא פחות מ-5 פרסומות, כשההצבעה נמשכת ורק באירוע הגמר נדע איזו מהן תשודר.

אולי זאת תהיה הפרסומת של דוריטוס?

בגזרה המוטורית אנחנו מוצאים לא פחות מ-9 פרסומות למותגים שונים. לצד היוקרתיים כמו מרצדס, אאודי או לינקולן, יש גם עממיות יותר כמו פיאט, שמציגה 5 פרסומות - אחת מהן תופיע בערב הגמר. אנחנו כבר בחרנו את ה"פיאט שלנו".



גם הקוריאני המפורסם בעולם לא יעדר מהערב הנוצץ. לא, לא מדובר על באן קי-מון, אלא על PSY שהביא לנו את ה-Gangnam style, השיר הראשון שחצה את רף מיליארד הצפיות ביוטיוב. PSY יככב בפרסומת למותג הפסטוקים wonderful pistachios.



ואיך אפשר בלי הקשר הישראלי. אז כידוע בר רפאלי תככב בפרסומת לחברת האינטרנט Go daddy לצידה של נהגת המרוצים האמריקאית דניקה פטריק וזה מה שהשתיים עתידות ללבוש בפרסומת.



כמובן, יחד עם בר רפאלי תופיע סודה-סטרים הישראלית, שהפרסומת שלה תפסה כותרות הרבה לפני הסופרבול, בכך שנפסלה לשידור בבריטניה בטענה כי היא אכזרית מדי למתחרות.


תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות