ADTV
צילום: יח"צ
'Elevator Pitch 13

יש לכם 12 שניות להבריק: ADTV מציגה את תחרות הקריאייטיב Elevator Pitch

תחרות הקריאייטיב של ADTV מתחילה: משרד פרסום? תכינו סרטוני מעליות באורך 12 שניות, ותוכלו לזכות בפרסים - למשל כניסה למשחק של ברצלונה
שירות אייס | (10)

חברת המדיה ADTV משיקה את תחרות הקריאייטיב במעליות Elevator Pitch 2013. מטרת התחרות לאפשר ללקוחות, למפרסמים ולאנשי הקריאייטיב להיות חדים, יצירתיים וממוקדים בהעברת מסר (סרטון) בזמן מדויק של 12 שניות.

לתחרות שתציג את הסרטונים המתמודדים בתאי המעליות היוקרתיים במגדלים המובילים בישראל אין רגולציה ו/או מגבלת קריאייטיב. הסרטונים יופיעו על הצגים החכמים של חברת ADTV, כאשר קהל היעד האיכותי מאופיין בהתאם לאוכלוסייה הפעילה במגדלים אלו.

התחרות תחל ב-18 לפברואר ותסתיים ב-17 במארס עם הגשת כל העבודות לפאנל שיפוט המורכב מאנשי מפתח במגזר העסקי ומנהלי קריאייטיב בולטים כגון: ספי בר - מנכ"ל לקסוס, טל קדם - מ.מנכ"ל פסגות, יורם לוי, לשעבר מנהל קריאייטיב ראשי בבאומן בר ריבנאי, איתי גלאון - סמנכ"ל קריאייטיב במקאן אריקסון וערן ברקן, מנהל קריאייטיב ברוקנר נטע יער.

הזוכים בתחרות יזכו לחבילות נופש בחו"ל הכוללת משחק של ברצלונה בקמפ נואו, או חבילות נופש באירופה הכוללת כניסה להופעה של אמן בינלאומי לבחירה, בנוסף יזכה הלקוח בחודש פרסום חינם בחבילת הפרסום של ADTV. בנוסף, כל הסרטונים שיוגשו לתחרות יקבלו שבוע פרסום חינם בחבילת הפרסום של ADTV.

חברת ADTV בבעלות דניאל דימור, עמיר חן, גלעד גולדשטיין, רפי גבעון ורועי דימור, פיתחה מערכת צגי פרסום חכמים שנשלטים מרחוק בזמן אמת עד לרזולציה של כל צג בנפרד. המסכים ממוקמים במעליות האקסלוסיביות במגדלי העסקים והמגורים המובילים והיוקרתיים ביותר בישראל, במטרה לאפשר למותגי העל במה ייחודית, יוקרתית וממוקדת להעברת המסרים לקהל המבוקש ביותר.

הפרסום במדיום מאפשר חשיפה של למעלה מ-40 אלף נחשפים ממוקדים ומפולחים ביום, ברפיטיציה של 500 חשיפות למסר בכל יום, בלמעלה מ-140 צגים. הסיטואצייה היום-יומית בה נמצאים נוסעי המעלית הנכנסים לתא אינטימי עם אנשים זרים יוצרת מבוכה וגורמת לכולם להתמקד בצגים ולהיכנס למצב שהלקוחות כל כך מחפשים: "קהל שבוי".

מערכות ADTV ממוקמות במגדלי העסקים המובילים בישראל כגון מגדל אלקטרה, מגדל משה אביב, מגדל טויוטה A, מגדל טויוטה B, מגדל ב.ס.ר 1, מגדל ב.ס.ר 2, מגדל אמות השקעות, מגדל הפניקס (הוורד), ומגדל אבגד. כמו כן, גם במגדלי מגורי היוקרה כגון מגדל W ומגדל מנהטן.

תגובות לכתבה(10):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    מאמינה בפרסום 20/02/2013 11:26
    הגב לתגובה זו
    אם אתה קורא באייס כנראה שאתה מעולם הפרסום אז מה הקטע?.... תתקדם אח שלי ותלמד לפרגן קצת. נמאס מאנשים קטנים כמוך שנמצאים בכל חור
  • 7.
    כנסו למעלית עם נייר ודבק ותעיפו את הפרסום (ל"ת)
    מאסנו בפרסום בכל חור 18/02/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 6.
    oferdesade 18/02/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
    כשהדלתות נסגרות, המעלית עולה או שיתר העולם יורד?
  • 5.
    קטנה 18/02/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    הסרטים יכולים לכלול סאונד?
  • adtv 18/02/2013 15:31
    הגב לתגובה זו
    www.adtv.co.il
  • כן - מוזיקה (ל"ת)
    oferdesade 18/02/2013 15:00
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    מבינה 18/02/2013 12:56
    הגב לתגובה זו
    סוף סוף קצת חדשנות במדיה ואחרי שראיתי בפועל גם הביצוע מקצועי ביותר!!!
  • 3.
    פירסמתי דרכם, היה מצויין ואפקטיבי ביותר! (ל"ת)
    דנה 18/02/2013 12:51
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    דבורה 18/02/2013 12:10
    הגב לתגובה זו
    מעולה
  • 1.
    דן 18/02/2013 11:58
    הגב לתגובה זו
    דווקא נראה אחלה מדיה,