השינויים בפייסבוק ואתם: 7 דרכים בהן העיצוב החדש ישפיע על מותגים ברשת

מזה הרבה מאוד זמן, נראה כאילו פייסבוק מצליחה לרצות גם המשתמשים שלה וגם את המפרסמים כשהיא חושפת NewsFeed חדש, נקי ומרווח יותר

בחמישי האחרון השיקה פייסבוק את העיצוב החדש ל Timeline שלה. בפעם הראשונה מזה הרבה מאוד זמן, נראה כאילו פייסבוק מצליחה לרצות גם המשתמשים שלה וגם את המפרסמים כשהיא חושפת NewsFeed חדש, נקי ומרווח יותר.

כמו שנאמר כבר ברשת, נראה כי פייסבוק לומדת כמה לקחים מהעיצוב המוצלח של גוגל+ והמיקרו-רשת חברתית Path. ה-NewsFeed החדש יתמקד בתמונות ובצד הויזואלי בכללי ויחזיר למשתמשים שליטה על החדשות והתכנים שהם צורכים.

השינוי שעשתה פייסבוק אמנם מרענן בעיקר ברמת חווית המשתמש אבל בו-זמנית, מהדק ומשנה את חוקי המשחק למשווקים שרוצים לנצל הזדמנויות ברשת החברתית הגדולה בעולם.

להמשך הכתבה בבלוג 140: לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה