בקשה לייצוגית נגד yes: ניתקה לקוחות מערוץ 5+ כדי לבדוק את הביקוש לערוץ

לטענת המבקש, yes ניתקה את הלקוחות ללא ידיעתם ומבלי להפחית את דמי המנוי, וחיברה מחדש רק את מי שפנה לשירות הלקוחות וביקש זאת במפורש
 | 
telegram
(3)

חברת הטלוויזיה בלווין yes ניתקה לקוחות מערוץ 5+ וחיברה בחזרה רק לקוחות שביקשו זאת במפורש, על מנת לבדוק את הביקוש לערוץ, כך נטען בבקשה לתביעה ייצוגית שהוגשה נגד החברה.

לטענת המבקש, ליאור שניידר, החברה ניתקה את שידורי הערוץ ובמקומו הופיעה כתובית שבה נכתב כי כדי לצפות בערוץ יש לפנות לשירות הלקוחות של yes. לטענתו, במהלך השיחה עם נציג השירות נאמר לו: "כן. הורדנו את הערוץ כדי לדעת מי צופה בו. אין בעיה, אני אחזיר לך אותו מיד".

• לשאר הכתבות באתר תקדין - לחצו כאן

שניידר, שמיוצג על ידי עו"ד נועם מחלב ממשרד שניצר, גוטליב, סאמט, טוען כי "yes החליטה על דעת עצמה, ובניגוד מוחלט לדין ולהסכם עם לקוחותיה, לנתק את הלקוחות מהערוץ שעליו הם משלמים. לא מדובר בבדיקה שנמשכת תקופה מוגבלת של מספר ימים שלאחריה yes מחברת את הלקוחות שנותקו לשידורי הערוץ, אלא בסיטואציה הזויה לפיה אם הלקוח לא פנה בבקשה לחבר אותו מחדש לשידורי הערוץ, שעליו הוא משלם ממיטב כספו, yes לא חיברה אותו בחזרה לערוץ".

שניידר מבקש לייצג את לקוחות החברה המנויים על שידורי ערוץ 5+ שנותקו מהערוץ על ידי החברה במהלך 7 השנים שקדמו להגשת התביעה, ללא הסכמתם או ידיעתם, וזאת מבלי שהופחתו דמי המנוי החודשיים.

• לשאר הכתבות באתר תקדין - לחצו כאן

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    אבסודר! (ל"ת)
    שיר 13/03/2013 08:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לי קרה הפוך-לא ניתקו אותי
    נדב 12/03/2013 11:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ביקשתי להתנתק ולא ניתקו אותי במשך 3 חודשים עד שאיימתי ואז ניתקו ופיצו.
    סגור
  • 1.
    גם לי זה קרה עם אותו הערוץ
    tbh 12/03/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נאמר לי בשירות הלקוחות שזה נסיון לבדוק פופולריות של ערוצים.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות