under 40: "אנחנו גדולים פי 4 ממספר 2 בשוק - ועדיין אני עסוקה במתחרים"
אתם לא צריכים קופון כדי לקרוא את פינת ה-under 40 הזאת השבוע, בה מתארחת מעין קלר, מנהלת השיווק של 'גרופון ישראל', על רקע חג הפסח הממשמש ובא, ועמו המתנות והתלושים.
.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
ערך הבליינות. כשאומרים לאנשים "גרופון" האסוציאציות הן הנחות, הנחות ועוד הנחות. אבל מעבר למחירים האטרקטיביים, כוכב הצפון שלנו הוא לאפשר לאנשים להנות ולבלות יותר תחת התקציב החודשי הצפוף. פחות לתכנן, פחות לחשוב פעמיים, פחות לחכות לאירועים מיוחדים, סתם לפרגן לעצמם להנות ממסעדות, טיפולי יופי, חופשות, הצגות וכו'.
2. מי/ מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
ערך הדיגיטליות. אנחנו אמנם אתר e-commerce עם נפח פעילות עצום, אבל עומד מאחורי זה צוות מכירות הכי פיזי בעולם, שעובד נורא קשה בשביל להביא כל יום עשרות עסקאות שונות בכמעט 30 אזורים גיאוגרפיים בארץ.
3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
הרגע שהבנתי שרעיונות גדולים זה לא מספיק אם הם לא ב-100% ישימים. כי בסופו של יום, רעיונות שנראים טוב רק על מצגות הפאוורפוינט מבלי לקרום עור וגידים, לא שווים כלום.
4. מהו הרגע שהיית רוצה למחוק מהקריירה?
כל אותם רגעים בהם ראיתי מותגים מתחרים מיישמים רעיונות טובים שחלפו בראשי ופסלתי כלא מספיק חזקים.
5. מי פתח לך דלת?
ענבל לשם, כיום מנהלת התפעול של גרופון הבינ"ל במזרח אירופה, המזה"ת ואפריקה. נפגשתי איתה לראיון והיה נראה שזה לחלוטין לא הולך להתאים למרות שהייתה כימיה מעולה. בסוף מצאנו את עצמנו יושבות ביחד ומגדירות מחדש את התפקיד כדי שיהיה מאצ'. מעורר השראה בעיניי מצד מנהל לבצע גיוס עם חשיבה כה פתוחה וזורמת.
6. מהם מקורות ההשראה שלך?
סוכני המכירות בגרופון. חבורה של אנשים מוכשרים שעם כל הפוזה הידענית שהגעתי איתה ממקאן פרגנו לי והשאירו לי לגלות בעצמי כמה הרבה אני יכולה ללמוד מהם על שיווק.
7. כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה?
בחיים לא לזלזל במתחרים. אנחנו בערך פי 4 מהמתחרה מספר 2 בשוק, ועדיין אני עסוקה במתחרים ברמות שעשויות להיחשב כהפרעת אישיות.
8. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
לקרב בין הזמן בו היוזרים שלנו קונים את הגרופונים שאנחנו מציעים, לבין הזמן בו הם צורכים אותם. כיום חלק גדול מן הקניות נערכות בישיבה מול המחשב במשרד - מרחק שנות אור מהטאפאס בר, המני-פדי וקורס הצילום בהם הם מתעניינים.
9. מהלך שיווקי ופרסומי שהרשים אותך במיוחד
Not Honda, מהלך מיוחד שמכניס סדר לעולם כאוטי. צרכנים בימינו הרי כל כך עמוסים במסרים, תועלות ומותגים, שהם כבר לא מסוגלים לבחור. התופעה הזו בולטת במיוחד בענף הרכב - שמשחקים אינספור של מותגים עם שורה ארוכה עוד יותר של דגמים. כך שלפני שמשכנעים את הצרכנים לבחור בהונדה, בואו נפשט להם את תהליך הבחירה לשחור ולבן. יש "הונדה", ויש "לא הונדה". הקריאטיב עושה שם עבודה טובה במיתוג מותג פיקטיבי "Not Honda" כך שאני בטוחה שהמהלך עשה למותג עבודה טובה.
10. מה הדבר שבחיים לא תקני בקופון?
מתנה לקרובי משפחה פולנים, ואני לא היחידה. מתוך התובנה הזו, אנחנו משיקים עכשיו את Gift Hero - תת-מותג מבית גרופון המציע חווית קניה דיגיטלית של מתנות ו-gift cards מושקעים במיוחד.
לסיכום: הקופון הכי מפתיע שהצליח
טיפול הידרותרפי הידוע בשמו העממי "חוקן".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
18.בטוחה שאת עובדת בגרופון?עובד שנמאס לו 18/03/2013 22:12הגב לתגובה זו0 0איפה ההתייחסות לאתגרים העצומים שעומדים בפניכם? לבעיות שירות הקשות, ללקוחות המאוכזבים, לכשלים בתפעול, לשקרים שאתם מוכרים. יופי שקידמת את עצמך, לפחות מישהו מרוויח משהו מהעסק הזה.סגור
-
17.מצטערשוני 18/03/2013 22:02הגב לתגובה זו0 0אבל צריך הרבה יותר מזה בשביל להצעיד את גרופון קדימה... לא התרשמתי מהשיחה שיש לך את הרעב לעשות את זה. נשמע כאילו את מפטפטת עם חברה על כוס קפה. אני לא מבין, חסרים מנהלים מוכשרים לכתוב עליהם?סגור
-
16.יש! עכשיו היא במקום בטוח, באינטרנט!מזל 18/03/2013 11:40הגב לתגובה זו0 0ותודה לגרופון שמנעו אסון הומניטריסגור
-
15.נוירוזה עם משקפייםאורן 18/03/2013 11:14הגב לתגובה זו0 0חסרת מעוף, אבל מה? עפה על עצמה ברמות שאתם לא מבינים בכללסגור
-
14.תותחית!! (ל"ת)גיל 18/03/2013 10:20הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
תותחית אוויר חם (ל"ת)כן כן! 18/03/2013 11:43הגב לתגובה זו0 0סגור
-
13.מבריקה באמתבכיר 18/03/2013 09:11הגב לתגובה זו0 0אחת הנשים היותר אינטיליגנטיות שפגשתי. לא מתפלא שעזבה את ענף הפרסום.סגור
-
12.דפנה! אוהבים אותך! (ל"ת)ניצה 17/03/2013 22:15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.אתם עוד חייבים לי כסף!רועי 17/03/2013 20:56הגב לתגובה זו0 0תיתביישו בכלל לתת לדבר הזה חשיפה! הם חייבים להרבה אנשים בארץ הרבה כסף!סגור
-
10.איחס, תפרגנו למישהו באמת שווה!קופון 17/03/2013 19:46הגב לתגובה זו0 0דוחהסגור
-
9.הבחורה חושפת את כל האסטרטגיה השיווקיתמתחרה 17/03/2013 19:23הגב לתגובה זו0 0יפה שלמדת על המתחרים, חבל שלא למדת לסתום ת'פה.סגור
-
8.מוכשרת. בהצלחה! (ל"ת)עדי 17/03/2013 19:15הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.מה הכי אובר רייטד בדפנה קלר?צחי 17/03/2013 18:56הגב לתגובה זו0 0דפנה קלר! הכל בה אובר רייטד ובמיוחד הדימוי העצמי. בחורה בלתי נסבלת עם שיגעון גדלות חולני, סוכני המכירות של כל המתחרים יחד לא יצליחו לתקן את הפגם הרגשי העמוק שטבוע בה...סגור
-
לא דפנה, מעין, תפתח את העיניים (ל"ת)מי 17/03/2013 19:32הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.בחורה מנופחת ולא מוכשרת באהמילקי 17/03/2013 18:36הגב לתגובה זו0 0להכניס אוויר לתוך הבלון. באמת אחלה מאצ'!סגור
-
5.ואף מילה על ההתרסקות הצפויה??מולי 17/03/2013 15:23הגב לתגובה זו0 0גרופון הפכה להיות חדלת פירעון כאשר המנכל הודח והמניה בדרך למטה. עתיד הקופונים נראה חיוור מתמיד. או במילותיו של המנכל... "לאחר ארבע וחצי שנים אינטנסיביות ונהדרות כמנכ"ל גרופון, החלטתי שהייתי רוצה לבלות יותר זמן עם משפחתי. סתם, אני צוחק. פיטרו אותי. אם אתם תוהים למה.. כנראה שלא שמתם לב למה שקורה", כתב מייסון במזכר שפנה לעובדי גרופון, "החל מהנתונים השנויים במחלוקת בתשקיף שלנו, דרך החולשה שלנו ועד לשני רבעונים שבהם לא עמדנו בציפיות ומחיר המניה שמדשדש סביב רבע ממחיר ההנפקה - האירועים של השנה וחצי האחרונה מדברים בעד עצמם. כמנכ"ל, אני לוקח עליהם אחריות".סגור
-
4.היזם/מנכ"ל של גרופון.קום פוטר, המניה התרסקהמומחה ולא אידיוט 17/03/2013 15:12הגב לתגובה זו0 0הכניסות לאתר האמריקאי בצניחה. אמזון מודים שהם מפסידים כסף על האתר שקנו ואת מדברת על צמיחה?!? הטרנד מת, מותק. כל הכבוד ליזמים הישראלים שזיהו את הטרנד, "השאילו" את הפורמט ועשו כסף יפה. מפרגן לכם באהבה מכל הלב.סגור
-
3.מקסימה וחכמהאיל עמית 17/03/2013 14:48הגב לתגובה זו0 0מתגעגע :)סגור
-
בקיצור, לא מקסימה ולא חכמה (ל"ת)אמיתי 17/03/2013 19:53הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.ומה עם שירות לקוחות לקוי?עידן 17/03/2013 14:21הגב לתגובה זו0 0שירות הלקוחות שלכם מתחת לכל ביקורת, שלא נדבר גם על הטעיית צרכנים. להשיג אתכם בטלפון זה בלתי אפשרי. הביקורת אינה אישית, לא מגדף אותך ואת פועלך, אבל מישהו צריך לעשות בדק בית רציני ולראות איך ייתכן שתלונות לא נבדקות, איך עובדים על אנשים בעיניים. רק דוגמא קטנה - כרטיס להופעה של משה פרץ - כותרת ענקית מבצע 108 במקום 200!!! בפועל? הכרטיס עולה 108 לא הנחה ולא נעליים. כתוב - ישיבה באולם המרכזי. אתה מגיע לשם, ובטח אולם מרכזי - יש רק אולם אחד. אבל איפה מושיבים אותך? ליד היציאת חירום, שעל המפת שולחנות של מארגני הערב לא מופיע השולחן, ורק הוסיפו אותו בעט, כאילו מדובר בשולחנות אקסטרה בחתונה. בקיצור, תתאפסו על שירות הלקוחות שלכםסגור
-
1.מקסימה ומוכשרת בצורה בלתי רגילה (ל"ת)רונן 17/03/2013 13:14הגב לתגובה זו0 0סגור
-
בחורה רגילה ביותר עם אגו בגודל סוס (ל"ת)לא נכון 17/03/2013 19:26הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ליקוק למקום עבודתך הקודם - חוסר אמינות למוצראחד שיודע 17/03/2013 14:04הגב לתגובה זו0 0NOT HONDA - של מקאן אריקסון. מקום העבודה הקודם שלך. ליקוק התחת הזה גורם לחוסר אמינות לגביי איכות הפרסומת באמת!! נו באמת....סגור