מלחמה סלולארית סוערת: האם הסמסונג גלקסי החדש מצליח להפחיד את אפל?

3 ימים לאחר השקת סמסונג גלקסי 4, אפל שיחררה בצעד לא אופייני קמפיין חדש Why iPhone שמבהיר למה האייפון טוב יותר ממתחריו (בלוג 140)

אמנם לא התרגשתי מההשקה של הסמסונג גלקסי 4 בחמישי האחרון בניו יורק, אבל נראה שבאפל לקחו את ההשקה לתשומת ליבם. בצעד לא אופייני לאפל, שיחררה אתמול (יום א') החברה קמפיין חדש בשם Why iPhone שמטרתו להבהיר למה האייפון טוב יותר ממתחריו ולמה כל כך הרבה אנשים אוהבים אותו.

בקמפיין החדש, אפל אמנם משתמשת בגישה שמתאימה לתקופה האמיצה עם ג'ובס בביטוי " There's an iphone. And then there's everything else" אבל תשומת הלב והביצוע הכללי מתאימים לאפל של טים קוק. במקום להמשיך ולהתמקד במוצרים שלה ובקהל שלה, אפל, בפעם הראשונה (חוץ ממול ה-PC) מכירה במתחרים ומנסה לצאת נגדם בקרב אמיתי.

סמסונג ומכשירי האנדרויד ממשיכים לתפוס תאוצה מול מותג האייפון של אפל. למעשה, זאת הפעם הראשונה שאפל באמת מרגישה מאויימת ע"י מתחרה בקטגוריה שהיא עצמה המציאה. ה-iPod וה-iPad מובילים ללא עוררין על שוק הנגנים והטאבלטים. האייפון לעומת זאת, הוא עדיין המכשיר הבולט ביותר ברמת מותג, אבל לא בפופולאריות בשוק.

* לכתבה המלאה בבלוג 140 - לחצו כאן

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה