הבלוגים של עידו קריב: רכילות וניתוחי מגמות בפרסום, והאתר של וויל פארל
פעם בתקופת לפנהי"ט (לפני היוטיוב) היה את האחד הזה בכל משרד, זה שפעם ראה את הסרט בווידאו של שוטס, או שחושב שהיתה כזו מודעה כי מישהו שהיה בקאן סיפר לו עליה.
אבל היום המידע קיים וזמין לכולנו, בכל רגע ובכל מקום, כל סרט, כל מודעה, כל רעיון דיגיטלי או גרילה מטורפת, עולה מיד ב- adsoftheworld, bestads, creativecriminals, creativity-online ,adverblog, adweek ועוד ועוד, ומקבל מיליוני צפיות ביוטיוב ימח שמו עוד לפני שהספקנו "לשאוב ממנו השראה" (חפשו בגוגל - שלא תופתעו מאף קמפיין).
לכן מה שחשוב הוא מישהו שיעשה קצת סדר בבלאגן, ייתן ערך מוסף, פרשנות, רכילות מאחורי הקלעים, ויחווה דעה מה טוב ומה קצת פחות. למשל, רוב שוורץ, נשיא הקריאייטיב העולמי של TBWA, יהודי חם וטוב שעשה לילדיו בר מיצוות בישראל ומחזיק בבלוג בתוך אתר פורבס העולמי ששמו
אתר נוסף שכדאי להציץ בו מדי פעם לא ממש קשור לפרסום אבל הוא בן דוד קרוב -