
הבלוגים של אליאב אללוף: מה הופך מוצר ללהיט, מותג לאהוד, סטטוס להיסטרי?
אחד הדברים שאני הכי מתמקד בהם בשנה האחרונה, הוא הנושא של מה מניע אנשים לפעולה. גיליתי שזהו אחד הדברים שאני הכי אוהב במדיה חברתית, בין היתר, כי אפשר לראות את זה כל הזמן ובאופן מיידי.
עבור רוב האנשים, מדיה חברתית זה מקום של הפצת מסרים (כן, כן, לייקים), אבל עבורי זה גם מקום מאוד חשוב להבין איך אנשים חושבים ומה גורם להם לעשות דברים.
בסוף שבוע, בעיקר בשבת מוקדם בבוקר, אני לוקח לי כמה שעות וחושב מדוע דברים מסוימים הצליחו ואחרים נכשלו. פיתחתי תיאוריה משלי לגבי מה הופך מסרים למצליחים: מה הופך מוצר ללהיט, מותג לאהוד, סטטוס להיסטרי.
הפתרון לא נמצא בהגיון, אלא בצד הרגשי שלנו. אני מתמקד בצרכים הרגשיים הבסיסיים של האדם, אבל יותר ספציפית, במקרים שבהם מותגים ומוצרים מצליחים להפעיל מספר רגשות בסיסיים אצל אדם במקביל - שם זוהי תחילתה של התמכרות רגשית, שהופכת מאוחר יותר להזדהות עם המותג.
ויש כמה בלוגים שעוזרים לי להעשיר את החשיבה ולחדד אבחנות. אחד מהם הוא
בניית הרגלים הוא גם הנושא של בלוג נוסף שאני עוקב אחריו,
2 הבלוגים כתובים בגובה העיניים, בצורה מאוד פרקטית וקלילה. אבל הם יעניינו אתכם רק אם אתם אוהבים לעורר בעצמכם חשיבה מקורית.
אליאב אללוף הוא מנטור מדיה חברתית ויועץ שיווקי
- 3.מה זה מנטור מדיה חברתית? (ל"ת)בלי שמות 03/04/2013 12:00הגב לתגובה זו
- 2.נייס. המלצות מעניינות (ל"ת)02/04/2013 11:40הגב לתגובה זו
- 1.תודה, למדתי (ל"ת)משה יהלום 01/04/2013 12:39הגב לתגובה זו