"שנתיים שכולם מדברים על עלויות לליד - שוכחים שאנחנו כאן כדי לספר סיפור"

מכורה לספורט וקריאת ספרים ומסתכלת על כולם בגובה העיניים, תימור בר און, סמנכ"ל המדיה של d-say היא האורחת השבועית ב-under 40 של אייס
 | 

סמנכ"ל המדיה של משרד הפרסום d-say אינטראקטיב, תימור בר-און (37) היא האורחת השבועית של מדור under 40 באייס.

.

1.מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
הסיפור של המותג. בשנתיים האחרונות כולם מדברים רק על עלויות לליד ושוכחים שאנחנו כאן על מנת לספר סיפורים מעניינים של מותגים.

2.מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
עלות לליד היא דוגמא למגמה שמובילה כיום בתחום הפרסום הדיגיטאלי בארץ, והיא לגמרי אובר רייטד. כחברה בוועד המנהל של וועדת המדרוג אנו בוועדה מנסים לשנות את המגמה הזו. השיח לגבי תוצאות באינטרנט הוא חשוב, אולם לא פחות חשוב ממנו הוא הערך התדמיתי והקריאיטיבי של קמפיין באינטרנט, פלטפורמה דרכה ניתן להעביר קריאיטיב בצורה הרבה יותר מגניבה שכוללת אינגיג'מנט והערך הזה לעיתים נשכח.

3.מה את עושה כשאת לא בעבודה?
אני מכורה לספורט (עושה ולא רק צופה) ולקריאת ספרים, אז כמה שיותר משני אלה. אני גם אוהבת מאד את הארץ ומטיילת בה הרבה.

4.אם לא היית עוסקת בפרסום ומדיה, בטוח היית:
מרצה לערבית ולהיסטוריה של המזרח התיכון או אשת שירות הביטחון. זה היה המסלול הטבעי שאליו כיוונתי מרגע שהשתחררתי מהצבא כולל בלימודיי באקדמיה, אבל החיים לקחו אותי למקומות אחרים.

5.מי פתח לך דלת?
תמיר יולביץ' ואבי חנן מ- d-say שמהם למדתי המון ואורלי איתן, שהייתה מנהלת הדיגיטל של זרמון גולדמן ולימים של פוגל, שהאמינה בי וב-girl power וביחד היינו הראשונות שניסו להרים את מחלקת האינטרנט בזרמון גולדמן.

6.כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה?
להסתכל על כולם בגובה העיניים. לעולם לא לשכוח מהיכן הגעתי.

7.כשהיית קטנה, מה רצית לעשות/ להיות כשתהיי גדולה?
רציתי להיות כבאית. מצד שני, חצי מהזמן שלי אני עסוקה בלכבות שריפות, אז כנראה שבאיזה שהוא מקום הגשמתי את זה.

תימור בר-און
תימור בר-און


8.מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
להיות מנכ"לית d-say... מישהו יכול לקחת כבר את תמיר מכאן? אני מאד אוהבת את התחום שבו אני עוסקת, פרסום בדיגיטל, ראיתי לא מעט מהלכים יפים לאורך דרכי המקצועית. התחום הזה מרתק אותי והייתי רוצה להמשיך ולהתרחב בו למחוזות נוספים.

9.מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
לנהל את הכסף של הלקוחות שלי על הצד הטוב ביותר. האחריות שלי היא לנצל בצורה המיטבית את הכסף שהלקוחות שלי משקיעים. לעיתים, זה נראה טריוויאלי לנהל תקציבים מאד גדולים. אולם, זו אחריות גדולה מאד לנהל תקציב של מיליוני שקלים במדיה ולייצר עבורם את הערך הגדול ביותר שניתן ובעיני זהו אתגר עצום.

10.פרגני למתחרים
קסטרו ומשרד הדיגיטל של הלקוח הזה עושים עבודה מצוינת לטעמי. העבודה שלהם מעניינת מאד והיא דוגמא ומופת למותג אופנה בארץ שיודע איך לעבוד באינטרנט.

לסיכום, מהלך פרסומי מוצלח מאוד מהשנים האחרונות
הקמפיין של סודה סטרים שנפסל לשידור בסופרבול, התחיל כפרסומת טלוויזיה ונפסל לשידור והפך בזכות כך ללהיט וויראלי עד לנשיקה המפורסמת של בר רפאלי. בזכות העובדה שנפסלה, זכתה הפרסומת לתפוצה שאפילו יוצריה לא ציפו לה.



והקמפיין המבריק של פולקסווגן בגוגל שהשתלטו באמצעות עבודת SEO מדהימה על תוצאות החיפוש תמונות ויצרו "באנר" ראשון מסוגו בגוגל. דרך מעולה לחשיבה מחוץ לקופסא.


תגובות לכתבה(23):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 21.
    תותחית עולם!
    אני 05/11/2013 07:26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אישה מדהימה, אסרטיבית, חכמה. מגיעה לה ההצלחה לה זכתה, הרוויחה אותה ביושר ובעבודה קשה.
    סגור
  • 20.
    מבלבלת בביצים....וקונה לידים מ10 ספקים אחרים
    מחמוד אחמדינג'ד 12/05/2013 13:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי לא יודעת לייצר אותם בעצמה.....פשוט בדיחה עצובה. האינטרנט הוא מדיד - והמגמה לעבור לתוצאות (לידים) היא בלתי ניתנת לעצירה. שתו כוס מים קרים ותתרגלו לזה.
    סגור
  • 19.
    דיסיי פשוט עבודה בעיניים
    לא משנה 22/04/2013 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי את מנהלת המרקום שלנו אתם מצליחים איך שהוא לסובב... אני לא מאמינה שלכם וליושרה שלכם. אין שקיפות בעבודה מולכם ואני נזהרת מלומר מילות גנאי יותר קשות. פרפורמנס עלאק.... לידים... אתם בושה לתעשייה.
    סגור
  • 18.
    אוהב אותך.....אבל שכחת לתת קרדיט למי שבאמת ..
    שי 22/04/2013 02:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היה הראשון והכניס אותך לעולם הדיגיטאל... רמז קטן מופיע בשם... בכל מקרה שמח בהצלחתך.
    סגור
  • 17.
    מאחורי הקלעים
    מר סיפיאל 15/04/2013 10:40
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן כן....אבל את כל התוצאות אתם קונים מאחורי הקלעים בטוענה שאתם מייצרים וגובים מהלקוח פי ארבע , אז את אותה תעשיית הסיפורים שאת מנסה למכור , המשרד לא חי בלי זה שבוע בודד אחד, המילה ליד זה רק שם לתוצאה שמעולם לא הבאתם מאף קמפיין עם מיתוג או בלי, וחוזר חלילה , ולגבי הסמנכלית אני כבר למעלה מעשור בתעשייה , לא מכיר , ואם אני לא מכיר , אז תבינו לבד....
    סגור
  • טען עוד
  • 16.
    לידים?
    מהתעשייה 2 14/04/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חבל על כל מילה שנכתבה כאן ובתגובות . חבל שאי אפשר לשלוח מיילים של תימור שדורשת להוריד קמפיין כי איין מספיק לידים או הקלקות . שטויות
    סגור
  • 15.
    אלופה :) (ל"ת)
    טל 14/04/2013 17:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    איזה ריכוז של שטויות בכתבה אחת
    אחד מהתעשייה 14/04/2013 16:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כן תימור, פרפורמנס זה הדבר בדיגיטל, גם אם זה מביא לך פחות עמלות - תלמדי ותיכנסי לעולם האמיתי. להסתכל לכולם בגובה העיניים - למה מי את בכלל? הדבר הכי בולט אצלך זה צרחות על לקוחות ועל גופי המדיה, אחד האנשים שהכי לא כיף לעבוד איתו בתעשייה, מה זה כל השטויות שכתובות פה בכתבה - כאילו אנשים לא מכירים אותך ולא יודעים מה זה לעבוד איתך..
    סגור
  • 13.
    תותחית לא כמו גל מynet (ל"ת)
    כייף לעבוד מולה. 14/04/2013 16:49
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    אלופים בלספר סיפורים ללקוחות.... (ל"ת)
    הנס כריסטיאן אנדרסן 14/04/2013 16:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 11.
    תותחית
    איה 14/04/2013 16:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בחורה שתמיד כיף לעבוד איתה (למרות שהיום היא מסננת שיחות הסלבריקה ;-) ) את אדם מקצועי ומי שיגיד אחרת לא מבין!
    סגור
  • 10.
    יאללה תתחתני כבר, מה עם ילדים? לא הכל קריירה (ל"ת)
    שדכן 14/04/2013 15:51
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • שנינו יודעים שהתחתנת עם הלא נכונה.מייד מתקשרת (ל"ת)
    דנה 20/04/2013 09:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 9.
    אלופה
    biz 14/04/2013 15:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבינה עניין. אהובה על לקוחותיה ואגרסיבית עם המדיה. כל הכבוד לך!
    סגור
  • 8.
    מקצעונית אמיתית!
    פיידר 14/04/2013 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היה אף רעיון מדיה מגניב שתימור פסלה על הסף ועשינו אחלה דברים יחד. רק כבוד ופרגון.
    סגור
  • 7.
    כל הכבוד תימור (ל"ת)
    ישראל 14/04/2013 12:00
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    גם כן וועדה מדרוג .... (ל"ת)
    אנונימי 14/04/2013 11:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    אחת המקצועניות בתחום !
    מסורי 14/04/2013 11:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין עליך
    סגור
  • 4.
    תותחית על
    חסויה 14/04/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מכירה אותך כבר הרבה זמן. בטוחה שתגיעי עוד יותר רחוק!
    סגור
  • 3.
    "להסתכל על כולם בגובה העיינים..."
    גמי 14/04/2013 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי ישמע, שמעון פרס מדבר. מתוקה בשביל להסתכל לאנשים בגובה העיניים מהמקום שאת נמצאת בו, תזדקקי בד"כ לסולם לטפס עליו. #שיט שאנשים פולטים בראיונות
    סגור
  • 2.
    תותחית על! (ל"ת)
    יוסי קובה 14/04/2013 11:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    מהממת שכמותך! אחלה כתבה (ל"ת)
    עידן 14/04/2013 11:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • איכות ומקצוענות
    שלי גל 14/04/2013 16:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איכותית,חזקה ומקצועית.זכיתי להכירך..:-)
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות