"שנתיים שכולם מדברים על עלויות לליד - שוכחים שאנחנו כאן כדי לספר סיפור"
סמנכ"ל המדיה של משרד הפרסום d-say אינטראקטיב, תימור בר-און (37) היא האורחת השבועית של מדור under 40 באייס.
.
1.מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
הסיפור של המותג. בשנתיים האחרונות כולם מדברים רק על עלויות לליד ושוכחים שאנחנו כאן על מנת לספר סיפורים מעניינים של מותגים.
2.מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
עלות לליד היא דוגמא למגמה שמובילה כיום בתחום הפרסום הדיגיטאלי בארץ, והיא לגמרי אובר רייטד. כחברה בוועד המנהל של וועדת המדרוג אנו בוועדה מנסים לשנות את המגמה הזו. השיח לגבי תוצאות באינטרנט הוא חשוב, אולם לא פחות חשוב ממנו הוא הערך התדמיתי והקריאיטיבי של קמפיין באינטרנט, פלטפורמה דרכה ניתן להעביר קריאיטיב בצורה הרבה יותר מגניבה שכוללת אינגיג'מנט והערך הזה לעיתים נשכח.
3.מה את עושה כשאת לא בעבודה?
אני מכורה לספורט (עושה ולא רק צופה) ולקריאת ספרים, אז כמה שיותר משני אלה. אני גם אוהבת מאד את הארץ ומטיילת בה הרבה.
4.אם לא היית עוסקת בפרסום ומדיה, בטוח היית:
מרצה לערבית ולהיסטוריה של המזרח התיכון או אשת שירות הביטחון. זה היה המסלול הטבעי שאליו כיוונתי מרגע שהשתחררתי מהצבא כולל בלימודיי באקדמיה, אבל החיים לקחו אותי למקומות אחרים.
5.מי פתח לך דלת?
תמיר יולביץ' ואבי חנן מ- d-say שמהם למדתי המון ואורלי איתן, שהייתה מנהלת הדיגיטל של זרמון גולדמן ולימים של פוגל, שהאמינה בי וב-girl power וביחד היינו הראשונות שניסו להרים את מחלקת האינטרנט בזרמון גולדמן.
6.כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה?
להסתכל על כולם בגובה העיניים. לעולם לא לשכוח מהיכן הגעתי.
7.כשהיית קטנה, מה רצית לעשות/ להיות כשתהיי גדולה?
רציתי להיות כבאית. מצד שני, חצי מהזמן שלי אני עסוקה בלכבות שריפות, אז כנראה שבאיזה שהוא מקום הגשמתי את זה.
8.מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
להיות מנכ"לית d-say... מישהו יכול לקחת כבר את תמיר מכאן? אני מאד אוהבת את התחום שבו אני עוסקת, פרסום בדיגיטל, ראיתי לא מעט מהלכים יפים לאורך דרכי המקצועית. התחום הזה מרתק אותי והייתי רוצה להמשיך ולהתרחב בו למחוזות נוספים.
9.מהו האתגר הכי גדול בעבודה שלך?
לנהל את הכסף של הלקוחות שלי על הצד הטוב ביותר. האחריות שלי היא לנצל בצורה המיטבית את הכסף שהלקוחות שלי משקיעים. לעיתים, זה נראה טריוויאלי לנהל תקציבים מאד גדולים. אולם, זו אחריות גדולה מאד לנהל תקציב של מיליוני שקלים במדיה ולייצר עבורם את הערך הגדול ביותר שניתן ובעיני זהו אתגר עצום.
10.פרגני למתחרים
קסטרו ומשרד הדיגיטל של הלקוח הזה עושים עבודה מצוינת לטעמי. העבודה שלהם מעניינת מאד והיא דוגמא ומופת למותג אופנה בארץ שיודע איך לעבוד באינטרנט.
לסיכום, מהלך פרסומי מוצלח מאוד מהשנים האחרונות
הקמפיין של סודה סטרים שנפסל לשידור בסופרבול, התחיל כפרסומת טלוויזיה ונפסל לשידור והפך בזכות כך ללהיט וויראלי עד לנשיקה המפורסמת של בר רפאלי. בזכות העובדה שנפסלה, זכתה הפרסומת לתפוצה שאפילו יוצריה לא ציפו לה.
והקמפיין המבריק של פולקסווגן בגוגל שהשתלטו באמצעות עבודת SEO מדהימה על תוצאות החיפוש תמונות ויצרו "באנר" ראשון מסוגו בגוגל. דרך מעולה לחשיבה מחוץ לקופסא.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
21.תותחית עולם!אני 05/11/2013 07:26הגב לתגובה זו0 0אישה מדהימה, אסרטיבית, חכמה. מגיעה לה ההצלחה לה זכתה, הרוויחה אותה ביושר ובעבודה קשה.סגור
-
20.מבלבלת בביצים....וקונה לידים מ10 ספקים אחריםמחמוד אחמדינג'ד 12/05/2013 13:37הגב לתגובה זו0 0כי לא יודעת לייצר אותם בעצמה.....פשוט בדיחה עצובה. האינטרנט הוא מדיד - והמגמה לעבור לתוצאות (לידים) היא בלתי ניתנת לעצירה. שתו כוס מים קרים ותתרגלו לזה.סגור
-
19.דיסיי פשוט עבודה בעינייםלא משנה 22/04/2013 10:50הגב לתגובה זו0 0אולי את מנהלת המרקום שלנו אתם מצליחים איך שהוא לסובב... אני לא מאמינה שלכם וליושרה שלכם. אין שקיפות בעבודה מולכם ואני נזהרת מלומר מילות גנאי יותר קשות. פרפורמנס עלאק.... לידים... אתם בושה לתעשייה.סגור
-
18.אוהב אותך.....אבל שכחת לתת קרדיט למי שבאמת ..שי 22/04/2013 02:50הגב לתגובה זו0 0היה הראשון והכניס אותך לעולם הדיגיטאל... רמז קטן מופיע בשם... בכל מקרה שמח בהצלחתך.סגור
-
17.מאחורי הקלעיםמר סיפיאל 15/04/2013 10:40הגב לתגובה זו0 0כן כן....אבל את כל התוצאות אתם קונים מאחורי הקלעים בטוענה שאתם מייצרים וגובים מהלקוח פי ארבע , אז את אותה תעשיית הסיפורים שאת מנסה למכור , המשרד לא חי בלי זה שבוע בודד אחד, המילה ליד זה רק שם לתוצאה שמעולם לא הבאתם מאף קמפיין עם מיתוג או בלי, וחוזר חלילה , ולגבי הסמנכלית אני כבר למעלה מעשור בתעשייה , לא מכיר , ואם אני לא מכיר , אז תבינו לבד....סגור
- טען עוד
-
16.לידים?מהתעשייה 2 14/04/2013 18:47הגב לתגובה זו0 0חבל על כל מילה שנכתבה כאן ובתגובות . חבל שאי אפשר לשלוח מיילים של תימור שדורשת להוריד קמפיין כי איין מספיק לידים או הקלקות . שטויותסגור
-
15.אלופה :) (ל"ת)טל 14/04/2013 17:46הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.איזה ריכוז של שטויות בכתבה אחתאחד מהתעשייה 14/04/2013 16:50הגב לתגובה זו0 0כן תימור, פרפורמנס זה הדבר בדיגיטל, גם אם זה מביא לך פחות עמלות - תלמדי ותיכנסי לעולם האמיתי. להסתכל לכולם בגובה העיניים - למה מי את בכלל? הדבר הכי בולט אצלך זה צרחות על לקוחות ועל גופי המדיה, אחד האנשים שהכי לא כיף לעבוד איתו בתעשייה, מה זה כל השטויות שכתובות פה בכתבה - כאילו אנשים לא מכירים אותך ולא יודעים מה זה לעבוד איתך..סגור
-
13.תותחית לא כמו גל מynet (ל"ת)כייף לעבוד מולה. 14/04/2013 16:49הגב לתגובה זו0 0סגור
-
12.אלופים בלספר סיפורים ללקוחות.... (ל"ת)הנס כריסטיאן אנדרסן 14/04/2013 16:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
11.תותחיתאיה 14/04/2013 16:13הגב לתגובה זו0 0בחורה שתמיד כיף לעבוד איתה (למרות שהיום היא מסננת שיחות הסלבריקה ;-) ) את אדם מקצועי ומי שיגיד אחרת לא מבין!סגור
-
10.יאללה תתחתני כבר, מה עם ילדים? לא הכל קריירה (ל"ת)שדכן 14/04/2013 15:51הגב לתגובה זו0 0סגור
-
שנינו יודעים שהתחתנת עם הלא נכונה.מייד מתקשרת (ל"ת)דנה 20/04/2013 09:43הגב לתגובה זו0 0סגור
-
9.אלופהbiz 14/04/2013 15:22הגב לתגובה זו0 0מבינה עניין. אהובה על לקוחותיה ואגרסיבית עם המדיה. כל הכבוד לך!סגור
-
8.מקצעונית אמיתית!פיידר 14/04/2013 15:19הגב לתגובה זו0 0לא היה אף רעיון מדיה מגניב שתימור פסלה על הסף ועשינו אחלה דברים יחד. רק כבוד ופרגון.סגור
-
7.כל הכבוד תימור (ל"ת)ישראל 14/04/2013 12:00הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.גם כן וועדה מדרוג .... (ל"ת)אנונימי 14/04/2013 11:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.אחת המקצועניות בתחום !מסורי 14/04/2013 11:57הגב לתגובה זו0 0אין עליךסגור
-
4.תותחית עלחסויה 14/04/2013 11:54הגב לתגובה זו0 0מכירה אותך כבר הרבה זמן. בטוחה שתגיעי עוד יותר רחוק!סגור
-
3."להסתכל על כולם בגובה העיינים..."גמי 14/04/2013 11:54הגב לתגובה זו0 0מי ישמע, שמעון פרס מדבר. מתוקה בשביל להסתכל לאנשים בגובה העיניים מהמקום שאת נמצאת בו, תזדקקי בד"כ לסולם לטפס עליו. #שיט שאנשים פולטים בראיונותסגור
-
2.תותחית על! (ל"ת)יוסי קובה 14/04/2013 11:47הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.מהממת שכמותך! אחלה כתבה (ל"ת)עידן 14/04/2013 11:46הגב לתגובה זו0 0סגור
-
איכות ומקצוענותשלי גל 14/04/2013 16:18הגב לתגובה זו0 0איכותית,חזקה ומקצועית.זכיתי להכירך..:-)סגור