צילום: לוגו
מפרסמים בטוויטר? מעכשיו תוכלו לכוון את הפרסום לפי מילות מפתח בציוצים
ברגע שהמשתמש מצייץ מילה רלוונטית, הפרסומת תופיע אצלו בטיימליין. כך יוכל למשל בית הקפה לצייץ אליי לאחר שאני צייצתי שאני רוצה לשתות קפה
נראה שטוויטר רצינית מאוד בנוגע לחציית רף מיליארד הדולרים רווח ב-2013. החברה הציגה היום (יום ה') את אחד ממנגנוני הפרסום החכמים והיעילים ביותר שאפשר היה לבקש - פילוח פרסום על פי מילות מפתח.
מי שרוצה להגיד שגוגל עשו את זה קודם, צודק, אבל רק חלקית. מנגנון הפרסום החדש של טוויטר יאפשר למפרסמים לפלח את הפרסומות שלהם לפי מילות מפתח שצייצן השתמש בה. כלומר, ברגע שאותו המשתמש יצייץ מילה רלוונטית, הפרסומת תופיע אצלו בטיימליין.
לדוגמה, אם עכשיו צייצתי שאני עייף ובא לי לשתות קפה טוב, ובמקרה בית הקפה המקומי מריץ קמפיין מבוסס מיקום ומילות מפתח והוא עוקב אחרי המילה "קפה", יופיע לי בטיימליין הציוץ הממומן שלו שמזמין אותי לשתות קפה אצלו.