לא חייב לשים מיליונים במדיה: איך הבול הישן מייצר מהלך פרסום חכם ומקורי
מדור ה-TOP5 השבועי של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכים משובחים מסביב לעולם. השבוע במדור: שומרים על אוכלוסיית הקרנפים הנכחדת, חברי בירה בחסות Budweiser, פרוזן יוגורט ברקיע ה-9, ילדים עם פולקסוואגן וילדים עם לגו.
.
להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק -
אקטיביזם בולים וקרנפים בשנת 2013 מונה אוכלוסיית הקרנפים בעולם כ-29,000 יחידים בלבד, 75% מהם נמצאים באפריקה. שם נאבקות הרשויות בצייד הבלתי חוקי של הקרנפים, שמתבצע על מנת לייצר מיני מוצרים שונים מקרן הקרנף. לאחר נסיונות ארוכים לפנות לקהל הציידים ולתושבי אפריקה, הוחלט לשנות כיוון ולפנות לקהל צרכני המוצרים המופקים מהקרן, אשר רובם ככולם - תושבי מדינות מזרח אסיה. בחירה מתוחכמת בקהל היעד ויצירת מדיה חדשה הביאה למהלך מקורי וחשוב.
חבר בירה החברות (Friendship) של היום שינתה צורה. פעם היו לנו פחות חברים, אבל כל חבר היה מיוחד. פעם הכרנו את כל החברים שלנו בשמם, ואם היינו חדים ממש - ידענו מאיפה אנחנו מכירים. היום, עם כמויות ה'חברים' שהפייסבוק מייצר, לא פעם אנחנו עוברים מול 'חבר' ברחוב ואפילו לא יודעים את זה, ובכל זאת - מהלך דיגיטלי מקורי נוסף של Budweiser מאפשר לנו להגדיל את מספר חברי הפייסבוק והפעם - באמצעות כוסות בירה.
גלידה ברקיע התשיעי פעם שאלתם את עצמכם כמה קר מחוץ למטוס שטס גבוה בעננים?
ילדים רכבים וגרמנים כל הורה מכיר את הערבים האלו בהם אתה מכניס את הילד לסל קל ונוסע, בלי יעד מוגדר, בלי מגבלות זמן, נוסע עד שהוא יירדם כבר ויפסיק לבכות. גם בפולקסווגן, כך מסתבר, מכירים את השיטה, ובחרו להשתמש בה כדי להדגים את הטכנולוגיה החשמלית ה"ירוקה" המותקנת ברכבים. פולקסווגן, המנסה להציע מגוון רכבים משפחתיים, העלתה כבר מספר פרסומות בכיכובם של ילדים
הוא כזה חכם תמיד היתה לי חולשה לפרינטים של LEGO. השילוב של התמימות והתחכום תוך שימוש במשחק חסר הגיל הזה שבה אותי מייד. לגו הוא משחק חסר גיל וחסר תאריך תפוגה, המפתח את יכולתם של הילדים המשחקים בו לתכנן, לבנות ולא פחות חשוב - לפרק לגורמים, ודווקא את המיומנות הזו ממחישה סדרת הפרינטים המקסימה הזו.
הכותבת היא פלנרית במשרד הפרסום ראובני פרידן IPG
- 2.ניר 06/05/2013 21:41הגב לתגובה זושעל כל העבודות האלה חתום אסי שביט והוא לא יגיש אף אחת מהן לתחרויות בזויות!
- 1.פלנר 06/05/2013 20:16הגב לתגובה זוופורסמו בעבר כאן ובמגזינים ובלוגים מוכרים, חבל לדוש בהם שוב ושוב..