
המלצת הקהל: עזרו לחברת JCDecaux לבחור את המודעה הקריאייטיבית ביותר
בשנה שעברה זכתה תחרות JCDecaux Awards להצלחה אדירה, ושברה את כל שיאי ההגשות לתחרות - הוגשו מעל 190 עבודות שונות.
צוות השיפוט שהתכנס לאחרונה בחר את 3 המקומות הראשונים, אולם יש עבודות קריאייטיביות רבות שיכולות ליצור קמפיין חוצות מקסים - לכן החליטה השנה JCDecaux לתת צ'אנס לעבודה נוספת.
*
לצורך הבחירה במודעה הקריאייטיבית ביותר, אנחנו צריכים את עזרכם! העבודות שדורגו במקומות הראשונים אחרי הפוסטרים הזוכים, מועלות כאן, באתר החברה ובעמוד הפייסבוק של התחרות.
עזרו לצוות השיפוט להחליט מהי העבודה הטובה ביותר. כל לייק, שיתוף או תגובה נלהבת, יעזרו יסייעו לקבל החלטה.
* עמותת הוד: לתמונה בעמוד הפייסבוק -
* גוליבר: לתמונה בעמוד הפייסבוק -
* בייביליס: לתמונה בעמוד הפייסבוק -
* הונדה אופנועים: לתמונה בעמוד הפייסבוק -
* הונדה רכבים: לתמונה בעמוד הפייסבוק -
* קל אוטו: לתמונה בעמוד הפייסבוק -
* פלאפון: לתמונה בעמוד הפייסבוק -
* טראק: לתמונה בעמוד הפייסבוק -
* רשת FM88: לתמונה בעמוד הפייסבוק
* המשביר לצרכן: לתמונה בעמוד הפייסבוק -
- 1.איכס 06/06/2013 10:17הגב לתגובה זוגועל נפש. JCDecaux עושים לי בחילה. שימו לב - שלושת העבודות הזוכות שייכות לשלוש מתוך ארבעת השופטים שהיו בתחרות (השופט החמישי לא נחשב כי הוא לא שלח עבודות לתחרות ואין לו אינטרס). זה פשוט שחיטות. תרבות הקומבינה. בא לי להקיא מזה. ועכשיו, שיא הגועל נפש - JCDecaux מנסים לתקן את הרושם (אחרי הביקורת שהם ספגו) ומנסים לעגל פינות ולתת לעוד עבודה מסכנה לזכות כדי שלא יבואו אליהם בטענות. מגעיל. דוחה. אנחנו מדינה רקובה.