דם וגולגולת על המראה: הבריטים הולכים עד הקצה - בקמפיין נגד נהיגה בשכרות

קשה להאמין שהמהלך החדש לא יגרום לכם לחשוב בפעם הבאה שתעלו על ההגה כשאתם "מבושמים", אם לא תחטפו התקף לב עוד לפני זה. צפו בסרטון
 | 
telegram

המלחמה בנהיגה בשכרות היא גלובלית. בעוד בישראל קיים קושי להעביר את המסר והפרסומות עדינות יחסית, הרי שבריטניה "לא מרחמים" על הצופים, ומעוניינים להבהיר מה הסכנות הכרוכות כשאתה נוהג שיכור.

מהלך פרסומי שעלה כעת לאוויר באנגליה, אמור לזעזע את הצופיןם. בפרסומת נראים גברים שנכנסים לשירותים של בר ה'לו שוקר' בלונדון, ובדיוק כשהם מול המראה, היא פתאום מתפוצצת ונראה "ראש מנופץ" בתוכה, לאחר תאונת דרכים לכאורה.

הדעות לגבי הפרסומת הפרובוקטיבית שעלתה לפני יומיים ליוטיוב והשיגה כבר יותר מ-3 מיליון צפיות, חלוקות בין אלו שמרוצים ומאמינים שהיא מעבירה את המסר לבין אלו שחושבים כי היא מוגזמת ועלולה לגרום להתקף לב.



הפרסומת נעשתה על ידי קבוצת הפרסום 'ליאו ברנט' במסגרת קמפיין "Think!" שמנסה באמצעות מילה אחת לשנות את התנהגותם של נהגים, כמו גם הולכי רגל, בדרכים. בנוסף לפרסומת השתייה, הציג הקמפיין פרסומת נגד נהיגה בהשפעת סמים, בו מוצגת תמונה של עין רגילה לעומת עין תחת השפעת סמים, והכיתוב כי "העיניים יסגירו אותך".

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות