ג'ון היקר: הקמפיין של יהושע לדיינרס זכה בתחרות קריאייטיב עולמית של המותג
קמפיין "ג'ון היקר" (dear john) של משרד הפרסום יהושע TBWA מהשנה שעברה זכה לכבוד בינלאומי בתחרות הקריאייטיב הפנימית של מותג האשראי, כשהוכתר לקמפיין הפרסום הטוב ביותר של החברה מבין כל אלו שנעשו מסביב לעולם.
אחת לשנה עורכת חברת האשראי תחרות קריאייטיב, אליה מוזמנים נציגים בכירים מכל מדינה ובה מוצגים מהלכי הפרסום השונים. הקמפיין של יהושע שומר על כללי היסוד התקשורתיים של דיינרס, שנצמדים לקריינות באנגלית, לערכים האוניברסליים, לשפה התקשורתית הסולידית מחד וקלילה מאידך ולניחוחות הפרימיום של מותג האשראי. מצד שני הוא רומז קלות לאופי ולתובנה הצרכנית הישראלית כשהוא מציג את חברו הטוב של "ג'ון" בסיטואציות בהן הוא 'נדחף' לחייו של ג'ון עד לסוף הקומי כשהוא מעביר לידיו את כרטיס הדיינרס מכיס המקטורן של חברו המנוח.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
3.אחלה סרט! כבוד (ל"ת)יריב 12/06/2013 21:30הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.מה שנקרא הרע במיעוטו (ל"ת)אנונימי 11/06/2013 09:44הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.תח חה חה חה רות פנימית (ל"ת)אלכסנדר 10/06/2013 16:00הגב לתגובה זו0 0סגור