ה'פתוחה': אברהם, ליאו ברנט, שטרית, פובליסיס, LEAD, הביילינים ודרורי בפנים
בשנים האחרונות מטופל תקציב הפרסום של האונ' על ידי פובליסיס ישראל עוד מימי גלר נסיס. ב-2012 עמד התקציב על 3.6 מיליון דולר במחירי מחירון
משה בנימין span > a > | 
המכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה פורסם ב-9 במאי ונסגר להצעות שלשום (יום ב'). לאייס נודע על לפחות 7 משרדים שעתידים להתמודד עליו.
משרדי הפרסום 'ליאו ברנט', 'פרסום אברהם', LEAD, הביילינים, 'פובליסיס ישראל', 'דרורי שלומי' ו'שטרית מדיה גרופ' הם בין אלו שהגישו את הצעותיהם להתמודדות על התקציב שטופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום פובליסיס ישראל, עוד מתקופתו בבעלותם של יאיר גלר ומשה נסיס.
על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה על כ-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים, ב-2011 עמד התקציב על כ-3.6 מיליון דולר המהווים בפועל כ-5.7 מיליון שקלים וב-2012 הוא עמד על סכום זהה של כ-5.8 מיליון שקלים.
תגובות לכתבה(6):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
2.מכרז קריאטיבי ממשרדים בלי קריאטיב..קופיארטר 13/06/2013 09:45הגב לתגובה זו0 0חוץ מLEADסגור
-
חוץ מאברהםשי 13/06/2013 10:38הגב לתגובה זו0 0אין על עידו קריבסגור
-
עלקתגיד, שי 13/06/2013 16:09הגב לתגובה זו0 0קריב זה לא זה שנזרק מיהושע אחרי שהפסיד 5מכרזים ועבר לאברהם כי לא נתנו לו לעשות שום דבר נחשב בגליקמן?סגור
-
תגיד, שיאנונימי 13/06/2013 16:07הגב לתגובה זו0 0קריב זה לא זה שנזרק מיהושע כי הפסיד 5 מכרזים ברצף ואח"כ עבר לאברהם כי לא נתנו לו לעשות שום דבר נחשב בגליקמן?סגור
-
חחחחח... משרד של btl (ל"ת)אמיר 13/06/2013 14:24הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
1.משרדים שמסכימים לגשת למכרז קריאטיבי של 9 ...פרסומאי 12/06/2013 18:58הגב לתגובה זו0 0פוגעים בענף. לתשומת לב יור האיגוד הבאסגור