האוניברסיטה הפתוחה
צילום: לוגו
פרסום ראשון

ה'פתוחה': אברהם, ליאו ברנט, שטרית, פובליסיס, LEAD, הביילינים ודרורי בפנים

בשנים האחרונות מטופל תקציב הפרסום של האונ' על ידי פובליסיס ישראל עוד מימי גלר נסיס. ב-2012 עמד התקציב על 3.6 מיליון דולר במחירי מחירון
משה בנימין | (6)

המכרז על תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה פורסם ב-9 במאי ונסגר להצעות שלשום (יום ב'). לאייס נודע על לפחות 7 משרדים שעתידים להתמודד עליו.

משרדי הפרסום 'ליאו ברנט', 'פרסום אברהם', LEAD, הביילינים, 'פובליסיס ישראל', 'דרורי שלומי' ו'שטרית מדיה גרופ' הם בין אלו שהגישו את הצעותיהם להתמודדות על התקציב שטופל בשנים האחרונות על ידי משרד הפרסום פובליסיס ישראל, עוד מתקופתו בבעלותם של יאיר גלר ומשה נסיס.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, בשנת 2010 עמד תקציב הפרסום של האוניברסיטה הפתוחה על כ-3.2 מיליון דולר במחירי מחירון המהווים בפועל כ-5 מיליון שקלים, ב-2011 עמד התקציב על כ-3.6 מיליון דולר המהווים בפועל כ-5.7 מיליון שקלים וב-2012 הוא עמד על סכום זהה של כ-5.8 מיליון שקלים.

תגובות לכתבה(6):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    קופיארטר 13/06/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
    חוץ מLEAD
  • שי 13/06/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    אין על עידו קריב
  • תגיד, שי 13/06/2013 16:09
    קריב זה לא זה שנזרק מיהושע אחרי שהפסיד 5מכרזים ועבר לאברהם כי לא נתנו לו לעשות שום דבר נחשב בגליקמן?
  • 13/06/2013 16:07
    קריב זה לא זה שנזרק מיהושע כי הפסיד 5 מכרזים ברצף ואח"כ עבר לאברהם כי לא נתנו לו לעשות שום דבר נחשב בגליקמן?
  • חחחחח... משרד של btl (ל"ת)
    אמיר 13/06/2013 14:24
  • 1.
    פרסומאי 12/06/2013 18:58
    הגב לתגובה זו
    פוגעים בענף. לתשומת לב יור האיגוד הבא