
המכרז על קמפיין ההסתדרות: עופר עיני מציג את הבריף בפני 10 משרדי פרסום
המכרז על תקציב הפרסום של ההסתדרות מתקדם לשלב הצגת הבריף בפני המשרדים המעוניינים להתמודד. לאייס נודע כי בשעות אלו (יום ד') מתכנסים בחדר הישיבות של ההסתדרות כ-10 משרדי פרסום, ובפניהם מוצגת המשימה שבמרכזה עומד קמפיין לקידום התאגדויות עובדים, כשהמציג הוא לא אחר מאשר יו"ר ההסתדרות עופר עיני.
בין המשרדים שהופיעו להצגת הבריף נמנים שמעוני פינקלשטיין ברקי, זרמון DDB, ליאו ברנט, הביילינים, LEAD, לעומק התודעה, Y&R ועוד. כזכור,
למרות שטרם נקבע היקפו הסופי של התקציב גורמים בסביבת המכרז מוסרים לאייס כי ההסתדרות "מכוונת גבוה ובגדול" ועתידה להשקיע סכום נכבד בפעילות. יוזכר כי מהלך הפרסום המשמעותי האחרון של ההסתדרות היה ב-2008, אז נשכר משרד הפרסום GPS לקמפיין עבור העלאת המודעות לפנסיה חובה, במסגרתו שודרו תשדירים בטלוויזיה וברדיו, ובמקביל פתחה ההסתדרות אתר אינטרנט שאפשר לקבל מהעובדים משוב על יישום הסכם הפנסיה.
- 3.אושר 18/06/2013 20:17הגב לתגובה זוזה כתבה מפגרת, מה אומרים פה : משרדי פירסום שמנצלים את העובדים שלהם ונותנים להם לעבוד בלי חוזים בתנאי עבשות ותחת איומי פיטורים בענף שמעדיף אנשים בלי משפחות שיכולים לעבוד שעות רבות בשכר גלובלי ובלי שעות נוספות. ועכשיו המשרדים האלה יילחמו על האפשרות לקבל תקציב של הסתדרות העובדים בישראל שיודעת על בעיית עובדי משרד הפירסום אבל זה לא מזיז לה את קצה האצבע , עופר עייני צריך להתבייש וגם שר התמ"ת בנט יכול לשלוח פיקוחו לאותם משרדים שהעובדים שלהם קרעו את התחת שעות רבות תחת משכורת גלובלית כדי שהמפלגה שלו תכנס לכנסת , אז כל אותם ביצועיסטים ,גרפיקאים, קופירייטרים וכל השאר , אל תעבדו חינם , אם אתם לא תתנו לניצול להמשיך , לא יהיה מי שייעשה את העבודה .די לעבדות .
- 2.יוחאי 13/06/2013 10:37הגב לתגובה זובגד באישתו, מהמר כפייתי, מחובר לעבריינים, הכל ידוע
- 1.עובדי הפרסום מתאגדים! די לניצול! (ל"ת)עבד 13/06/2013 10:20הגב לתגובה זו