קצת הומור עצמי לא יזיק: סמארט קטנה וחלשה אבל בדבר אחד היא ממש טובה
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: NIVEA, קוקה קולה, Google Fiber, נשיקה צרפתית באוסטרליה וסמארט.
.
לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
לא עוזבים את החוף את חיבתי לפרינטים קשה להסתיר. עם זאת, בעולם הפרסום והתקשורת של היום, מקומה של המודעה המודפסת נדחק לשוליים, ורובנו הגדול כלל לא מבחין במודעות העיתון, לא משנה עד כמה הן מושקעות. ב-NIVEA מצאו דרך גאונית לייצר רלוונטיות חדשה לפרינט, תוך כדי העברת המסר המותגי לקרם השיזוף שלהם - עם קרם השיזוף של NIVEA לא צריך לעזוב את החוף, אפילו לא כדי להטעין את הסלולר. על השימוש החדשני (והמעולה) במדיה הישנה - זה המהלך הפותח את הפינה השבוע.
sharing is caring בדיוק שכבר חשבנו שאי אפשר ללעוס יותר את הסלוגן של קוקה קולה בשנים האחרונות - Share Happiness, הגיע המהלך המוצרי המקסים הזה והוכיח שטעינו. כמה פשוט, ככה גאוני.
ספורט דיגיטלי מהלך חדש של Google Fiber - רשת האינטרנט המשודרגת של גוגל - מנסה להמחיש לנו את היכולות הטכנולוגיות המוצר החדש באמצעות סיפור אנושי מרגש שמחיל את כל מה שצריך: ילד חולה סרטן, ספורט (בייסבול), משחק מכריע בליגה ועל הכל מנצחת חברת העל - Google, שעבורה השמיים אף פעם לא היו הגבול.
נשיקה צרפתית כולנו מכירים את המושג Happy Hour, במקומות בהם בשעות מסויימות כל השתיה בהנחה. בביסטרו צרפתי באוסטרליה מצאו דרך יצירתית יותר למשוך אליהם קהל יעד ממוקד (זוגות) בשעות ממוקדות (09:00-11:00), ועל הדרך לייצר במקום אווירה רומנטית כמו בפריז...
smart רוב המותגים מספרים לנו בפרסומות על עצמם באמצעות סיפור חיובי: במה הם יועילו לנו, מה הם מסוגלים לעשות, מה הם מכילים, במה הם טובים. בולטת בין כל אלו הפרסומת החדשה של smart, שמציגה את יכולות המוצר מזווית הפוכה ומלאת הומור עצמי.
השבוע נפתח פסטיבל קאן לפרסום, מחכים בקוצר רוח לראות מה יצא משם...שבוע טוב.
- 1.טופ 5 אש! (ל"ת)אשדודי 18/06/2013 10:37הגב לתגובה זו