טור

רז מסינג כותב מקאן על רעיונות קטנים, זולים וחכמים

סמנכ"ל הקריאייטיב של GREAT INTERACTIVE מסכם את קאן מזווית שרלוונטית לישראל. "רעיון שלא יעסיק 5 מפיקות ל-3 חודשים. אבל יעורר באזז"
רז מסינג | (1)

ImovelWeb Check-in דוגמא נוספת מברזיל, סוכנות נדל"ן השתמשה במנגנון הצ'ק אין של פייסבוק לקידום הצעות מכר לקנייה או השכרה. בכל פעם שמישהו עושה צ'ק-אין במשרד או בבר, הוא נחשף אוטומטית לדירה באזור. העבודה הגיעה לשלב הפיינליסטים אך לא זכתה באריה.

Guiliana Flores - Single Flower רוצה להזמין לדייט מישהי מהפייסבוק אבל היא תפוסה? אין בעיה חברת משלוחי פרחים פיתחה אפליקצית פייסבוק בסיסית שתעדכן אותך ברגע שהיא תשנה את הסטטוס שלה חזרה לרווקה עם הצעת מכר למשלוח פרחים, חיזור אמיתי כמו פעם. הם מדווחים על מעל 17,500 פרחים שנשלחו דרך האפליקציה בשלושה חודשים. העבודה הגיעה לשלב הפיינליסטים אך לא זכתה באריה.

הכותב הוא סמנכ"ל קריאייטיב במשרד הפרסום GREAT INTERACTIVE

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    אהבתי את הרעיון של הפרחים (ל"ת)
    נעמי 23/06/2013 12:13
    הגב לתגובה זו