עדכוני יח"צ לפתיחת השבוע: מלון, פסטיבל, דיגטל וגם קצת קפה לטעם

על הפרק: 'דורית שמואלי' עם תקציבי מלון ניר עציון Resort ופסטיבל מוזיקת אינדי, 'לוטן' עם Wave Digital ו'גיא אופק תקשורת' עם 'אספרסו קלאב'
 | 
telegram
(1)

משרד דורית שמואלי תקשורת קיבל 2 תקציבים חדשים: מלון ניר עציון Resort, שהחל לאחרונה בתהליך של מיתוג מחדש והסב את שמו, ושל פסטיבל MAD של גלובס בשיתוף עם אורנג', פסטיבל מוזיקת אינדי ויוצרי מוסיקה עצמאית במסגרת ועידת MAD לשווק, דיגיטל ומוזיקה של העיתון גלובס ואורנג'.

בין לקוחות 'דורית שמואלי' נמנים דיאטה קלאב, יקב דלתון, תערוכת סומלייה (תערוכת היין המקצועית), מסעדות 'פורטרהאוס' ו'מיטבול', ועוד.

לוטן תדמיות תנהל את תקציב יחסי הציבור של חברת הדיגיטל
Wave Digital, שמתמחה בשיווק, פרסום, קידום ומכירה ברשת האינטרנט. בין לקוחותיה של 'לוטן', ניתן למנות את מוזיאון ישראל, מפעל הפיס, מוקד אמון, עמותת ילדים בסיכוי ועוד.

ואילו משרד גיא אופק תקשורת החל לעבוד עם חברת אספרסו קלאב המשווקת מכונות קפה הפועלות על קפסולה.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חברת יחצ שקיבלה חבר דיגיטל בתור לקוח
    הקורא 23/06/2013 19:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין את הישבנצ
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות