TOP5

פסטיבל קאן - פעם אחרונה ודי: המהלכים הנפלאים שלא קיבלו מספיק תשומת לב

TOP5 השבועי של אייס וראובני פרידן בסימן פסטיבל קאן. מהלך זוכה של DOVE (שאתם לא מכירים), קמפיין לעידוד הספדים (מה ששמעתם) ו-OREO
מאיה ספיר | (1)

פסטיבל קאן מאחורינו, ואיתו המהלכים המובילים של השנה. הפינה היום מוקדשת ל-5 מהלכים שלכדו את עינינו ולא קיבלו מספיק תשומת לב. מהלכים שמזכירים לנו למה אנחנו כל כך אוהבים פרסום. אז התרווחו בכסא וצפו ב-11 דקות של פרסום ברמה שלא רואים בכל יום. . להצטרפות לעמוד ה-INSPIRE ME של ראובני פרידן בפייסבוק - לחצו כאן לכל מקבצי TOP5 הקודמים - לחצו כאן

The dark side of Summer חברת המזגנים הארגנטינאית BGH, שהביאה לנו בשנה שעברה את הסרטונים האלו: ממשיכה להלהיב גם השנה עם פרסומת שזיכתה אותם בפרס silver בקטגוריית Film, באמצעות משרד הפרסום DEL CAMPO SAATCHI & SAATCHI Buenos Aires. הפרסומת מתארת את הקיץ מנקודת מבט יצירתית ושונה במיוחד:

בת 100 אבל רלוונטית OREO, העוגייה הגאונית שגררה כל כך הרבה חיקויים, חגגה השנה את יום הולדתה ה-100. במהלך דיגיטלי קריאייטיבי מוצלח ביותר הצליח המותג לשלב את העוגייה בחדשות היום-יומיות במשך 100 יום, ולייצר באזז חוצה מדיה ועל הדרך - פרסום איכותי ביותר. משרד הפרסום DRAFTFCB יחד עם משרד הדיגטיל i360 בניו יורק, זיכה אותם ב-Grand Prix בקטגוריית Cyber:

איך מפרסמים מוות? איך מעלים את המודעות והאהדה של מותג כל כך לא סקסי ומרתיע כביטוח להלוויות? רעיון מקסים של חברת הביטוח DELA בהולנד, אשר מצאה דרך לעודד אנשים לומר "הספד" על יקיריהם בעודם בחיים. נשמע רע? כנסו ותראו כמה טוב יצא להם: משרד הפרסום OGILVY & MATHER AMSTERDAM, זיכה אותם ב-Grand Prix בקטגוריית Media:

האישה הטובה במדיה האהובה עליי ביותר בתחום הפרסום, הפרינט, היה קשה לי למצוא השנה מודעה מובילה. המדיה הפשוטה ובגלל זה - המאתגרת כל כך, צריכה לשלב רעיון מבריק, תחכום וביצוע (ציור) וירטואוזי, ואת זה - לא קל למצוא.

סדרת הפרינטים שנבחרה לפינה היא הסדרה הצ'יליאנית לפרסום מותג הבירה ROTTHAMMER - הצ'יליאנים, שרוחה של נשיאתם האהובה (לשעבר) מישל בצ'לט עדיין שורה עליהם, מיתגו את הבירה הגברית (מזכיר לנו בירה מקומית משלנו...?) בסדרת פרינטים משעשעת. משרד הפרסום PROLAM Y&R Santiago בצ'ילה, זכה על כך ב-silver בקטגוריית Press:

כל הכותרות

היופי בעיניי המתבונן את הפינה תסגור פרסומת מדוייקת של DOVE, שממשיכה לקחת בעלות על עולם הדימוי העצמי הנשי ועל ידי כך לייצר ערך עמוק ואמיתי למותג הטיפוח הבינלאומי. תובנה מדוייקת, שבוודאי מוכרת לכל אחת מאיתנו, מובילה לרגע של מחשבה. מאחורי המהלך עומד משרד הפרסום OGILVY & MATHER LONDON באנגליה שזכה בפרס ה-Gold בקטגוריית Film:

DOVE אנגליה זכתה בפרס גם על קמפיין הרדיו המקסים הזה.

תגובות לכתבה(1):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 1.
    תום 25/06/2013 22:24
    הגב לתגובה זו
    אחלה קמפיינים