מכרז הפרסום לקמפיין של ההסתדרות: זרמון DDB ו'לעומק התודעה' עלו לגמר
מכרז הפרסום על הקמפיין שההסתדרות מתכוונת להשיק ממשיך לשלב הבא. לאייס נודע כי מתוך כ-10 משרדים בפניהם הוצג הבריף בשבוע בעבר נבחרו שניים להמשיך לשלב הגמר ולהתמודד ביניהם: זרמון DDB ו'לעומק התודעה'.
כזכור, בהסתדרות הוחלט לצאת לקמפיין, הראשון והמשמעותי מזה 5 שנים (האחרון עסק בפנסיה), לטובת קידום נושא התאגדויות העובדים. בין המשרדים שהופיעו להצגת הבריף במעמד עופר עיני, יו"ר ההסתדרות, היו שמעוני פינקלשטיין ברקי, זרמון DDB, ליאו ברנט, הביילינים, LEAD, לעומק התודעה, Y&R ועוד. לאייס נודע עוד, כי חלק מהמשרדים החליטו לפרוש מההתמודדות לאחר הצגת הבריף בפניהם, וחלקם אף העלו טענות בנוגע לטווח הזמן הקצר שהוענק להם - שבוע בלבד - כדי להציג פתרונות בפני הנהלת ההסתדרות.
יצויין כי, הגורמים המנהלים את המכרז מטעם ההסתדרות הם ראש מטה יו"ר ההסתדרות קובי טריפטו, יועץ התקשורת המלווה את הארגון רונן צור, וסגנית דובר ההסתדרות דפנה כהן, כאשר היו"ר עופר עיני מעורב באופן פעיל.
למרות שטרם נקבע היקפו הסופי של התקציב גורמים בסביבת המכרז מוסרים לאייס כי ההסתדרות "מכוונת גבוה ובגדול" ועתידה להשקיע סכום נכבד בפעילות. יוזכר כי מהלך הפרסום המשמעותי האחרון של ההסתדרות היה ב-2008, אז נשכר משרד הפרסום GPS לקמפיין עבור העלאת המודעות לפנסיה חובה, במסגרתו שודרו תשדירים בטלוויזיה וברדיו, ובמקביל פתחה ההסתדרות אתר אינטרנט שאפשר לקבל מהעובדים משוב על יישום הסכם הפנסיה.
חופש ההתארגנות וזכותם של העובדים להתאגד במקום עבודתם הוא מאבני היסוד בפעילותה של ההסתדרות. בשנה האחרונה עמד על סדר היום מאבקם של עובדי פלאפון שביקשו להתאגד ולהקים ועד. בינואר השנה הוכרע סופית הנושא לאחר שהנהלת פלאפון נאלצה להכיר בוועד העובדים החדש שהשיג שליש מחתימות העובדים הנדרש כדי לקיים התאגדות שכזו. לאחר מכן החל המו"מ בין ההסתדרות לפלאפון לקראת גיבוש הסכם קיבוצי, שמלווה עדיין במאבקים קשים. מאבקים נוספים מתקיימים גם במקדונלדס, ובשנתיים האחרונות בקרב גופי תקשורת רבים, באמצעות ארגון העיתונאים שפועל במסגרתה של ההסתדרות.
מההסתדרות נמסר: "תהליך הבחירה עדיין נמשך וכאשר ייבחר משרד הפרסום נעדכן".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.ש 27/06/2013 09:24הגב לתגובה זו0 0לא היו פה תגובות בקשר לאבסורד שבזה?סגור