בזכות סדרת ה-Supernatural: אלי פייגלין מ'אבן קיסר' נבחר לאיש השיווק ביוני

פייגלין יזם סדרת מוצרים וקולקציה חדשה בשם Supernatural Designs. המהלך הביא לתוצאות מרשימות עבור אבן קיסר הן בשורת הרווח והן במיצוב
 | 
telegram

סמנכ"ל השיווק של חברת 'אבן קיסר' אלי פייגלין נבחר לאיש השיווק של חודש על ידי איגוד השיווק הישראלי. הבחירה בפייגלין היא בזכות סדרת ה-Supernatural אותה יזם ואשר הביאה להצלחה רבה במיצוב 'אבן קיסר' כמותג מוביל ויוקרתי בארץ ובעולם.

באיגוד השיווק מסבירים, כי המהלך של פייגלין המשמש כסמנכ"ל השיווק ב-3 השנים האחרונות, הביא לתוצאות חסרות תקדים עבור אבן קיסר הן בשורת הרווח והן בקפיצת מדרגה במיצוב 'אבן קיסר' כמותג בינלאומי נחשק בארה"ב קנדה ואוסטרליה.

'אבן קיסר' היתה בסוף שנות ה-80' חלוצה עולמית בפיתוח וייצור של קטגוריית משטחי הקוורץ. עם ריבוי המתחרים שנכנסו לשוק העולמי , החליטה החברה לבדל ולמצב את המותג אבן קיסר Caesarstone כמותג בינלאומי, תוך שמירה על חדשנות מוצרית.

פייגלין יזם סדרת מוצרים חדשה בדגש על האלמנט העיצובי. החברה השיקה קולקציה חדשה בשם Supernatural Designs - חמישה משטחים המעוצבים בהשראת הטבע. במקביל לכך גיבש פייגלין תכנית שיווקית חדשה הממנפת את סדרת ה-Supernatural Designs כאמצעי למיצוב.

מנימוקי ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי: "המהלך השיווקי שבנה פייגלין היה להוביל את אבן קיסר לפלטפורמות חדשות בעולם העיצוב ביניהם: השתתפות בתערוכות יוקרתיות, שיתוף פעולה עם סטודיו ננדו מטוקיו - אחד השמות החמים בעולם העיצוב, השתתפות בשבוע העיצוב
היוקרתי במילאנו בהצגת "Stone garden", השתתפות בתערוכות בטורונטו קנדה, ניו יורק ובלונדון, השקת אפליקציית עיצוב “Visualizer” ועוד.

תגובות לכתבה(0):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות