הנדנדה של מקאן נכנסת לארכייב: מודעת VOLVO מופיעה במגזין הפרסום הנחשב
מגזין הפרסום היוקרתי
המודעה למותג VOLVO של קבוצת מאיר הוצגה לראשונה במסגרת תחרות דג הזהב 2013 של קבוצת שוקן וזכתה לחשיפה נרחבת. במשרד מסבירים כי הרעיון מאחורי המודעה הוא להמחיש את עוצמת רכב השטח של VOLVO בתנאי שטח קשים, בעזרת נדנדה העשויה מחתך שטח שעליה מטפס הרכב תחת המסר: "240 כוחות סוס שהופכים כל עלייה לירידה".
בנוסף, על פי הודעת מערכת Luerzer's Archive זוהי לא המודעה היחידה של מקאן אריקסון שנבחרה להופיע במגזין, ובגיליונות הקרובים צפויות להופיע מודעות נוספות.
- 7.רוז בוגנים 21/08/2013 10:13הגב לתגובה זואודי, אתה תותח, ה' ישמרך
- 6.קטן, אתה תותח! (ל"ת)26/06/2013 17:51הגב לתגובה זו
- 5.עובד בבאומן 26/06/2013 16:17הגב לתגובה זושמתיימרים לכתוב אותיות קטנות. כל הכבוד לאודי ול"מבוגר" על פרינט יפהיפה שראוי להיכנס לארכייב.
- 4.אני ראיתי 26/06/2013 12:00הגב לתגובה זווגם כל מי שעלעל בדג הזהב האחרון...
- 3.דון 26/06/2013 10:03הגב לתגובה זואו שאצלנו פחות חשוב הפרסום ויותר חשוב הארכייב?
- כן. תסתכל בדג הזהב (ל"ת)26/06/2013 13:26הגב לתגובה זו
- דון 26/06/2013 13:40אני בטוח שלא נמכרה מכונית אחת מהמודעה הזאת
- 2.נייס (ל"ת)ג'יזס 25/06/2013 23:20הגב לתגובה זו
- 1.אזרזר המלך! (ל"ת)מוטי 25/06/2013 18:07הגב לתגובה זו