הדיבוב המצחיק עובד: לאחר חודשיים - מעל ל-1.5 מיליון צפיות לסרטוני קראנץ'

עוד תופעת רשת שקוצרת פירות: מקאן גייס את צמד 'דיבוב מצחיק' לפעילות multi screen בחסות קראנץ' שבמסגרתה מדובבות תכניות הדגל של 'קשת'
משה בנימין | (2)

המעבר של תופעות הרשת המוצלחות (ניר וגלי, רועי כפרי ווניה היימן, תירס סקסואל ועוד) מאחורי הקלעים של היוטיוב וקבוצות האוהדים הסגורות למרכז הבמה - בו קוצרים את הפירות (בכסף) עבור העבודה המקורית והתוכן המרענן מתרחשת שוב, והפעם עם צמד דיבוב מצחיק.

ביוזמת משרד הפרסום מקאן אריקסון החלה לפני כחודשיים פעילות תוכן משותפת ומוצלחת בין מותג הדגנים קראנץ' (Nestle אסם), צמד 'דיבוב מצחיק' וזכיינית ערוץ 2 'קשת'. היוזמה הדיגיטלית מבוססת על ההצלחה המחתרתית של צמד 'דיבוב מצחיק' שכשמם כן הם - מדובבים סרטונים בדרך מצחיקה למדי שקנתה להם לא מעט אוהדים אדוקים שהפיצו את הבשורה כשגרירים חרוצים.

משרד הפרסום ומותג הדגנים בחר לצאת בפעילות multi screen שמחליפה את ערוץ הפרסום המסורתי ונועדה לייצר מערכת יחסים חדשה וארוכת טווח עם הצרכנים הצעירים, כאשר המכנה המשותף הם צמד 'דיבוב מצחיק'. הצמד גויס כדי לדובב את תכניות הדגל של זכיינית ערוץ 2 קשת, ובראשם, מטבע הדברים האח הגדול. הנחת הבסיס הידועה היא שקהל היעד הצעיר מחובר בעת ובעונה אחת לכמה מסכים, כך שצפייה בטלוויזיה משלבת ברוב המקרים שימוש בטאבלט, גלישה במובייל וכן הלאה.

האסטרטגיה שמותג הדגנים פועל על פיה היא "שמע מה שבקרנץ' שלך". דוגמא אחת מיני רבות של תרגום הקו המנחה הזה לכלל מעשה היא האפשרות לצפות בתכנית יצאת צדיק של קשת בגרסה המקורית ואז לצפות בגרסה האלטרנטיבית המדובבת.

לאחר כחודשיים של פעילות נרשמו כבר יותר מ-1.5 מיליון צפיות בסרטונים המדובבים במתחם קראנץ' ובאפליקציית המובייל המהווה נדבך חשוב במהלך, בהתאם לקהל היעד, עם לפחות 40% מכלל הצפיות. במשרד הפרסום מציינים נתון נוסף שיכול להעיד על ההצלחה, במונחי פייסבוק, עם מדד שיחה מרשים למדי שעומד על שיעור של 50% מתוך מספר החברים בעמוד קראנץ'. כן הם מציינים כי במתחם קראנץ' נרשמו מעל ל-65 אלף מבקרים, עם זמן שהייה ממוצע שעומד על 3.5 דקות ומעל ל-500 סרטונים שדובבו על ידי הגולשים.

תגובות לכתבה(2):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 2.
    ספקן גדול 11/07/2013 10:38
    הגב לתגובה זו
    כל בר דעת יודע שמיליון וחצי צפיות בעלות שבטח הייתה כאן, היא לא פחות מכשלון. מה שהיה עולה ביוטיוב כמה עשרות אלפי דולרים עלה להם מיליונים. וכל האוהבים של דיבוב מצחיק יודעים שהתוצאה רעה ולא מצחיקה
  • 1.
    נדב 11/07/2013 10:37
    הגב לתגובה זו
    סטודיו מטטרון החיפאי הוכיח פעם נוספת את יכולותיו בעיצוב ופיתוח מתקדם. סחטיין! www.metatron.co.il