השופינג של מטומי בארה"ב: רוכשת את MobAff שתמוזג לתוך MediaWhiz
חברת מטומי הישראלית, המתמחה בפרסום מבוסס תוצאות (מוחזקת על ידי אילן שילוח עם 28%, קרן ויולה פרייבט אקוויטי, עופר דרוקר, עדי אורזל וניר טרלובסקי) ממשיכה את מסע הקניות שלה בארה"ב עם רכישת
MobAff תמוזג לפעילות חברת
לצפייה בביקור במשרדי מטומי ברמת החייל -
MobAff הוקמה בשנת 2011 ומתמקדת בפרסום מבוסס תוצאות ברשת המובייל. החברה מספקת מערכות CPA ו-CPL (cost-per-action and cost-per-lead) ומספקת שירותים בפרסום דיספליי, פרסום בדחיפה, חיפוש, הקלק לשיחה ועוד שירותים רבים האופייניים לענף השיווק במובייל.
הרכישה הנוכחית מהווה צעד נוסף בחיזוק פעילות הפרפורמנס במובייל על ידי
"טכנולוגיית MobAff, לאופטימיזציה של קמפיינים במובייל והמומחיות שלהם בתחום האפיליאייט מרקטינג בזירת המובייל, יהוו נכס חשוב למטומי בשוק צומח זה", אומר עופר דרוקר, מנכ"ל מייסד מטומי מדיה גרופ. "התרשמנו מהנוכחות של מפרסמים ואפיליאייטס כאחד במערכת של MobAff, לצד הטכנולוגיה המתקדמת שהחברה פיתחה. אני משוכנע כי רכישה זו תייצר ערך רב ללקוחות מטומי ומדיה-ויז ותסייע בהגדלת האפיקטיביות של הקמפיינים הפרסומיים שלהם בפלטפורמות השונות".
דרוקר מוסיף כי שוק הפרסום והשיווק במובייל הוא בעל פוטנציאל צמיחה אדיר. "שוק זה עוד נמצא בחיתוליו ומטומי כבר מסמנת עצמה כשחקן מוביל בתחום זה בזירה העולמית", מדגיש דרוקר. "אנו מעריכים כי לשוק זה פוטנציאל צמיחה של מאות אחוזים בשלוש השנים הקרובות".
- 2.מה לעשות...זה העתיד! (ל"ת)נייסים 11/07/2013 09:52הגב לתגובה זו
- 1.יש כבוד! (ל"ת)דניאל 10/07/2013 14:36הגב לתגובה זו