מנייה בטוחה: דיסקונט תשאיר את תקציב הפרסום ל-5 שנים נוספות ב'יהושע'

השת"פ בין הבנק למשרד הפרסום נמשך מזה כעשור. את הקמפיינים למפתח דיסקונט ודיסקונט משפחה מובילים הפרזנטורים מודי בר און וישראל קטורזה
 | 
telegram
(3)

משרד הפרסום יהושע TBWA זוכה להבעת אמון משמעותית. תקציב הפרסום של בנק דיסקונט המטופל מזה כעשור במשרד יישאר בידיו ל-5 שנים נוספות.

תקציב דיסקונט שעומד מדי שנה על מיליוני שקלים נחשב לאחד הגדולים במשק הישראלי ומטבע הדברים אחד התקציבים האסטרטגיים והמשמעותיים ביהושע TBWA. בשנים האחרונות מלווים את המותג צמד הפרזנטורים מודי בר און וישראל קטורזה. הקמפיינים המרכזיים שאותם הבנק מקדם הם ל"מפתח דיסקונט" ו"דיסקונט משפחה".

בתחילת 2013 רשם משרד הפרסום יהושע TBWA את אחד מרגעי השיא בתולדותיו כאשר דורג, לראשונה מאז שהוקם, במקום ה-5 בדירוג יפעת בקרת פרסום. המשרד הצליח לכסות על ירידה של 18% בפעילותו ב-2011 ולעומת זאת הגדיל את פעילותו ב-2012 ב-19%. הצמיחה המרשימה הייתה בין השאר בזכות לקוחות כגון מקדונלדס, החברה המרכזית למשקאות, דיסקונט, המועצה להסדר ההימורים ועוד".

תגובות לכתבה(3):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יהושע!????
    אבשי 11/07/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומה העובדים מחפשים? משרדים כמו יהושע? לא חושב.
    סגור
  • 2.
    רמי יהושע, אני אוהב אותך!! (ל"ת)
    אנונימי 11/07/2013 09:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    זה מה שהשוק מחפש היום
    ערן 11/07/2013 00:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השוק מחפש היום משרדים כמו יהושע.
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות