השקה מוצלחת ל'נראה אותך' בארה"ב: יותר מ-2 מיליון איש צפו בתכנית ב-TBS

אחרי שנמכרה כבר ל-13 מדינות, עלה השעשועון של 'קשת' ואולפני הרצליה, שיצר יגאל שילון, גם בארה"ב, והניב נתוני רייטינג נאים, גם בקרב הצעירים
 | 
telegram
(1)

הצלחה בארה"ב להשקת השעשועון נראה אותך של זכיינית ערוץ 2 קשת ושל אולפני הרצליה, שיצר יגאל שילון (במאי הבית של האולפנים). בתכנית שהושקה ביום רביעי האחרון ברשת TBS האמריקאית, צפו יותר מ-2 מיליון איש.

את הפורמט ששודר בישראל ב'קשת' ערוץ 2 בהגשת שי גולדשטיין ואבי נוסבאום, מפיק בארה"ב אווי מנדל, מנחהAmerica's got talent, ומנחה תיאו וון. אבי ניר, רן תלם, עמי גלאם, יגאל שילון, גיא וסרמן ואיתי ברקן משמשים כמפיקים אחראיים - executive producers, בפורמט האמריקאי.

מתחילת 2010 נמכר הפורמט ל-13 מדינות בסך הכל, תחת השם Deal With It. מלבד ארה"ב שודרה התכנית בעוד 7 מדינות: טורקיה, קנדה, גרמניה, יוון, רומניה ברזיל ופרו. הפורמט מופץ על ידי זודיאק בכל המדינות מלבד ארה"ב. את הגרסה האמריקאית תפיץ 'קשת אינטרנשיונל.

בארה"ב התכנית השיגה נתונים גבוהים יחסית גם בקרב קהל היעד של הערוץ: למעלה ממיליון צופים בגילאי 18-49, מתוכם 550 אלף בגילאי 18-34.

תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה שם התוכנית באנגלית? (ל"ת)
    שולי 22/07/2013 14:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות