אדלר וטמבור במהלך מקורי: מניפת הצבע החדשה על 1561 שלטי חוצות בכל הארץ
חברת
מותג הצבעים ומשרד הפרסום התמקדו בפלטפורמת החוצות, והדפיסו 1561 שלטים, בצבעים שונים ובליווי מספר הגוון לפי המניפה שנפרסו בכל רחבי הארץ. על פניו נראה כי מדובר בקמפיין החוצות שכולל את המספר הגדול ביותר של שלטים שונים שאי פעם הופק בישראל. בשוק החוצות מעריכים כי מדובר בקמפיין שוויו עומד על כמיליון וחצי שקלים.
טל ריבן, סמנכ ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי: "לא בכל יום מותג הצבע המוביל במדינה משיק מניפת גוונים חדשה. חיפשנו דרך חווייתית להעביר לאנשים את הכמות הגדולה והמרשימה הזאת של הגוונים, והפכנו את המניפה המסורתית שמחזיקים ביד, למניפה בגודל של בילבורדים הפרוסה בכל רחבי הארץ".
- 15.האמת, משעמם (ל"ת)שי 24/07/2013 12:13הגב לתגובה זו
- 14.מד מן 23/07/2013 16:41הגב לתגובה זווואלה איה אסטרטגיה מדהימה ל"טמבור יש הרבה צבעים" וואוו ממש מרגש מה שמדהים אותי זה שיש מטומטמים גדולים יותר מאשר במרד הפרסום- אלו בטמבור ששילמו בשביל החארטה הזו
- 13.ברברה 23/07/2013 11:23הגב לתגובה זואין על טמבור, היתה ונותרה אחת ויחידה- מכל היבט אפשרי.
- 12.יעל 23/07/2013 09:57הגב לתגובה זוועושה נזק לחווית הגוונים של טמבור
- 11.נו באמת 23/07/2013 08:38הגב לתגובה זואותו קמפיין עם אותו לקוח עלה לפני 18 שנה עם משרד אחר. נו במת, לא ידעתם? ואם כל כך טוב אל תגידו מקורי וחדש.
- 10.שירי 23/07/2013 08:19הגב לתגובה זוזו הרמה של הארטים היום?
- 9.היסטוריה 22/07/2013 20:35הגב לתגובה זולפני עשרים שנה בערך. עלתה טמבור בקמפיין חוצות אחד לאחד. אז זה היה חידוש מרענן, מקורי ובולט. שוני ריבנאי הגיע לארץ ועשה את זה. את שוופס קליר ועוד ועוד. היום- זו העתקה. הולך ופוחת. חבל.
- 8.מקורי (ל"ת)ג'וני 22/07/2013 17:59הגב לתגובה זו
- 7.לא בכל יום... 22/07/2013 16:41הגב לתגובה זווואו!!!מדהים.איזה מהלך מדיה מרשים. תגישו את זה בקאן ואל תשכחו לציין שזו מניפה של בילבורדים.
- 6.רעיון יפה, מתחרים קנאים, תמשיכו לתת בראש. (ל"ת)יונתן 22/07/2013 16:38הגב לתגובה זו
- 5.22/07/2013 16:37הגב לתגובה זוכל הצבעים לא נכונים. באמצע שלטי מרקעים הצבע משתנה מקטע לקטע..
- 4.דוקטור לפרסום 22/07/2013 15:50הגב לתגובה זומקרה קלאסי של קמפיין שנראה טוב במצגת ובהדמיה, אבל בשטח ממש לא עובד. אין בידול, אין בשורה, אין USP ובנוסף, הצרכן הסופי בחיים לא יידע לאיזה חברה הקמפיין. ובגדול על הרעיון: באמת יופי אתם מוכרים צבעים...גאוני...
- 3.בדיחה 22/07/2013 14:47הגב לתגובה זוממש בדיחה חבל על כסף קמפיין שנראה ממש לא מזמין
- 2.צבועה 22/07/2013 13:47הגב לתגובה זואני מאמינה שקאן 2014 כבר מחכה עם הפרס ביד
- 1.מזכיר את הפנטון של פוקס (ל"ת)22/07/2013 13:04הגב לתגובה זו
- מזכיר את מה????? (ל"ת)??? 22/07/2013 20:48הגב לתגובה זו