אדלר וטמבור במהלך מקורי: מניפת הצבע החדשה על 1561 שלטי חוצות בכל הארץ
חברת טמבור , משווקת הצבעים וחומרי הבנייה יצאה בימים האחרונים בקמפיין חוצות מקורי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי לטובת קידום מניפת הצבעים החדשה של טמבור שכוללת 1561 גוונים. איך בחרו לעשות את זה? עם 1561 שלטי חוצות ברחבי המדינה.
מותג הצבעים ומשרד הפרסום התמקדו בפלטפורמת החוצות, והדפיסו 1561 שלטים, בצבעים שונים ובליווי מספר הגוון לפי המניפה שנפרסו בכל רחבי הארץ. על פניו נראה כי מדובר בקמפיין החוצות שכולל את המספר הגדול ביותר של שלטים שונים שאי פעם הופק בישראל. בשוק החוצות מעריכים כי מדובר בקמפיין שוויו עומד על כמיליון וחצי שקלים.
טל ריבן, סמנכ״ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי: "לא בכל יום מותג הצבע המוביל במדינה משיק מניפת גוונים חדשה. חיפשנו דרך חווייתית להעביר לאנשים את הכמות הגדולה והמרשימה הזאת של הגוונים, והפכנו את המניפה המסורתית שמחזיקים ביד, למניפה בגודל של בילבורדים הפרוסה בכל רחבי הארץ".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
15.האמת, משעמם (ל"ת)שי 24/07/2013 12:13הגב לתגובה זו0 0סגור
-
14.קמפיין גרוע,משעמם,בזבוז נוראי של כסףמד מן 23/07/2013 16:41הגב לתגובה זו0 0וואלה איה אסטרטגיה מדהימה ל"טמבור יש הרבה צבעים" וואוו ממש מרגש מה שמדהים אותי זה שיש מטומטמים גדולים יותר מאשר במרד הפרסום- אלו בטמבור ששילמו בשביל החארטה הזוסגור
-
13.מדליק ביותר!!!ברברה 23/07/2013 11:23הגב לתגובה זו0 0אין על טמבור, היתה ונותרה אחת ויחידה- מכל היבט אפשרי.סגור
-
12.זה משעמם וצפוייעל 23/07/2013 09:57הגב לתגובה זו0 0ועושה נזק לחווית הגוונים של טמבורסגור
-
11.מקורי? ממש לא!נו באמת 23/07/2013 08:38הגב לתגובה זו0 0אותו קמפיין עם אותו לקוח עלה לפני 18 שנה עם משרד אחר. נו במת, לא ידעתם? ואם כל כך טוב אל תגידו מקורי וחדש.סגור
- טען עוד
-
10.בשביל תוצאה כזו לומדים עיצוב 4 שנים?שירי 23/07/2013 08:19הגב לתגובה זו0 0זו הרמה של הארטים היום?סגור
-
9.באומן עשו את זה לפני עשרים שנההיסטוריה 22/07/2013 20:35הגב לתגובה זו0 0לפני עשרים שנה בערך. עלתה טמבור בקמפיין חוצות אחד לאחד. אז זה היה חידוש מרענן, מקורי ובולט. שוני ריבנאי הגיע לארץ ועשה את זה. את שוופס קליר ועוד ועוד. היום- זו העתקה. הולך ופוחת. חבל.סגור
-
8.מקורי (ל"ת)ג'וני 22/07/2013 17:59הגב לתגובה זו0 0סגור
-
7.מניפה...לא בכל יום... 22/07/2013 16:41הגב לתגובה זו0 0וואו!!!מדהים.איזה מהלך מדיה מרשים. תגישו את זה בקאן ואל תשכחו לציין שזו מניפה של בילבורדים.סגור
-
6.רעיון יפה, מתחרים קנאים, תמשיכו לתת בראש. (ל"ת)יונתן 22/07/2013 16:38הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.חבל שספקי המדיה שנבחרו לא יודעים להדפיס..אנונימי 22/07/2013 16:37הגב לתגובה זו0 0כל הצבעים לא נכונים. באמצע שלטי מרקעים הצבע משתנה מקטע לקטע..סגור
-
4.זה טמבור או נירלט?דוקטור לפרסום 22/07/2013 15:50הגב לתגובה זו0 0מקרה קלאסי של קמפיין שנראה טוב במצגת ובהדמיה, אבל בשטח ממש לא עובד. אין בידול, אין בשורה, אין USP ובנוסף, הצרכן הסופי בחיים לא יידע לאיזה חברה הקמפיין. ובגדול על הרעיון: באמת יופי אתם מוכרים צבעים...גאוני...סגור
-
3.חבל על כל שקלבדיחה 22/07/2013 14:47הגב לתגובה זו0 0ממש בדיחה חבל על כסף קמפיין שנראה ממש לא מזמיןסגור
-
2.תראו כמה צבע יכול לשעמםצבועה 22/07/2013 13:47הגב לתגובה זו0 0אני מאמינה שקאן 2014 כבר מחכה עם הפרס בידסגור
-
1.מזכיר את הפנטון של פוקס (ל"ת)אנונימי 22/07/2013 13:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
מזכיר את מה????? (ל"ת)??? 22/07/2013 20:48הגב לתגובה זו0 0סגור