אדלר וטמבור במהלך מקורי: מניפת הצבע החדשה על 1561 שלטי חוצות בכל הארץ

מדן ועד אילת: משרד הפרסום ומותג הצבעים מדפיסים 1,561 שלטים שונים, לפי צבעי המניפה. "חיפשנו דרך חווייתית להעביר את הכמות המרשימה"
 | 

חברת טמבור , משווקת הצבעים וחומרי הבנייה יצאה בימים האחרונים בקמפיין חוצות מקורי באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי לטובת קידום מניפת הצבעים החדשה של טמבור שכוללת 1561 גוונים. איך בחרו לעשות את זה? עם 1561 שלטי חוצות ברחבי המדינה.

מותג הצבעים ומשרד הפרסום התמקדו בפלטפורמת החוצות, והדפיסו 1561 שלטים, בצבעים שונים ובליווי מספר הגוון לפי המניפה שנפרסו בכל רחבי הארץ. על פניו נראה כי מדובר בקמפיין החוצות שכולל את המספר הגדול ביותר של שלטים שונים שאי פעם הופק בישראל. בשוק החוצות מעריכים כי מדובר בקמפיין שוויו עומד על כמיליון וחצי שקלים.

טל ריבן, סמנכ״ל הקריאייטיב של אדלר חומסקי: "לא בכל יום מותג הצבע המוביל במדינה משיק מניפת גוונים חדשה. חיפשנו דרך חווייתית להעביר לאנשים את הכמות הגדולה והמרשימה הזאת של הגוונים, והפכנו את המניפה המסורתית שמחזיקים ביד, למניפה בגודל של בילבורדים הפרוסה בכל רחבי הארץ".

שלטי טמבור ברחבי הארץ
שלטי טמבור ברחבי הארץ

תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 15.
    האמת, משעמם (ל"ת)
    שי 24/07/2013 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    קמפיין גרוע,משעמם,בזבוז נוראי של כסף
    מד מן 23/07/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואלה איה אסטרטגיה מדהימה ל"טמבור יש הרבה צבעים" וואוו ממש מרגש מה שמדהים אותי זה שיש מטומטמים גדולים יותר מאשר במרד הפרסום- אלו בטמבור ששילמו בשביל החארטה הזו
    סגור
  • 13.
    מדליק ביותר!!!
    ברברה 23/07/2013 11:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אין על טמבור, היתה ונותרה אחת ויחידה- מכל היבט אפשרי.
    סגור
  • 12.
    זה משעמם וצפוי
    יעל 23/07/2013 09:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ועושה נזק לחווית הגוונים של טמבור
    סגור
  • 11.
    מקורי? ממש לא!
    נו באמת 23/07/2013 08:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אותו קמפיין עם אותו לקוח עלה לפני 18 שנה עם משרד אחר. נו במת, לא ידעתם? ואם כל כך טוב אל תגידו מקורי וחדש.
    סגור
  • טען עוד
  • 10.
    בשביל תוצאה כזו לומדים עיצוב 4 שנים?
    שירי 23/07/2013 08:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זו הרמה של הארטים היום?
    סגור
  • 9.
    באומן עשו את זה לפני עשרים שנה
    היסטוריה 22/07/2013 20:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפני עשרים שנה בערך. עלתה טמבור בקמפיין חוצות אחד לאחד. אז זה היה חידוש מרענן, מקורי ובולט. שוני ריבנאי הגיע לארץ ועשה את זה. את שוופס קליר ועוד ועוד. היום- זו העתקה. הולך ופוחת. חבל.
    סגור
  • 8.
    מקורי (ל"ת)
    ג'וני 22/07/2013 17:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    מניפה...
    לא בכל יום... 22/07/2013 16:41
    הגב לתגובה זו
    0 0
    וואו!!!מדהים.איזה מהלך מדיה מרשים. תגישו את זה בקאן ואל תשכחו לציין שזו מניפה של בילבורדים.
    סגור
  • 6.
    רעיון יפה, מתחרים קנאים, תמשיכו לתת בראש. (ל"ת)
    יונתן 22/07/2013 16:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    חבל שספקי המדיה שנבחרו לא יודעים להדפיס..
    אנונימי 22/07/2013 16:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הצבעים לא נכונים. באמצע שלטי מרקעים הצבע משתנה מקטע לקטע..
    סגור
  • 4.
    זה טמבור או נירלט?
    דוקטור לפרסום 22/07/2013 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מקרה קלאסי של קמפיין שנראה טוב במצגת ובהדמיה, אבל בשטח ממש לא עובד. אין בידול, אין בשורה, אין USP ובנוסף, הצרכן הסופי בחיים לא יידע לאיזה חברה הקמפיין. ובגדול על הרעיון: באמת יופי אתם מוכרים צבעים...גאוני...
    סגור
  • 3.
    חבל על כל שקל
    בדיחה 22/07/2013 14:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ממש בדיחה חבל על כסף קמפיין שנראה ממש לא מזמין
    סגור
  • 2.
    תראו כמה צבע יכול לשעמם
    צבועה 22/07/2013 13:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני מאמינה שקאן 2014 כבר מחכה עם הפרס ביד
    סגור
  • 1.
    מזכיר את הפנטון של פוקס (ל"ת)
    אנונימי 22/07/2013 13:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מזכיר את מה????? (ל"ת)
    ??? 22/07/2013 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות