נעים איתם: משרד הפרסום 'ברזני לוי' יטפל בתקציב הפרסום של 'מטרופולין'

בשנים האחרונות טופל התקציב של חברת התחבורה הציבורית על ידי למל כהן ו-LEAD לסירוגין. רובי ברזני: "נעצים את המותג בקרב קהלי היעד שלו"
משה בנימין | (5)

משרד הפרסום ברזני לוי יקבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי למל כהן ולסירוגין על ידי LEAD מקבוצת אדלר חומסקי.

מטרופולין מפעילה מאות קווי תחבורה ציבורית באזור הנגב והשפלה (באר שבע, ערד, ירוחם, נס ציונה, רמלה, לוד, רחובות, גדרה, יבנה, אשדוד, קריית מלאכי ועוד) ובאזור השרון (כפר סבא, רעננה, הוד השרון, הרצליה, רמת השרון ויישובי הסביבה).

תקציב הפרסום המדווח עתיד לעמוד על כמיליון שקלים בשנה הקרובה. רובי ברזני, מבעלי משרד הפרסום: "אנחנו שמחים לגייס לשורתנו לקוח מוביל בתחומו כמטרופולין. ברזני לוי תפעל כדי להעצים את המותג בקרב קהלי היעד שלו, לחדד את המסרים המועברים אליהם ולעמוד בכל היעדים והאתגרים העומדים בפתחינו".

בין לקוחותיו הנוספים של ברזני לוי: רשת קפה גרג, ביה"ס לפסיכומטרי EZ WAY, חברת השיט הבינלאומית ROYAL CARIBBEAN ועוד.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    זה ש 23/07/2013 10:52
    הגב לתגובה זו
    רובי הוא בחור טוב, ושחף הוא גם. סחתיין יא חיפנים לשעבר.
  • 4.
    אדירים!! מגיע לכם!! (ל"ת)
    ליאת 22/07/2013 18:32
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    עושים עבודה מעולה (ל"ת)
    מגיע להם 22/07/2013 18:03
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    תותחים (ל"ת)
    מכיר אותם 22/07/2013 18:02
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    חבורה של תותחים. (ל"ת)
    אורפז 22/07/2013 18:01
    הגב לתגובה זו