נעים איתם: משרד הפרסום 'ברזני לוי' יטפל בתקציב הפרסום של 'מטרופולין'
משרד הפרסום ברזני לוי יקבל לידיו את תקציב הפרסום של חברת התחבורה הציבורית מטרופולין - כך נודע לאייס. בשנים האחרונות טופל התקציב על ידי למל כהן ולסירוגין על ידי LEAD מקבוצת אדלר חומסקי.
מטרופולין מפעילה מאות קווי תחבורה ציבורית באזור הנגב והשפלה (באר שבע, ערד, ירוחם, נס ציונה, רמלה, לוד, רחובות, גדרה, יבנה, אשדוד, קריית מלאכי ועוד) ובאזור השרון (כפר סבא, רעננה, הוד השרון, הרצליה, רמת השרון ויישובי הסביבה).
תקציב הפרסום המדווח עתיד לעמוד על כמיליון שקלים בשנה הקרובה. רובי ברזני, מבעלי משרד הפרסום: "אנחנו שמחים לגייס לשורתנו לקוח מוביל בתחומו כמטרופולין. ברזני לוי תפעל כדי להעצים את המותג בקרב קהלי היעד שלו, לחדד את המסרים המועברים אליהם ולעמוד בכל היעדים והאתגרים העומדים בפתחינו".
בין לקוחותיו הנוספים של ברזני לוי: רשת קפה גרג, ביה"ס לפסיכומטרי EZ WAY, חברת השיט הבינלאומית ROYAL CARIBBEAN ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
5.לאנשים טובים מגיע טובזה ש 23/07/2013 10:52הגב לתגובה זו0 0רובי הוא בחור טוב, ושחף הוא גם. סחתיין יא חיפנים לשעבר.סגור
-
4.אדירים!! מגיע לכם!! (ל"ת)ליאת 22/07/2013 18:32הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.עושים עבודה מעולה (ל"ת)מגיע להם 22/07/2013 18:03הגב לתגובה זו0 0סגור
-
2.תותחים (ל"ת)מכיר אותם 22/07/2013 18:02הגב לתגובה זו0 0סגור
-
1.חבורה של תותחים. (ל"ת)אורפז 22/07/2013 18:01הגב לתגובה זו0 0סגור