בזכות מהלך השמות ו-FUZE: מנכ"ל קוקה קולה טל רבן - איש השיווק של יולי

עם 85 אלפי שיחות ברשת על מהלך השמות, והחדרת FUZE tea לשוק הישראלי טל רבן זוכה בתואר החודשי: "פריצות דרך מרגשות והצלחה עסקית"
 | 
telegram
(6)

מנכ"ל קוקה-קולה ישראל טל רבן נבחר לאיש השיווק של חודש יולי על ידי איגוד השיווק הישראלי בזכות 2 מהלכים מוצלחים של החברה: המהלך השיווקי של השקת FUZE tea בישראל וקמפיין השמות של קוקה-קולה.

כזכור, החדרת FUZE tea לשוק הישראלי היא התוצאה של פירוק השותפות בין נסטלה וקוקה קולה. נסטלה נשאר עם שם המותג נסטי בעוד שקוקה קולה המשיכה הלאה עם המתכון הסודי אך נאלצה לבחור למותג שם חדש. האתגר השיווקי של קוקה קולה ישראל היה להלחם על נתח השוק בזמן שהמותג הקודם (או לפחות בשמו) ממשיך לפעול בזירת המשקאות. קמפיין FUZE tea שיצא לדרך תחת השם same same new name הצליח בתוך מספר חודשים ליצור שינוי מהותי בשוק התה הקר, להפוך את פיוז טי למותג המוביל בשוק ולהגדיל את היקף המכירות של הקטגוריה ברמה של עשרות אחוזים.

קמפיין "השמות" של קוקה-קולה בו הופיעו עשרות שמות פרטיים על גבי המוצרים של 3 מותגי משפחת קוקה-קולה יצר התעניינות גדולה בציבור. המהלך (שהושק גם בעולם על ידי המותג הבינלאומי) הוביל לחשיפה מרשימה ברשת, בתקשורת ולמעורבות צרכנית יוצאת דופן, שהיא זאת שיצרה את העוצמה המרשימה של המהלך כולו. כך למשל, זוהו במהלך הקמפיין מעל 85 אלף שיחות ברחבי הרשת - נתון מרשים במיוחד למהלך שיווקי.

SAME SAME


תחנות נוספות בקמפיין השמות של קוקה- קולה כללו שידור שמותיהם של הצרכנים הישראלים בטיימס סקוור בניו יורק, ובמקביל הצגת השמות, לראשונה בישראל על שלטי חוצות דיגיטליים מתחלפים בצמתים מרכזיים, באמצעות אפליקציה ייעודית שנבנתה לצורך העניין והזמינה את הצרכנים לצרף את שמם ולראות אותו מופיע על הגשר במסלול נסיעתם כשהם קרבים אליו.

לדברי טל רבן: "אני חש גאווה רבה על כך שהמהלכים השיווקיים שנקטנו בהם ושהאחראים להצלחתם הינם כלל עובדי החברה וביחוד אגפי השיווק והתפעול אכן יצרו פריצות דרך מרגשות והצלחה עסקית".

מנימוקי השופטים: "איגוד השיווק הישראלי מודע למורכבות השיווקית אשר נדרשה במהלכים אלה. מדובר בפעילות מעוררת השראה אשר הובילה, בסופו של דבר, ליצירת 2 מהלכים בולטים במיוחד בנוף השיווק הישראלי של 2013".

תגובות לכתבה(6):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    קמפיין השמות
    יוסי 17/08/2013 13:29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כישראלי גאה וכיהודי שורשי מפריע לי שקוקה קולה שאמורה לשדר לכולם לא עשתה מספיק שעורי בית להבין שהאוכלוסיה כאן מעורבת ומגוונת - יהודים . ערבים. וכ'ו ורק התמקדה בשמות ישראלים יהודים מובהקים. חבל חד אבל גם לא מאוחר מאידך. בהצלחה
    סגור
  • 4.
    כנראה שזו הערכה שם לסמנכ"ל השיווק..... (ל"ת)
    עינת 24/07/2013 15:12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    מסכים עם 2 (ל"ת)
    דני 23/07/2013 13:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מסכים לגמרי עם תגובה 1. (ל"ת)
    אורן צעירי 23/07/2013 12:24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ומה עם סמנכ"ל השיווק?
    בקר אויר 23/07/2013 11:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סליחה?כבודו של המנכ"ל במקומו ויש לו בטח חלק לא מבוטל בהצלחה.אבל תואר איש השיווק כשמו כן הוא,מגיע בראש וראשונה למנהל/סמנכ"ל השיווק.האם את שני המהלכים הזוכים לא הוביל סמנכ"ל השיווק?והאם התואר לא מגיע קודם כל לאלון זמיר?
    סגור
  • טען עוד
  • אם היה כישלון היינו יודעים את שמו/שמה (ל"ת)
    חלוקה צודקת 23/07/2013 16:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות