תחרות הפרסום Cresta: פיינליסט באמביינט לחברת התוכן השיווקי C

לאחר שהופיעה בגמר תחרויות היורובסט וה-EPICA, בהן גם זכתה, ממשיכה C לתחרות פרסום נוספת עם מהלך התוכן THE MOMumentaries ל-P&G
 | 
telegram
(1)

פרס נוסף יעשה את דרכו למדף הגביעים? חברת התוכן השיווקי C שהפתיעה בשנה שעברה עם העפלה ל-2 שלבי גמר בתחרות היורובסט וה-EPICA מהן אף שבה עם פרסי ארד וכסף (בהתאמה) רושמת הישג נוסף עם פיינליסט בתחרות הפרסום Cresta.

תחרות הפרסום Cresta נערכת מאז 1993 והשנה מציינת 21 לקיומה. השנה העפילו לשלב הגמר 273 עבודות, פחות מ-7% מסך העבודות שהוגשו. לא פחות מ-51 מדינות התמודדו אך רק 33 מתוכן יזכו להופיע בגמר. מעל ל-100 אנשי קריאייטיב שפטו בשלב השיפוט המקדים שנערך בחודשים יוני ויולי. השיפוט בקטגוריות סרטי הטלוויזיה/קולנוע/אונליין, אינטגרייטד, עיתונות/פרינט, חוצות, אמביינט, רדיו, עיצוב, פרומו, מיומנות ביצוע ודיירקט התקיימו בביירות, ברלין, בודפשט, קאראקס, אוסלו, פראג, סאו פאולו וטוקיו. במקביל, הורכב צוות שיפוט ייעודי לקטגוריית האינטראקטיב.

בשלב הבא של התחרות, הפיינלסטיים ייבחנו על ידי צוות השופטים הבכיר (בו נכלל גם גדעון עמיחי) שכולל 76 אושיות קריאייטיב, קולנוע, עיצוב ואינטראקטיב מ-45 מדיניות. ההכרזה על הזוכים תתקיים ב-21 באוקטובר 2013.

מהלך התוכן השיווקי של C וקופרמן הפקות


תגובות לכתבה(1):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהלך אדיר! (ל"ת)
    מתחרה 24/07/2013 12:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות