תחרות הפרסום Cresta: פיינליסט באמביינט לחברת התוכן השיווקי C
פרס נוסף יעשה את דרכו למדף הגביעים? חברת התוכן השיווקי C שהפתיעה בשנה שעברה עם העפלה ל-2 שלבי גמר בתחרות היורובסט וה-EPICA מהן אף שבה עם פרסי ארד וכסף (בהתאמה) רושמת הישג נוסף עם פיינליסט בתחרות הפרסום Cresta.
תחרות הפרסום
בשלב הבא של התחרות, הפיינלסטיים ייבחנו על ידי צוות השופטים הבכיר (בו נכלל גם גדעון עמיחי) שכולל 76 אושיות קריאייטיב, קולנוע, עיצוב ואינטראקטיב מ-45 מדיניות. ההכרזה על הזוכים תתקיים ב-21 באוקטובר 2013.
מהלך התוכן השיווקי של C וקופרמן הפקות
- 1.מהלך אדיר! (ל"ת)מתחרה 24/07/2013 12:44הגב לתגובה זו