תחרות הפרסום Cresta: פיינליסט באמביינט לחברת התוכן השיווקי C
פרס נוסף יעשה את דרכו למדף הגביעים? חברת התוכן השיווקי C שהפתיעה בשנה שעברה עם העפלה ל-2 שלבי גמר בתחרות היורובסט וה-EPICA מהן אף שבה עם פרסי ארד וכסף (בהתאמה) רושמת הישג נוסף עם פיינליסט בתחרות הפרסום Cresta.
תחרות הפרסום Cresta נערכת מאז 1993 והשנה מציינת 21 לקיומה. השנה העפילו לשלב הגמר 273 עבודות, פחות מ-7% מסך העבודות שהוגשו. לא פחות מ-51 מדינות התמודדו אך רק 33 מתוכן יזכו להופיע בגמר. מעל ל-100 אנשי קריאייטיב שפטו בשלב השיפוט המקדים שנערך בחודשים יוני ויולי. השיפוט בקטגוריות סרטי הטלוויזיה/קולנוע/אונליין, אינטגרייטד, עיתונות/פרינט, חוצות, אמביינט, רדיו, עיצוב, פרומו, מיומנות ביצוע ודיירקט התקיימו בביירות, ברלין, בודפשט, קאראקס, אוסלו, פראג, סאו פאולו וטוקיו. במקביל, הורכב צוות שיפוט ייעודי לקטגוריית האינטראקטיב.
בשלב הבא של התחרות, הפיינלסטיים ייבחנו על ידי צוות השופטים הבכיר (בו נכלל גם גדעון עמיחי) שכולל 76 אושיות קריאייטיב, קולנוע, עיצוב ואינטראקטיב מ-45 מדיניות. ההכרזה על הזוכים תתקיים ב-21 באוקטובר 2013.
מהלך התוכן השיווקי של C וקופרמן הפקות
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
1.מהלך אדיר! (ל"ת)מתחרה 24/07/2013 12:44הגב לתגובה זו0 0סגור