הישג ל-AndromediA: זכה בתקציב 'המקצוענים' לאחר מכרז בין 5 משרדים
משרד הפרסום הצעיר AndromediA יקבל לידיו את תקציב הפרסום של המקצוענים - האתר שהוקם בשנת 2003 ונמצא בבעלות משותפת של חברת ידיעות אינטרנט (ynet) וחברת 'מדריך המקצוענים' המפיצה מדריכים במיליון עותקים בפריסה ארצית.
AndromediA יחליף את משרד הפרסום לעומק התודעה לאחר שזה צירף לשורותיו את התקציב בתחילת 2013. הבחירה ב-AndromediA מגיעה לאחר מכרז שבו התמודדו 4 משרדי פרסום נוספים.
לדברי החברה, תקציב הפרסום לשנה הקרובה צפוי לעמוד על כ-3 מליון שקלים. הפעילות תתרכז בעיקר בדיגיטל, בטלוויזיה וברשתות החברתיות. על פי יפעת בקרת פרסום ב-2012 עמד תקציב הפרסום של 'המקצוענים' על כ-700 אלף שקלים ואילו ב-2013, מתחילת השנה ועד לחודש זה עמד התקציב על כ-800 אלף שקלים.
שיתוף הפעולה עם AndromediA (אנדרומדיה) בא לידי ביטוי כבר בימים אלה בקמפיין דיגיטלי בשווי של כ-500 אלף שקלים, כמו גם בקמפיין מעברונים באפליקציה הסלולרית של Ynet בשווי של כ-250 אלף שקלים שצפוי לעלות בשבוע הבא.
יפעת צימרמן, סמנכ"ל שיווק 'המקצוענים': "הצרכן הישראלי ער למגמות השירותיות הרווחות היום בעולם, ודורש לקבל אמות מידה דומות של שירות ואמינות - לא כסיסמאות שיווקיות אלא כדרך פעולה שבשגרה. AndromediA נבחרה כדי לתת ביטוי קריאטיבי נגיש לשירותים הייחודיים שמציעים המקצוענים לצרכן הישראלי. זיהינו בהם את ה-DNA שחיפשנו בשותף לדרך, עם חשיבה מרעננת, יצירתיות, מעוף, הבנה יוצאת דופן בזירה הדיגיטלית ויכולת אמיתית לממש את הפוטנציאל העצום הגלום במותג".
רונן מניפז, סמנכ"ל קריאייטיב ואסטרטגיה ב-AndromediA: "הבחירה בנו על ידי כל לקוח פוטנציאלי מלהיבה ומחייבת. משמעות הבחירה על ידי המקצוענים כפולה ומכופלת. כשמדובר בחברה המאופיינת בסינון מקצועי, בחירת אנשי מקצוע סלקטיבית ודיוק בפרטים הקטנים - החשיבות כמו גם האחריות גדולה כפליים. אין ספק שמכלול הכלים והמוצרים שברשותינו בכל הזירות השיווקיות קידמו את שיתוף הפעולה, וכן מאפשרים לנו ליישם את השיווק האחר, הקריאייטיב האמיץ והחשיבה הנועזת".
AndromediA הממוקמת בתל אביב מתמחה בפעילות 360 הכוללת גרילה דיגיטלית, פרסום אופליין, הפקה וקריאייטיב. בין לקוחות המשרד נמנים 'דן תחבורה ציבורית', 'סלופארק', 'סטודיו קרמיקה', 'ים המלח', 'המרכז הישראלי לריהוט' 'אדרי-אל נכסים' ועוד.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
7.האם זה סוף לעומק התודעה?סולומון גרנדי 25/07/2013 20:08הגב לתגובה זו0 0אחרי הרכישה של של עומק כנראה נגמרו להם הפתרונות להציע ... ככה זה שארגון מתיישן הוא מאבד מהקסם ... בגדול אני אהבתי את העבודה שלכם חבל... כבלוגריסט מהמקצוע חשבתי שתיהיו שוניםסגור
-
איזו בדיחה..ממש 25/07/2013 23:23הגב לתגובה זו0 0ממש לעומק יתפרקו בעקבות איבוד המקצוענים..נו באמת...סגור
-
6.למה לא כתבתם את האמת?רק הרדיו יכול 25/07/2013 15:29הגב לתגובה זו0 0שהם הלקוח הכי מתיש בתעשייה ולכן אף אחד לא רוצה לעבוד איתם... בגלל זה עומק התודעה זרקו אותם...חרא לקוח. פחחח מכרז בין 5 משרדים עלק....סגור
-
כנראה שאתה מ'לעומק התודעה'... (ל"ת)נ 25/07/2013 17:21הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.יפעת צימרמןמישהו 25/07/2013 13:03הגב לתגובה זו1 0יצא לי לעבוד מול יפעת לא מעט מנהלת שיווק בכל רמח איבריה,כן יירבו !!!!סגור
- טען עוד
-
4.אחחח האשליהסרג'ו 25/07/2013 10:42הגב לתגובה זו0 0800 אש"ח ולא יראו מזה שקל חבל...סגור
-
דוןקא ייראו מזה אגורה-שתיים (שחוקות בטירוף!)מר פרסום 25/07/2013 11:35הגב לתגובה זו0 0יקבלו ריטיינר של 5000 ש"ח גג, יעבדו בטירוף מבוקר עד לילה (מניסיון, לצימרמנית אין רחמים על הספקים) ו"הודות" לשיטת הבארטרים שכה אהובה על קבוצת ידיעות, לא יזכו אפילו לפירורים מהמדיה. חאראם עליהם! באמת חביבים ומוכשרים.סגור
-
3.תחרות זה דבר בריאעודד 25/07/2013 10:30הגב לתגובה זו0 0נראה די הגיוני בסך הכל שכשבתקופה בה הטייקונים תמיד מנצחים, יגיעו שחקנים חדשים ויזיזו קצת את השוק המשעמם הזה... כל הכבוד לחבר'ה החדשים...סגור
-
2.מניפזדנה 25/07/2013 09:47הגב לתגובה זו0 0אחח רונן איזו בחירה של מילים. איזו יצירתיות. אין ספק שאתה איש המילה הכתובה. שיהיה לכם בהצלחה, הם בחרו נכון!סגור
-
1.לקוח סיוט (ל"ת)פאפא 25/07/2013 09:28הגב לתגובה זו0 0סגור