קבוצת 'פאר לוין' מתרחבת: דורית שמואלי מצטרפת - תתמקד בצרכנות ולייף סטייל
יועצת התקשורת דורית שמואלי ממזגת את חברתה דורית שמואלי תקשורת, לתוך משרד פאר לוין תקשורת, ויחד יקימו חברה חדשה ומשותפת שתפנה בעיקר ללקוחות מתחום הצרכנות, העסקים והלייף סטייל. מיזוג זה מגיע שנה לאחר שמשרדה של יועצת התקשורת אתי אשד התמזג לתוך המחלקה המשפטית של 'פאר לוין', שמטפל במספר גדול של משרדי עורכי דין.
שמואלי עמדה ב-13 השנים האחרונות בראש 'דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור' המתמחה במתן שירותי יחסי ציבור בתחומי הלייף סטייל, עסקים וצרכנות. לאחרונה חתמו הצדדים על הסכם לחבירתה של שמואלי ל'פאר לוין', ו-2 המשרדים יקימו חברה חדשה בשם 'דורית שמואלי PR', בניהולה של שמואלי.
בין לקוחותיה של דורית שמואלי בעבר ובהווה נמנים: גלובס, דיאטה קלאב, יקב דלתון, מלון ניר עציון, גרינפיס ישראל, שתי"ל, תערוכת היין 'סומלייה', מסעדת פורטרהאוס, מסעדת מיטבול, 'ניהול נטו' - מנהלי כספים, תערוכת הבירה המקצועית Beers, תחרויות היין Best-Value ואשכול הזהב, בר הרשקוביץ אדריכלים, כנס נשות העסקים יסמין- עמותה בראשות עופרה שטראוס, גודויז'ן - חברה לאחריות תאגידית ועוד.
'פאר לוין תקשורת' בבעלות ממי פאר ואיתן לוין, עוסקת בייעוץ תקשורת למגוון לקוחות רחב מהמגזר הציבורי, עסקי ופוליטי ומועסקים בה 25 עובדים. בנוסף, בבעלות החברה משרד פרסום ומיתוג ומשרד לניהול רשתות חברתיות.
"אנו גאים לצרף לשורותינו את דורית שמואלי והמיזוג איתה יאפשר לנו להציע את שירותינו וניסיוננו הרב גם ללקוחות בתחומי הצרכנות, קמעונאות ולייף-סטייל", מסר פאר. דורית שמואלי אמרה: "המיזוג החדש יאפשר למנף ולשדרג עבור הלקוחות פעילות יחסי ציבור בתחום הלייף סטייל ולהעניק להם טיפול וייעוץ אסטרטגי ייחודי להם. בנוסף,יעמוד לרשותם סל שירותים מגוון בתחומים שונים, החל מייעוץ, מיתוג, בניית תוכניות אסטרטגיות, ניהול קמפיינים, בניית תדמית וניהול כנסים, השקות ואירועים מיוחדים".
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
2.ממתין לכל תגובות הקנאים המתוסכלים :) (ל"ת)עובד בפאר לוין 28/07/2013 11:22הגב לתגובה זו0 0סגור
-
בהצלחהדווקא אני מפרגן 29/07/2013 18:02הגב לתגובה זו0 0.סגור
-
1.למישהו אכפת? זה חדשה בכלל? (ל"ת)שמיל 26/07/2013 01:21הגב לתגובה זו0 0סגור