האפליקציה שחוללה מהפכה: "בניגוד לסטיגמה - נהג המונית הופך להייטקיסט"
לא צריך לשרוק או להרים את היד. אפשר לשלם בכרטיס אשראי, ולא לשכוח טיפ, בבקשה. אם גם אתם לקוחות של GetTaxi , תשמחו להכיר את איריס חרמון, מנהלת השיווק של החברה ששינתה פה את מה שנהוג לכנות "חוויית הנסיעה" במונית.
חרמון, בזוגיות ואם ל-3 ילדים, מסבירה איך הופכים נהגי מונית להייטיקיסטים, וגם איך תימנעו מלהיכנס לרשימה השחורה של הנוסעים המבטלים.
1. מה הכי אנדר רייטד בתחום שלך?
הנהגים. בארץ יש סטיגמה קשה מאוד על נהגי מוניות, אבל קחו נהג, תנו לו סטנדרטים, מועדון הטבות וטכנולוגיה מתקדמת - ותראו איך הוא הופך להייטקיסט שנותן שירות ברמה. תענוג לראות את השינוי.
2. מה הכי אובר רייטד בתחום שלך?
הטקסט. בעידן של היום, עם עודף מסרים שהצרכן הממוצע חשוף אליהם, נכון לעבור ליותר אימאג'ים ופחות טקסט. Less is More.
3. מהו ההישג הכי משמעותי בקריירה שלך עד היום?
לפתוח את מדד המותגים לשנת 2013 של גלובס שיצא לפני שבוע, ולראות ש-GetTaxi נבחרה למקום השלישי מבין החברות שבלטו במהלכים השיווקיים של השנה שחלפה. גאווה גדולה.
4. מהי השורה הכי מפתיעה בקורות החיים שלך?
בתור סטודנטית, עבדתי עם שמעון פרס למשך שנה. תקופה מרתקת שזכורה לי לטובה עד היום. הוא מאד הופתע כשהודעתי לו שאני עוזבת - התקבלתי למשרה נהדרת ביחסי ציבור והחלטתי להתקדם. מי יודע איפה הייתי היום אם הייתי נשארת אתו...
5. מה המשפט שאת אומרת הכי הרבה בעבודה?
"תן לי מקסימום חשיפה במינימום תקציב". אני מקבלת המון פניות מגופים וחברות שמעוניינים לשתף איתנו פעולה. אנשים יצירתיים שלא מפסיקים להפתיע אותי עם יוזמות מבורכות. לצערי, מכיוון שאנחנו חברת סטארט-אפ עם תקציב מוגבל, אני חוזרת שוב ושוב על המנטרה שלי, שיש לי מינימום תקציב, אבל רוצה להגיע למקסימום חשיפה. לשמחתי, גיליתי שעם קצת יצירתיות, חשיבה מחוץ לקופסה ושותפים עסקיים מוצלחים - הכל אפשרי.
6. מי פתח לך דלת?
את התפקיד שלי ב-GetTaxi אני חייבת לנמרוד מאי, סמנכ"ל השיווק העולמי של החברה. הוא חיפש מנהלת שיווק ואחרי פגישה אחת קצרה קיבל אותי לתפקיד והודיע לי: "יש לך הרבה עבודה, אל תפשלי, אני סומך עליך". הוא נתן לי הרבה אמון ושיחרר אותי לרוץ ולהביא תוצאות. ככל שמאמינים בך יותר - אתה מרגיש מחויב יותר להצליח.
7. כלל אחד בעבודה שאת לעולם לא מפרה
העבודה ב-GetTaxi מאד אינטנסיבית ודורשת המון תשומת לב וזמן. אני מאוד מחוברת למוצר ולשירות שלנו, אבל תמיד מזכירה לעצמי שיש לי 3 ילדים מקסימים בבית ושאני חייבת לפנות להם זמן, לבלות איתם ולפתח אותם. לא יעזור - לאימא אין תחליף.
8. כשהיית קטנה מה רצית להיות?
רקדנית. עד היום אני תוהה מה היה קורה אם הייתי ממשיכה לרקוד. אני רואה את הבנות שלי מתעמלות כל היום בבית וממציאות ריקודים, וזה מחזיר אותי אחורה.
9. מה היה האתגר הכי גדול בשיווק של גט טקסי?
להביא את המותג לחשיפה ומודעות ארצית תוך שימוש במינימום תקציב. לגרום לכמה שיותר אנשים להוריד את האפליקציה, ללחוץ על הכפתור ולהזמין מונית של GetTaxi בלי תקציב לקנות מדיה או להשתמש בערוצים המקובלים. ודווקא נקודת המוצא הזו היא שהביאה אותי לפעול ביצירתיות ובתעוזה, להאמין שהכול אפשרי ובחלק מהמקרים אף להשיג את הבלתי אפשרי. הוכחה שבכל דבר יש טוב.
10. פרגני למתחרים
תחרות זה דבר מבורך ואין לזלזל בה. אנחנו מודעים לכך שקמות אפליקציות מתחרות ומברכים על כך. הנוסעים והנהגים רק מרוויחים מהעלייה ברמת השירות.
11. איך גורמים לאנשים להשאיר טיפ?
פשוט מאוד - דואגים לתת להם את השירות הטוב ביותר שיש. GetTaxi חרטה על דגלה להביא שירות WOW לכלל הלקוחות שלה, וכך אנחנו עושים כל יום מחדש. חוויית הלקוח מתחילה מהרגע בו הוא מזמין את המונית ועד הרגע שבו הוא מסיים את הנסיעה ומדרג את הנהג. כשאתה מקבל שירות טוב - אתה בדרך כלל לא נשאר אדיש ודואג לפרגן לנותן השירות.
12. מה הישראלים חשבו על מוניות לפי GetTaxi ומה עכשיו?
עד שנכנסנו לתמונה, תעשיית המוניות הייתה אחת התעשיות המסורתיות והמקובעות שיש. מדובר בתעשייה שבמשך עשרות שנים לא התפתחה ולא התקדמה, עם דפוסי התנהגות קבועים. GetTaxi חוללה מהפכה אדירה - הטכנולוגיה שהכנסנו, יחד עם רמת שירות יוצאת דופן, פיתוחים וחידושים תוך הקשבה ברורה לצרכי הלקוח - הביאו את הנוסע הישראלי להרגיש שהוא סופסוף במאה ה-21.
13. מה עושים כדי לא לעוף מהשירות שלכם?
יש לנו מערכת שנקראת 'קארמה' כמו במסורת ההודית, שאומרת שאדם מקבל את מה שמגיע לו. המערכת שלנו מזהה את אופי השימוש של הלקוח באפליקציה - מעניקה נקודות "חסד" על השלמת נסיעות ומורידה נקודות על ביטולי הזמנות, בייחוד ביטולים של הרגע האחרון. אנחנו לוקחים ברצינות את הלקוחות שלנו ואת ההזמנות שהם מזינים לתוך האפליקציה, ומצפים מהלקוחות שלנו שיתייחסו בהתאם! אנו לא חסים גם על נהגים - שירות לקוי, מונית מלוכלכת או חוסר אדיבות - והנהג כבר לא איתנו.
14. מה החידושים שהכנסתם?
במה להתחיל? GetTaxi מאופיינת בפיתוחים שלה. אנחנו לא נחים לרגע - קשובים לנוסעים ולנהגים כל הזמן, במטרה לתת את המענה הטוב ביותר לצרכים שלהם. אי אפשר שלא לציין את השירות שלנו של תשלום נסיעה באשראי דרך האפליקציה. היום, למעלה מ-50% מהנסיעות הפרטיות של החברה מסתיימות בתשלום באשראי דרך האפליקציה. נתון מדהים שזוכה לפרגון גדול בקרב הנוסעים שלנו. בקרוב מאוד אנו משיקים שירותWIFI בתוך כל מוניות GetTaxi, לאפשר ללקוח גלישה נוחה ושקטה וניצול מקסימלי של הזמן. יש עוד הרבה חידושים והפתעות בקנה. מבטיחה שתשמעו על זה בקרוב.
15. מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות?
להביא מוניות של GetTaxi לכל פינה בארץ, מאילת ועד קריית שמונה, ואנחנו ממש בדרך לכך. בעיקר הייתי רוצה לראות במוניות שלנו פיתרון כולל לתחבורה בתוך העיר.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
8.איריס חרטהמרב 01/01/2016 11:35הגב לתגובה זו0 0פיקציה סתם אישה שבורה לא שווה כלוםסגור
-
7.אפליקציית גט טקסימונית 14/01/2015 05:26הגב לתגובה זו0 0אפליקציית גט טקסי היא מצוינת ומאוד שימושית לכל נוסע בהחלט - http://moniot.org.il/סגור
-
6.אגדה על תלתליםניסן 29/07/2013 13:23הגב לתגובה זו0 0וזאת רק ההתחלה איריס!סגור
-
5.מנהלת שיווק מצליחה שלי!!!!!!רומי יונס 28/07/2013 16:35הגב לתגובה זו0 1אני רומי יונס בתה של איריס ואמא שלי בת 39 מנהלת שיווק בחברת gat taxi כבר שנה וחצי ונראה שהיא מאוד נהנית בעבודה אני אוהבת אותה הכי בעולם!!! ומאוד גאה בה!!! מתה עליך רומי בתךסגור
-
4.איזה שאפה...! (ל"ת)נהג שודים 28/07/2013 13:38הגב לתגובה זו0 1סגור
- טען עוד
-
3.אלופת עולם!שלי זיו 28/07/2013 13:26הגב לתגובה זו0 1כל הכבוד לכולכם ובעיקר לך!סגור
-
2.כבודנמרוד מאי 28/07/2013 11:53הגב לתגובה זו1 2איריס, המשיכי בדרכך ואני אמשיך לחייך :-)סגור
-
1.האפליקציה הכי שימושית אצלי (ל"ת)גילי 28/07/2013 11:03הגב לתגובה זו1 1סגור