יואל גבע הוא צ'אק נוריס: ה-Hooligans בקמפיין חדש לרשת מכוני הפסיכומטרי
סוכנות הקריאייטיב וההפקות הדיגיטליות של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין - ה-Hooligans, צירפה לשורותיה כלקוח את רשת מכוני הפסיכומטרי יואל גבע, ולצידו האתגר של פיתוח השפה התקשורתית הקיימת בצעד אחד נוסף.
התקציב שבעבר טופל ב-LEAD לאחר שזה עבר עליו מ-Expert (לאחר 20 שנה) מטופל כעת בידי ה-Hooligans במה שמהווה עבורם הבעת אמון מצד מי שנחשב ללקוח שמתיר את הרסן בכל הקשור לקריאייטיב, ובהתאם לקהל היעד בוחר ברוב המקרים ביציאות קומיות מחויכות.
ה-Hooligans חיברו את יואל גבע להומור הצ'אק נוריס השכיח בקרב צעירים כאשר בנו סביבו שלל עובודות מופרכות שמאדירות את יואל גבע (האיש) שעומד בראש רשת הפסיכומטרי. הקמפיין כולל סרטוני יוטיוב מאוירים וכן שילוט חוצות שעלה לאחרונה לאוויר. בין משפטי האגדה האורבאנית שנקשרה בשמו של גבע ניתן למצוא את: "כשיואל גבע עשה פסיכומטרי, שאר התלמידים קיבלו פקטור" וגם את: "יואל גבע הצליח לספור עד אינסוף. פעמיים" וכן עוד.
שורת המפתח בקמפיין היא "אומרים הרבה דברים על יואל גבע, אבל מה נכון באמת". הסרטונים מפנים את הגולשים לאתר הרשת (שעוצב לפי ערכי השפה המחודשת שיצרו ה-Hooligans) שנבנה כך שכל שימוש בגלילת העכבר מניע את העמוד ומייצר התרחשות ויזואלית על קו רציף.
תודה.
לתגובה חדשה
חזור לתגובה
-
14.קמפיינים שלא ברור איך הצליחו למכור אותם ללקוחמבינה 07/08/2013 09:31הגב לתגובה זו0 1הקמפיין הוא לאגו של יואל גבע? אחד הקמפיינים הגרועים בהפקה של אטארי. דיגיטל נושך של שנות ה-90סגור
-
13.גרועעעעע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11לחמן 06/08/2013 13:55הגב לתגובה זו0 1סתם, רעיון טוב! מצחיק, משעשע ומגניב לראות שלמשהו "משעמם" עשו קמפיין שונה, מצחיק ומוצלח!סגור
-
12.הפרסום ברכבת מדהים נסעתי היום ונראה פצצה .. (ל"ת)משה 04/08/2013 12:59הגב לתגובה זו1 0סגור
-
11.קריאטיב זה אחלה, אבל מה עם המוצר?אחשלפנינה 04/08/2013 09:37הגב לתגובה זו0 0קצת נמאס לי מהקמפיינים המתחכמים האלו - יואל גבע הוא בנט, לחמן הם חייזרים ואיזיווי חושבים שאתם סתומים. משהו מזה עוזר לילד בן 21 שכרגע יצא מהצבא לקבל את מה שהוא רוצה בחיים, או שזה סתם דאווין?סגור
-
10.התפשרתם על קריאיטיב משומד (ל"ת)כמה חדש 02/08/2013 17:18הגב לתגובה זו0 0סגור
- טען עוד
-
9.קמפיין מצוייןגליק מן 02/08/2013 15:15הגב לתגובה זו2 0גם אני לא אוהב לפרגן. אבל כבר יומיים שאנשים סביבי שבכלל לא קשורים לפרסום ושיווק (כולל אמא שלי) מדברים על זה. חוץ מהברנפלקס של באומן לא זכור לי קמפיין לאחרונה שעשה דבר כזה. שאפו גדולסגור
-
8.בדיחות צ'אק נוריס כבר מוכרות וחרושותפגי אולסון 02/08/2013 05:37הגב לתגובה זו0 1ואלו "המקוריות" שהם המציאו בעצמם לא מצחיקות... אבל העיצוב טוב!סגור
-
7.רגע, זה המזבלה פה? (ל"ת)שוקי 01/08/2013 23:45הגב לתגובה זו0 0סגור
-
6.שעמום..מכללת פשרה היה מגניב יותר (ל"ת)סטודנטית במכללת פשרה 01/08/2013 22:04הגב לתגובה זו0 0סגור
-
5.מזיע, לא מגניבטל 01/08/2013 21:39הגב לתגובה זו0 1נורא רוצה, נורא משתדל להיות מגניב אבל לא, לא מגניב.סגור
-
4.ראיתי בתחנת האוטובוס את הרצל. צחקתי. מגניב אש (ל"ת)פיפי במכנסיים 01/08/2013 19:20הגב לתגובה זו0 0סגור
-
3.ראיתי ברכבת. זה גאוני (ל"ת)קידום 01/08/2013 18:15הגב לתגובה זו1 0סגור
-
2.פשוט מעולה (ל"ת)דנה סלבס 01/08/2013 18:01הגב לתגובה זו1 0סגור
-
1.לקחו את הרעיון מבדיחות "בנט" מתקופת הבחירות (ל"ת)דנה 01/08/2013 17:45הגב לתגובה זו0 0סגור