יואל גבע הוא צ'אק נוריס: ה-Hooligans בקמפיין חדש לרשת מכוני הפסיכומטרי

זה נכון? יואל גבע הוא היחיד שיכול לחבר 2 קווים מקבילים, וכשהוא עשה פסיכומטרי השאר קיבלו פקטור? ה-Hooligans משיקים שפה חדשה למותג
 | 

סוכנות הקריאייטיב וההפקות הדיגיטליות של מקס שצ'רבקוב, מרים מושינסקי ושהר לוינשטיין - ה-Hooligans, צירפה לשורותיה כלקוח את רשת מכוני הפסיכומטרי יואל גבע, ולצידו האתגר של פיתוח השפה התקשורתית הקיימת בצעד אחד נוסף.

התקציב שבעבר טופל ב-LEAD לאחר שזה עבר עליו מ-Expert (לאחר 20 שנה) מטופל כעת בידי ה-Hooligans במה שמהווה עבורם הבעת אמון מצד מי שנחשב ללקוח שמתיר את הרסן בכל הקשור לקריאייטיב, ובהתאם לקהל היעד בוחר ברוב המקרים ביציאות קומיות מחויכות.

ה-Hooligans חיברו את יואל גבע להומור הצ'אק נוריס השכיח בקרב צעירים כאשר בנו סביבו שלל עובודות מופרכות שמאדירות את יואל גבע (האיש) שעומד בראש רשת הפסיכומטרי. הקמפיין כולל סרטוני יוטיוב מאוירים וכן שילוט חוצות שעלה לאחרונה לאוויר. בין משפטי האגדה האורבאנית שנקשרה בשמו של גבע ניתן למצוא את: "כשיואל גבע עשה פסיכומטרי, שאר התלמידים קיבלו פקטור" וגם את: "יואל גבע הצליח לספור עד אינסוף. פעמיים" וכן עוד.

שורת המפתח בקמפיין היא "אומרים הרבה דברים על יואל גבע, אבל מה נכון באמת". הסרטונים מפנים את הגולשים לאתר הרשת (שעוצב לפי ערכי השפה המחודשת שיצרו ה-Hooligans) שנבנה כך שכל שימוש בגלילת העכבר מניע את העמוד ומייצר התרחשות ויזואלית על קו רציף.





ויש גם טי שירט בשילוב השפה החדשה
ויש גם טי שירט בשילוב השפה החדשה


ושילוט חוצות
ושילוט חוצות


תגובות לכתבה(14):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 14.
    קמפיינים שלא ברור איך הצליחו למכור אותם ללקוח
    מבינה 07/08/2013 09:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    הקמפיין הוא לאגו של יואל גבע? אחד הקמפיינים הגרועים בהפקה של אטארי. דיגיטל נושך של שנות ה-90
    סגור
  • 13.
    גרועעעעע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
    לחמן 06/08/2013 13:55
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סתם, רעיון טוב! מצחיק, משעשע ומגניב לראות שלמשהו "משעמם" עשו קמפיין שונה, מצחיק ומוצלח!
    סגור
  • 12.
    הפרסום ברכבת מדהים נסעתי היום ונראה פצצה .. (ל"ת)
    משה 04/08/2013 12:59
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 11.
    קריאטיב זה אחלה, אבל מה עם המוצר?
    אחשלפנינה 04/08/2013 09:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קצת נמאס לי מהקמפיינים המתחכמים האלו - יואל גבע הוא בנט, לחמן הם חייזרים ואיזיווי חושבים שאתם סתומים. משהו מזה עוזר לילד בן 21 שכרגע יצא מהצבא לקבל את מה שהוא רוצה בחיים, או שזה סתם דאווין?
    סגור
  • 10.
    התפשרתם על קריאיטיב משומד (ל"ת)
    כמה חדש 02/08/2013 17:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • טען עוד
  • 9.
    קמפיין מצויין
    גליק מן 02/08/2013 15:15
    הגב לתגובה זו
    2 0
    גם אני לא אוהב לפרגן. אבל כבר יומיים שאנשים סביבי שבכלל לא קשורים לפרסום ושיווק (כולל אמא שלי) מדברים על זה. חוץ מהברנפלקס של באומן לא זכור לי קמפיין לאחרונה שעשה דבר כזה. שאפו גדול
    סגור
  • 8.
    בדיחות צ'אק נוריס כבר מוכרות וחרושות
    פגי אולסון 02/08/2013 05:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    ואלו "המקוריות" שהם המציאו בעצמם לא מצחיקות... אבל העיצוב טוב!
    סגור
  • 7.
    רגע, זה המזבלה פה? (ל"ת)
    שוקי 01/08/2013 23:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    שעמום..מכללת פשרה היה מגניב יותר (ל"ת)
    סטודנטית במכללת פשרה 01/08/2013 22:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    מזיע, לא מגניב
    טל 01/08/2013 21:39
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נורא רוצה, נורא משתדל להיות מגניב אבל לא, לא מגניב.
    סגור
  • 4.
    ראיתי בתחנת האוטובוס את הרצל. צחקתי. מגניב אש (ל"ת)
    פיפי במכנסיים 01/08/2013 19:20
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    ראיתי ברכבת. זה גאוני (ל"ת)
    קידום 01/08/2013 18:15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    פשוט מעולה (ל"ת)
    דנה סלבס 01/08/2013 18:01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    לקחו את הרעיון מבדיחות "בנט" מתקופת הבחירות (ל"ת)
    דנה 01/08/2013 17:45
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות