גדעון עמיחי אינטרנשיונל: עולה בקמפיין TV ראשון בשידורי הלווין בארה"ב

עמיחי שהשיק לפני מספר חודשים את סוכנות הפרסום שלו No No No No Yes בניו יורק מציג את יריית הפתיחה עם קמפיין לערוץ הטלוויזיה DOGTV
 | 

בסוף הוא עשה את זה. גדעון עמיחי, לשעבר אחד מאבות המזון של הפרסום בישראל, יזכה לראות הלילה כיצד קמפיין פרסום שלו עבור ערוץ הטלוויזיה DOGTV מגיע לכ-20 מיליון בתי אב בשידורי הלווין האמריקאיים ה-DIRECTV.

כזכור, עמיחי פרש מניהול משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי במהלך חודש נובמבר 2011, לאחר שמכר, יחד עם שותפיו את מלוא ההחזקה ומניותיו במשרד ל-WPP העולמית. במקביל להשקת ספרו NO NO NO NO NO YES שעסק בתהליכים קריאיטיביים וחשיבה יצירתית על בסיס התפתחות הקריירה האישית של עמיחי, הוא העתיק את מושבו לניו יורק שם עסק בקידום הספר וכן הקים את סוכנות הפרסום שלו ששמה כשם ספרו.

היום (יום ה) יעלה לאוויר בארה"ב קמפיין הטלווזיה הראשון של עמיחי - עבור ערוץ הטלוויזיה המיועד לכלבים בשם DOGTV. DOGTV הוא ערוץ בינ"ל בפיתוח ישראלי, שהושק בארה"ב בפברואר האחרון וזכה להצלחה חסרת תקדים. למרות ההצלחה המוכחת של עמיחי, הקשר הישראלי הוא לבטח אחת הסיבות המרכזיות לבחירה בו לניהול הקמפיין. לצידו של עמיחי לקח חלק בקמפיין גם יניב אביטל על משבצת מנהל הקריאייטיב. כזכור, בימיו היפים של שלמור אבנון עמיחי, טרום התפזרות השותפים נכלל אביטל בצוות הקריאייטיב הבכיר של המשרד.

עד סוף שנת 2013 צפוי הערוץ לעלות בכל רשתות הכבלים המובילות בארה"ב. בין בעלי ומייסדי הערוץ נמנים היו"ר, נשיא ומייסד קבוצת יסמין יוסי עוזרד; מנכ"ל הערוץ ומנהל הפעילויות והפיתוח בכל העולם גלעד נוימן, משנה למנכ"ל אביב מסה; מייסד ומנהל התוכן של הערוץ רן לוי; וסמנכ"ל השיווק זורי גוטרמן.

הסרטונים שיעלו הערב לאוויר




תגובות לכתבה(16):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 16.
    מוטי 12/01/2014 01:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יופי גדעון אוהב אותך אחי
    סגור
  • 15.
    מהמם! (ל"ת)
    מירב 06/08/2013 10:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 14.
    קמפיין נחמד אבל מי אמר שהערוץ מצליח, היחצ"ן? (ל"ת)
    אסף 04/08/2013 11:43
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    יניב אביטל אחד התותחים ! (ל"ת)
    לקוח מהעבר 04/08/2013 09:23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    חארות תפרגנו. יופי של קמפיין
    reut 04/08/2013 09:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נשלח מהתחת שלי
    סגור
  • טען עוד
  • 11.
    למדת ביטוי אחד באנגלית?
    מיקי, USA 04/08/2013 02:59
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Been there, Done that לא חייבים להשתמש בו 50 פעם. הפרסומת לא קליטה ולא מצחיקה, היא משעממת. קנה ספרון של ביטויים אמריקאים, אולי תקבל רעיון לפרסומת הבאה.
    סגור
  • 10.
    כל ההון של האיש הזה נבנה מניצול עובדים
    באהבה 04/08/2013 00:17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל בוגריך אלה שהתפכחותו מאשלייתו ואלו שעדיין תחת השפעת האוויר החם, כמה שעות במצובר עבדו בשבוע? אפשר ללכת לשעון הנוכחות של שלמור ולשלוף משם את השעות של צור גולן? יריב טוויג? עמית גל? יורם לוי? בכלל אפשר לשלוף את כל שעות הקריאיטיב ב12 השנים האחרונות שעבדו כשהמגף המצוחצח שלך הונח על הצוואר שלהם? אנחנו לא מדברים פה בכלל על תוצרים, בזכות הסווטשופ הידוע לשמצה ברחוב רוזאניס הפכת אתה ושותפיך למיליונרים. הכסף הזה מקולל ושייך למאות מנוצלים בשלמור אבנון עמיחי באהבה כן...
    סגור
  • 9.
    מה זה VDIRECT ? אין דבר כזה
    ABC 03/08/2013 17:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רשת שידורי הלוויון נקראת DIRECT TV או בעצם DIRECTV ! קפיש? בכל פעם שיש משהו באגגלית הישראלים טועים. הקומרשל עצמו מטופש ומשעמם, מה זה פה? פרסומת עם שתי מלים?
    סגור
  • 8.
    איפה הקריאייטיב? (ל"ת)
    פגי אולסון 02/08/2013 18:35
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 7.
    גאוני
    יוסי צרפתי 02/08/2013 16:14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט גאוני, גדעון אתה גאון, אם לא הייתי נשוי הייתי מתחתן איתך!
    סגור
  • 6.
    ביננו, מדובר בפיהוק אחד גדול
    רקסי 02/08/2013 12:38
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כצפוי מתנפלת עדת המעריצים של ג, על דף הפייסבוק שלו במסע ליקוקים מחוף לחוף. מעניין מה היו אומרים המעריצים אם על הקמפיין הזה היה חתום משרד כהן-כהן-לוי מחדרה...
    סגור
  • 5.
    יפה מאוד! כיף לפרגן כשמגיע (ל"ת)
    ארז 01/08/2013 21:46
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    שוב קמפיין יחצ מעולה לקונספט נדוש ובינוני
    אורן 01/08/2013 20:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מיליון פעם ראינו כבר את הקונספט הזה, אבל מול מכונת השיווק הגדעונית, אף אחד לא עומד.
    סגור
  • 3.
    קמפיין נחמד מאוד
    אריאל 01/08/2013 19:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיכף יגיעו כל "המפרגנים" ויגידו שזה חרא קמפיין ומיושן ומשעמם... כמובן שאותם "מפרגנים" כנראה גם יעשו לייק בפייסבוק של גדעון ויגידו לו כמה הוא גדול וענק ומוכשר. האמת שזה קמפיין חמוד. אפילו קמפיין טוב. עושה את העבודה. לא קמפיין ענק. אני מניח שזה רק חלק מהמלך ושיהיה שימוש במדיות נוספות. אני גם מניח שיהיו כל מיני מהלכי ניו מדיה בשביל לייצר יחסי ציבור ובשביל להחזיר את גדעון לפסטיבל קאן בשנה הבא...
    סגור
  • 2.
    הקשר הישראלי
    יואב 01/08/2013 19:15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אולי סייע? כי חשבו לקחת את אלכס בוגוסקי והגיעו למסקנה שגדעון יותר מוכשר. לא. ג. פשוט חבר של הבעלים של הערוץ. זה בסדר , רק תכתבו את זה כמו שזה.
    סגור
  • 1.
    הלך שלמור-הלך אבנון-הלך עמיחי--->
    שני 01/08/2013 18:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש רק הזדמנות אחת בחיים!
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות