מסי זוהר, IKEA מפתיעה, ומה ההימור שלכם לפרק הסיום של Breaking Bad?
TOP5 של אייס וראובני פרידן עם 5 מהלכי פרסום שבלטו מסביב לעולם בשבוע החולף. השבוע במדור: אתר ההימורים שהקימו מעריצי Breaking Bad, מותג הריהוט IKEA, מותג הקונדומים Durex, פולקסווגן ו-Adidas.
.
* לכל מקבצי TOP5 הקודמים -
בעידן הדיגיטל והרשתות החברתיות אחת האינטרקציות הטובות ביותר עם צרכנים היא באמצעות משחק. לרגל פרק סיום העונה של הסדרה Breaking Bad המתקרב, הקימו כמה מעריצים אתר הימורים משעשע, שבנוי כמשחק. אמנם בתחילתו ישנה הודעה המבהירה שהאתר אינו מסחרי, אבל אני בטוחה שכמה חברות כבלים וטלוויזיה כבר עוקבות אחריו בעניין רב: הסבר על המשחק
לאתר ההימורים -
IKEA במימד החמישי
IKEA ממשיכים להפתיע: אחרי שהביאו לנו בשנה שעברה (2013) את הקטלוג הדינמי
הגדילו לעשות השנה ופרסמו קטלוג חדש, שבו הרהיטים מקבלים מימד נוסף בסלולר, כזה שמאפשר לך למקם אותם בחדר ולבדוק איך הם נראים אצלך בבית עוד לפני שנרכשו. רעיון מקסים ומתבקש, מהסוג של "איך לא עשו את זה קודם?"
אאוץ'
Durex פונה לקהל הגברי בפרסומת חריפה ביותר, מצחיקה ומדוייקת. גברים - הזהרו, זה כואב
פולקסווגן מציגה: קעקוע במכונית נוסעת
איך ממחישים בפרינט תכונות של רכב? פולקסווגן מצאו דרך מצוינת להעביר את הפיצ'ר החדש ברכב - בולם זעזועים
מסי במהירות האור
ובפינת הפרגון: פרסומת חדשה של Adidas לקידום דגם הנעליים החדש adizero f50 Messi Boot. אמנם זו לא פרסומת ברמת NIKE 2010
אבל רעיון מעולה, אלפי נורות ומסי אחד
המדור בעריכת מאיה ספיר, פלנרית במחלקת האסטרטגיה של ראובני פרידן